הכל על קבלה

סגולות להחזרת אהבה לפי הקבלה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, הרב מאיר תבורי
רוצים לדעת על סגולות להחזרת אהבה על פי הקבלה? זה המאמר בשבילכם.

כדי לעשות החזרת אהבה לפי הקבלה ניתן לפעול בכמה דרכים. במאמר זה מלמד אותנו הרב מאיר תבורי כיצד ניתן לבצע החזרת אהבה. הכל על סגולות להחזרת אהבה לפי הקבלה.

אז בואו ונעשה לכם סדר בדברים… בטוחני שאחרי קריאת מאמר זה הדברים יהיו הרבה יותר ברורים. ובכן החזרת אהבה לפי הקבלה נעשית באחת האופנים דלעיל כמו שהם מבוארים בספרי הקבלה המעשית הקדמונים. 

על פי הקבלה ישנן סגולות רבות כדי להחזיר אהבה ישנה, או לחזק אהבה קיימת לדוגמא:
* החזרת אהבה עם קמע כתיבה אישי לנשיאה.
* בקמע כתיבה בנגיעה
* החזרת אהבה עם קמע כתיבה לשרפה.
* החזרת אהבה עם ביצה
* קמע כתיבה על בגד
* החזרת אהבה בכתיבה על צלחת
* החזרת אהבה עם צמח
* החזרת אהבה כתיבה על פירות לאכילה
* החזרת אהבה בכתיבה על חרס
* החזרת אהבה עם קמע כתיבה לשתייה
* החזרת אהבה עם תמונה
* קמע החזרת אהבה לגויים
* החזרת אהבה בפעולה עם חומרים
* החזרת אהבה בהשבעת מלאכים
* החזרת אהבה בהשבעת שדים


קמע החזרת אהבה לשרפה

בספרי הקבלה המעשית שיטת החזרת אהבה השכיחה ביותר היא כתיבה שמות קודש ושמות מלאכים מיסוד האש על נייר המיועדים לשרפה על פי רוב זה מגיע בכפולות של שלוש או של שבע ורוב השרפות נעשות בשעות הערב.

בחלק נכבד מהשרפות יש להוסיף סוג של תבלין כגון פלפל שחור או כמון ופעמים שגם מלח

דוגמא לכך מובא בספרים העתיקים וכן העתיק הרב כדורי ז"ל את הקמע הזה בספרו וזה זה כתוב בכתב חצי קולמוס ואני אתרגם: "לאהבה עזה תכתוב שבע ניירות ותשים בכל אחד שלוש גרגירי פלפל שחור ותשביע על כל אחד מן הניירות שבע פעמים ותשליך באש עד שתישרף ואלו השמות אשר תכתוב **********************************

תשליטו אתם העבדים אלו השמות ותלהיבו לב פלוני בן פלונית על אהבת פלונית בת פלונית. (עד כאן הכתיבה) וזאת ההשבעה אשר תשביע השבעתי עליכם יא פלפל יא ג'אלי יא מליח יא מוהייג' האיש על האישה ויא מוהייג' האישה על האיש יא עפרית עד אשר תלהיבו פלוני בן פלונית עד שיהיה אהבה עזה בלבו.

לא הבאתי כאן את שמות המלאכים ושמות הקודש הנכתבים לבל יהין איש אשר אינו בר הכי לכתוב חלילה את השמות הללו שיש סכנה גדולה בדבר כתיבת שמות הקודש למי שאינו ראוי לכך.

ובכן קמע זה הוא אב טיפוס של קמעים להחזרת אהבה הוא משלב בתוכו שמות מלאכים ושמות קודש המכריחים את המלאכים  לפעול את הפעולה שהושבעו לעשות והם חייבים לבצע את שהושבעו.

קמע החזרת אהבה לנשיאה אישי
קמעים אלו גם הם מאוד נפוצים בספרי הקבלה המעשית, קמע מסוג זה נכתב על ידי המקובל על קלף כשר הקלף המהודר ביותר לכתיבת קמעים הוא קלף העשוי מעור של צבי וישם גם קמעים לנשיאה היכולים להיכתב גם על נייר רגיל.

הקמע משלב בתוכו שמות הקודש והמלאכים ושמות ושם האמהות של הנושא אותו והמבוקש קמע מסוג זה יש לכתוב לשם האדם היינו שהמקובל כותב הקמע צריך לכוון בדעתו עוד לפני הכתיבה שהוא כותב קמע זה לשם פלוני בן פלונית ורק אז לכתוב.

קמע לאהבה בנגיעה המקובל כותב על נייר שמות קודש ושמות המלאכים בזמנים ידועים יחד עם שמות של המבקשת והמבוקש וכל מה שצריך לעשות זה לגעת במבוקש עם הקמע ואז הקמע מתחיל לעבוד.

הלוגיקה מאחורי פעולת החזרת אהבה זו היא שכאשר השמות באים במגע עם אלו שהם עומדים ומושבעים להכניס בלבו אהבה, אז חלק מהנפש שלו (מהאור המקיף וסובב את גוף האדם מה שנקרא היום הילה) נקשר בבעלת הקמע ומאז הוא קשור נפשית איתה

החזרת אהבה עם ביצה
הביצה מככבת בספרי הקבלה המעשית התיקים לא רק להחזרת אהבה אלא גם לעשות שנאה והפרדה בין בני זוג וכן כתיבה על ביצה משמשת לביטול מעשה שטן וביטול עין הרע.

מייחסים בספרות הקבלית המעשית כוח מאגי לביצה ועל פי רוב כתיבה על ביצה צריכה להיעשות על ביצה של אווז או ביצה בת יומה היינו שנולדה באותו יום של הכתיבה ולא ביצה ישנה מהמקרר, וכן ברוב המקרים של החזרת אהבה לא יספיק ביצה אחת אלא בכפולות של שלישיות או שבעיות.

אחרי שהמקובל כותב על הביצה את שמות המלאכים ושמות הקודש, ברוב המקרים יש לשרוף את הביצה עד שהיא מתפוצצת.

ישנם פעולות קבליות של השלכת הביצה לנהר או לים וישנם גם פעולות של קבירה של הביצה.

החזרת אהבה עם בגד
פעולת החזרת אהבה עם בגד של המוקש גם היא דרך די נפוצה בספרי הקבלה המעשית העתיקים. הלוגיקה היא כזאת, בגד האדם נושא עמו מאור נפשו של האדם היינו חלקים מהאור המקיף וסובב את גופו מה שנקרא היום ההילה האנושית.

כאשר פועלים פעולות קבליות מאגיות הם תמיד יעשו טוב יותר בצירוף חלק מנפש המבקש ואין כמו חולצה או פריט בגד של המבקש לצורך עניין זה.

המקובל המעשי כותב את שמות הקודש ושמות המלאכים על הבגד וכמעט רוב הפעולות שנעשים עם הבגד הם לשרפה ברוב הספרים כתבו לעשות מן הבגד פתילה לטבול בשמן, פעם שמן זית ופעם שמן אחר כפי המובא בספרים, להדליק ולהגיד את ההשבעה.

החזרת אהבה בכתיבה על צלחת
כתיבה על צלחת היא מאוד שכיחה בספרי הקבלה המעשית לא רק להחזרת אהבה אלא גם לרפאות ואולי אפילו יותר לרפואה מאשר לאהבה.

הרב המקובל מבקש מהמבקשת להביא צלחת שבעלה או בן זוגה אכל ממנה (עדיף אבל לא חייב) והוא כותב על הצלחת שמות קודש ושמות המלאכים כפי שמובא בספרים, את הכתב מוחקים עם מים ואוספים אל כלי ונותנים לו לשתות כל יום קצת עד שמסיימים.

כתיבה על צלחת היא אחת ההחזרות אהבה החזקה ביותר לדעתי ועל פי ניסיוני התוצאות הם ברוב המקרים מיידיות. כאן אין המדובר בחלקי נפשו מהאור המקיף אלא השמות והמלאכים נכנסים ממש בפנימיותו של המבוקש וזה חזק מאוד וברוב המקרים ההשפעה היא דרמטית

החזרת אהבה בכתיבה על צמח
מצינו בספרים הקדושים גם פעולות החזרת אהבה בכתיבה על עלים מסוימים ענפים מעצים מסוימים. על פי רוב ההוראה תהיה לשרוף את העלים או הענפים ולהניח במקום שהמוקש יעבור עליו או ישב על זה. הלוגיקה: ידוע שעל צמח וצמח יש מלאך שמכה אותו ואומר לו גד כמו שכתבו חז"ל בבראשית רבה פרשה י': "אמר רבי סימון אין לך כל עשב ועשב, שאין לו מזל ברקיע שמכה אותו, ואומר לו גדל". אותו מלאך מושפע מכוכב אותו כוכב מושפע מספירה ושם קדוש וכשכותבים שמות אלו על אותו מצח ספציפי בזמנים הידועים יש בכוחם לגרום לאהבה בצורה מאגית קבלית.

החזרת אהבה עם תמרים
מצינו גם כתיבת שמות קודש על פירות כגון תמרים ותאנים וכן על אגוזים למינם, אחרי שהמקובל כותב את שמות הקודש על אותו פרי נותנים למבוקש לאכול מאותו פרי, לרוב זה ללא ידעתו כמובן ניתן לעשות מרקחת מפירות אלו וזה עובד כמו קסם.

גם כאן הלוגיקה היא כמו בכתיבה על עלים וענפים

כתיבה על חלקי הגוף לאהבה
פעולה זו אינה נפוצה בדרך כלל לצורך החזרת אהבה היא יותר מיועדת לאהבה כללית, לחן וחסד ומציאת חן בעיני כל בני אדם וכמו כן מצינו כתיבה על הגוף לצורך ביטול כשפים וכן כתיבה על דד המינקת תינוק לפתיחת הלב לחכמה.

כתיבה לאהבה זו תיעשה על גוף המבקש כמעט תמיד על כף ידו ואו שהוא מוחק את הכתיבה בשמן ואז סך את פניו או שהוא דואג שהמוקש יראה את הכתיבה על ידו.

החזרת אהבה בכתיבה על חרס
ישנם כמה פעולות בכתיבה על חרס זה יכול להיות לשרפה או לקבורה.

המקובל לוקח חרס כותב עליו את שמות הקודש ושמות המלאכים, המבקש שורף את החרס על האש ואומר את ההשבעה או התפילה המצורפת, או שהחרס מיועד לקבור בתוך הבית שרוצים לעשות אהבה שם, ואם המבוקש אינו גר באותו בית קוברים לו את זה במקום שעובר שם וברגע שהוא עובר על זה הוא מתחיל לעבוד.

החזרת אהבה בשתייה
מאוד דומה לכתיבה על צלחת רק שהפעם כותבים על נייר משרים במים למשך שעה ואז סוחטים את הנייר טוב טוב וכל המשקה שנשאר הוא בעצם "שיקוי האהבה" נותנים למבוקש לשתות מהמשקה עד גמירה.

וכמו שכתבתי בעניין הכתיבה על הצלחות גם כאן ההצלחה היא בין הגבוהות והשינוי מיידי


החזרת אהבה עם תמונה

המקובל כותב על התמונה או ציור (לא חייבים תמונה) שמות של המלאכים הנמצאים ברוח בהשבעה באמצעות שמות הקודש עם שם המבקשת והמבוקש פעמים שמצרפים שער מראש המבוקש מקפלים הכול יפה ותולים לרוח או על עץ יש ספרים שכתבו לתלות דווקא על עץ בודד אבל לא חייב, כל זמן שהתמונה מתנדנדת ברוח מחשבתו ומוחו של מיודעינו תמיד תהיה על שם מי ששמו כתוב בתמונה.

זאת אחת הפעולות החזקות ביותר להחזיר אדם שכבר לא בבית או מישהו שכבר לנו קשר עמו ולגרום לו חוסר מנוחה מנטאלי עד שישוב חזרה אל פועל הפעולה גם בזה מניסיוני יש הצלחה גדולה

החזרת אהבה לגויים
אל החכם המקובל מגיעים לעצה רפואה ברכה וישועה לא רק יהודים אלא גם גויים ובספרי המקובלים הקדמונים מצוי לא מעט סגולות קמעות השבעות ופעולות קבליות המתאימים במיוחד לאינם יהודים, בדרך כלל השמות ושמות המלאכים בפעולות לאינם יהודים יהיו שונים יתכן שסיבה זו היא כמו שמצינו בדברי חז"ל שישנם שבעים שרים עליונים הממונים על שבעים אומות העולם וכל אומה יש לה את המלאכים הממונים ושייכים לה ופעולה שתעה באמצעות המלאך השייך לאותה אומה תהיה נכונה יותר, אם כי גם הקמעות וההשבעות המתאימות לישראל ברוב המקרים מתאימות גם לאינם יהודים רק אם צוין בספר בפירוש אחרת

חומרים להחזרת אהבה
אמת הדבר שלא כל פעולת החזרת אהבה לפי הקבלה כרוכה בכתיבת שמות הקודש או השבעות מלאכים, שכידוע שיש סכנה בכתיבת השמות ויותר בהשבעות המלאכים או השבעות השדים.

החזרת אהבה עם חומרים וללא כתיבה אין בה את הסכנה המדוברת והיא טובה ואפקטיבית לא פחות ופעמים שאף יותר.

פעולות אלו נקראים בספרים בשם סגולה להחזרת אהבה ניתן לעשות זאת לבד בבחינת החזרת אהבה עשה זאת בעצמך.

השבעת מלאכים להחזרת אהבה
ובכן זה עסק מסוכן מאוד ורוב האנשים ואפילו רבנים ומקובלים גדולים שהיו משביעים מלאכים לא יצאו בשלום מהסיפור הזה.

מכל מקום לא ניתן להתעלם מהעובדה שבספרי הקבלה המעשית מובאים לא מעט נוסחאות להשבעת מלאכים לצורך החזרת אהבה.

ישנם כיתות של מלאכים וכל כת ממונת על נושא מסוים מי על אהבה ומי על השנאה ומי על הפרנסה ומי על הפחד ומי על הבריאות ומי על השינה וכן על דרך זה

וכאשר בא החכם המקרים המותרים להשביע המלאך שיעשה חפצו ורצונו צריך לדעת מאיזה כת הוא המלאך ומאיזה שם קדוש הוא יונק ואז להזכיר את השם הקדוש (שגם זאת בעיה לא פשוטה מאחר ואסור להזכיר השמות הקדושים בטומאה וכולנו טמאי מתים בזמן הזה עד שיבנה בית המקדש) שאותו מלאך או קבוצת מלאכים מקבלת ממנו ולהשביע אות המלאכים בכוח השם המוזכר לעשות את רצונו, אין יותר חזק מזה בעולם!! אבל זה סופר מסוכן וגם אסור.

השבעת השדים להחזרת אהבה
כמו אצל המלאכים גם אצל השדים יש כתות כיתות לאין מספר של סוגי שדים שונים חלקים מזיקים ומסוכנים וחלקם טובים ישנם שדים מדתות שונות שד יהודי ושד מוסלמי ושד נוצרי וכו' אני לא אכנס כעת לפרטי השדים וחילוקיהם רק זאת אומר: מותר להשתמש בשדים רק באמצעות השבעתם בכוח שמות הקודש ולא חלילה להשתמש בהם על ידי עבודתם היינו לעבוד להם לזבוח או לקטר להם יש איסור חמור מאוד בדבר.

וכן גם בספרי הקבלה המעשית במיוחד אלו הבאים ממרוקו ומתימן ישנם שימושי שדים באמצעות השבעות ושמות הקודש להחזרת אהבה ולכל עניין.

בהשבעת השדים אין סכנה כמו אצל המלאכים אך מי שיעז להשביע השדים גם אם ישמעו לו ויעשו מבוקשו נקום ינקמו ממנו וסוף דבר יזיקו אותו

אלא אם כן המשביע הוא מקובל ירא שמים שומר מצוות שקיבל רשות מן השמים להשביע

ליצירת קשר ופרטים מלאים על הרב מאיר תבורי לחצו כאן


מאמרים קשורים

Back to top button