מאמנים אישיים מומלצים

גילת אפרים

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על גילת אפרים- מאמנת אישית ומגשרת, בעלת קליניקה ותיקה בעפולה (משנת 2006). גילת משלבת בעבודתה שיטות מגוונות בהם התמחתה, כגון: NLP, דמיון מודרך וייעוץ פילוסופי. תחום התמחות נוסף של גילת הוא אימון לבני נוער ומבוגרים בעלי הפרעות קשב וריכוז.

גילת אפרים – אפקט הדומינו. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את גילת אפרים- מאמנת אישית ומגשרת, בעלת קליניקה ותיקה בעפולה
(משנת 2006). גילת משלבת בעבודתה שיטות מגוונות בהם התמחתה, כגון: NLP, דמיון מודרך וייעוץ פילוסופי. תחום התמחות נוסף של גילת הוא אימון לבני נוער ומבוגרים בעלי הפרעות קשב וריכוז (אתם מוזמנים לקרוא את מאמריה בתחום זה). באמצעות מגוון הכלים הטיפוליים, מצליחה גילת לבנות עבור כל מתאמן, את תכנית העבודה המתאימה ביותר כדי לתת מענה לצרכיו.

איך הגעת לתחום זה?
"מאז ומעולם עניינו אותי בני-אדם. עניינה אותי ההתנהגות שלהם והמניעים להתנהגותם. באופן טבעי, אנשים פנו להתייעץ אתי בנושאים אישיים וראיתי שיש לי את היכולת לסייע להם. כך הגעתי ללימודי אימון אישי באוניברסיטת תל אביב, בקורס מיוחד, שבדרך כלל משתתפים בו אנשי מקצוע מתחום הפסיכולוגיה, ושכלל בתוכו לימוד שיטות עבודה רבות מתחום הפסיכותרפיה". 


על מה את שמה דגש בעבודתך?
"ככל שצברתי יותר ניסיון בעבודתי, הבנתי שמה שמעכב אנשים מלהיות מאושרים ולהניע את עצמם אל עבר השגת מטרותיהם, הוא דימוי עצמי נמוך ותפיסה שלילית (ועל פי-רוב שגויה) של עצמם אל מול הסביבה. בתהליך העבודה המשותפת, אני מסייעת לאנשים לזהות את דפוסי החשיבה השגויים שלהם, ועוזרת להם לבנות תפיסת עצמי מציאותית וחיובית יותר ולהרגיש טוב יותר. אדם שמאמין בעצמו וביכולות שלו, יכול להשיג הישגים מרשימים בכל התחומים – להיות אסרטיבי, לפתח כישורים חברתיים, לטפח זוגיות מוצלחת, להתמודד טוב יותר עם מצבי רוח וחרדות ועוד".

איך בדיוק זה עובד?
"אני קוראת לזה 'אפקט הדומינו'. החיים שלנו הם מארג של תחומי חיים שונים השזורים זה בזה. העבודה האימונית מתבצעת באופן הוליסטי- היא נוגעת בכל תחומי החיים ומאפשרת שינוי בתפיסת העצמי והרחבת הפרספקטיבה של ההתבוננות בעצמי ובסביבה. שינויים קטנים בתחום אחד, משפיעים גם על תחומים אחרים, במגמה ההולכת ותופסת תאוצה עם תהליך האימון".

תוכלי לתת דוגמה?
"דוגמא אחת מני רבות- לפני מספר שנים הגיעה אליי אישה אשר הצהירה כי נמאס לה מעבודתה וכי היא מבקשת שאעזור לה לעשות שינוי תעסוקתי. בשלב מוקדם למדי של פגישותינו, היא גילתה שהגורם לשחיקה הרבה שחשה במקום עבודתה היה, שהעבודה 'השתלטה לה על החיים' ולא נותר לה פנאי לעצמה ולמשפחתה. היא הבינה שהיא בעצם כן אוהבת את מה שהיא עושה בתחום הקריירה וכלל לא מעוניינת לשנות זאת. יחד עם זאת, היא הבינה כי עליה לשנות את האיזון בין הזמן המוקדש לעבודתה, לבין הזמן המוקדש לדברים נוספים החשובים בחייה. כתוצאה מהבנה מחודשת זו, היא שבה לעסוק בתחביבים אותם זנחה והקדישה יותר זמן לעצמה ולבני משפחתה. ברגע שנוצר איזון מחודש- תחושתה השתפרה לאין ערוך".


איך את מסבירה את זה? האם חוסר מודעות יכול להשפיע עלינו כל כך?
"בהחלט! כאשר אדם מגיע לאימון אישי, הוא מברר לעצמו את ערכיו, אמונותיו ומטרותיו. לעיתים קורה שהמטרות משתנות ככל שמעמיקים בחקר תחומי החיים השונים. נקודת המבט מתרחבת מצד אחד לראות את כל התמונה, ומצד שני לוקחת בחשבון נקודות חשובות שלא הבחנו בהן קודם לכן".

גילת אפרים מסייעת למתאמנים ומטופלים למצוא את התשובות לשאלות החיים בתוך תוכם, להרחיב את נקודות המבט על נושאים קריטיים בחיים, לבחון התייחסות, לשנות פרדיגמות מעכבות ולמצוא כוחות חדשים להתמודד ולהסתגל למצבי חיים משתנים – כל זאת בהתאמה אישית למצב ולצורך.

לפרטים נוספים ולקביעת מפגש הנכם מוזמנים ליצור קשר.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285442 
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על גילת אפרים

מאמרים קשורים

Back to top button