מיסטיקנים מומלצים

דורית יעקובי

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על דורית יעקובי מהישוב קדימה – יועצת אישית ומנחת סדנאות וקבוצות למודעות רוחנית, תקשור, העצמה והתפתחות אישית, אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת.

דורית יעקובי – לברוא מחדש את המציאות. דורית יעקובי מהישוב קדימה, היא יועצת אישית ומנחת סדנאות וקבוצות למודעות רוחנית, תקשור, העצמה והתפתחות אישית, אסטרולוגית, נומרולוגית ומתקשרת. על פי תפיסת עולמה: "ביכולתו של האדם לברוא את המציאות שלו בעצמו. זה חלק מגישה לחיים אשר אימצתי לעצמי לאורך למעלה מעשרים ושבע שנים של חיבור למדריכים הרוחניים, אשר פתחו בפני עולמות רבים ומגוונים ולימדו אותי שבמהותנו – כולנו יצורים רוחניים במסע אנושי ולא בני אדם במסע רוחני".

דורית יעקובי מצהירה בחוש הומור מחודד ובצניעות אמתית ונדירה במקומותינו, שאינה רואה את עצמה כאלוהים וגם לא כ… סגנו… היא לומדת ומלמדת בו זמנית, כל חייה, מתוך הבנה מעמיקה שכל החיים הם תהליך של רכישת ידע, התפתחות ועיסוק בנושאים שונים ועמוקים הקשורים למהות החיים ומשמעותם. דורית מאמינה שכל אדם יכול לברוא לעצמו את תצורת חייו כפי שהיה רוצה שיהיו, כי לדבריה, "הרי כולנו השתקפות של אלוהים, ממש כמו שקרני השמש הם המשכיות והשתקפות של אור השמש בעולם". 

דורית גורסת שהיא "נמנית על קבוצת אנשים בארץ ובעולם, אשר לקחו על עצמם תפקיד בפריצת שבילים חדשים על מנת שתוכל להיווצר טרנספורמציה בעולם ובעיקר בחיים הפרטיים של בני אדם הרוצים בכך".


היא ממשיכה ומסבירה כי "במשך שנות עבודתי עם תלמידים בקבוצות והן בייעוץ פרטני, הועבר אלי בתקשור (וגם באמצעים שונים אחרים), ידע רב הנוגע בנושאים רבים ומגוונים אשר הניחו את התשתית להבנה של מבנה היקום ומקומנו בו. קיבלתי כלים מעשים להתפתחות והעצמה אישית, וכיוונים איך לתרגם את הידע לחיי היום יום. החומרים נועדו לכל מי שמוכן להפסיק להיות קורבן של נסיבות החיים ולהתחיל להנהיג אותם מגובה קומתו הרוחנית, בהתאם לתוצאות שהוא מבקש". 

מתי התחלת לעסוק בתחום הרוחני?
"את המסע הרוחני שלי התחלתי כילדה, אבל מהר מאוד הבנתי מהסביבה, שהיכולת שלי לראות מעבר לעולם הפיסי, לא מקובלת ולכן סגרתי את הראיה העל חושית להרבה זמן והיא נפתחה שוב דרך לימודי האסטרולוגיה אצל מורתי לחיים – רות אלי ז"ל, שהלכה לעולמה במאי 2013. רותי האיצה בי לשאול שאלות ולהפסיק לפחד מהתשובות וממה שאני רואה. לאט לאט ובנחישות העזתי לפתוח צוהר ועוד אחד, להרחיב את התודעה ויכולות הקליטה שלי ומאז לא הפסקתי. היום, אני עוזרת לאנשים שמפחדים לראות מעבר לחושים הפיסיים, להתחבר לכוחות שלהם ולפעול מתוכם הלכה למעשה. בעבודתי אני משלבת מגוון כלים שלמדתי ופיתחתי, על מנת לסייע לאנשים לגלות את העוצמה הפנימית, הכישורים הפיסיים והרוחניים שניחנו בהם, היעוד הנכון עבורם, באיזה כלים להשתמש כדי להגיע למיצוי מקסימאלי של הפוטנציאל הגלום בתוכם ולחוות חיים שלמים ומספקים".

האם את פונה ליחידים או קבוצות?
"גם וגם. אני מנחת קבוצות וסדנאות וגם יועצת לאנשים פרטיים. את הכשרתי כמנחת קבוצות להורים וילדים, נוער וזוגיות, רכשתי ב'מכון אדלר' בו למדתי ועבדתי במקביל במהלך כ-20 שנה. במשך השנים, למדתי גם במסגרות לא פורמאליות שיטות וגישות שונות: רכשתי ידע באסטרולוגיה, נומרולוגיה, קלפי טארוט, פרחי באך, שמנים אתריים וגם תקשור – תחום בו אני עוסקת למעלה מ-277 שנה. בכול הכלים האלה אני משתמשת בקבוצות וגם בייעוץ אישי".

נדמה שבעידן שלנו יותר מתמיד, אנשים מודעים לבחירותיהם אך עדיין מרגישים מתוסכלים. למה זה קורה?
"למרות שבאופן תיאורטי אנו יכולים לבחור כל מה שיעלה על דעתנו, הבחירות של רבים מאתנו 'מעורפלות' ולא מדויקות בגלל השפעה סביבתית, בגלל מה שלימדו אותנו להאמין בו וכתוצאה מערכים וסטיגמות שרכשנו במהלך שנות חיינו הראשונות. אותן חוויות שונות שנצרבו בתודעה במהלך שנות התפתחותנו, יצרו דפוסי התנהגות חיוביים או שליליים, מקדמים או מעכבים וכל אלה מנתבים אותנו בחיים גם שנים רבות אחרי שהתרחשו במציאות". 

מה הסיבה לכך?
"בדרך כלל, בגיל צעיר (או צעיר יחסית), הראייה שלנו עדיין צרה ומוגבלת והיא זאת שקובעת את דעתנו והרגשתנו לגבי אותו נושא. אני טוענת שדרך חיבור למדריכים הרוחניים, היזכרות במי שאנחנו באמת והבנה עמוקה שהכול קורה לטובתנו העליונה ביותר, ניתן 'להגביה עוף' ולראות תמונה שלמה ורחבה יותר. דרך פרספקטיבה חדשה ניתן להיפטר מחסימות, להשתחרר מביקורת עצמית נוקבת והרסנית, להיפטר מחוסר ביטחון, קורבנות וגישה שלילית לעולם כולו ולאנשים שמהווים חלק מחיינו. זה השלב הראשון בו אני מסייעת לאנשים לראות את עצמם באמת, מעבר לביקורת ולשיפוט ולמצוא את אותו 'משהו' מקורי שיכול לגרום להם לקום בבוקר עם 'שיר חדש בלב', משהו חדש שהם יכולים ליצור בחיים שלהם באהבה ובהתלהבות גדולה, כי באמת כל אחד יכול! המוקד השני בעבודתי (ולאו דווקא לפי סדר זה) הוא להכיר לאנשים את המישורים הרוחניים שלהם ולתרגם את התובנות לשפה מעשית שניתן להתבטא דרכה במציאות למטרת הגשמה אישית, כפי שהיא חקוקה בנשמתם. המוקד השלישי בעבודתי הוא הנחת העבודה שאם אדם מחובר לכל רבדיו האנושיים (פיסי, מנטלי-שכלי רוחני ורגשי) – הוא יכול ליצור שלום פנימי בתוכו אשר משפיע באופן ישיר על סביבתו הקרובה והרחוקה. אדם שחי בשלום פנימי ישרה שלום חיצוני ובכך ישפיע על מעגלים הולכים ומתרחבים של בני אדם רבים".

מה החזון שלך בעבודה ובתפיסת עולמך בכלל?
"החזון שלי הוא לחבר בני אדם לתחושת ה'שובע'- הזנה נכונה ולשלום פנימי. השינוי הזה מתרחש בדרך כלל, בתהליכים ממושכים יחסית, בהם אנשים מכירים את עצמם לעומק, מבינים מי הם ומה נדרש להם כדי לחוש מאושרים ואז מטמיעים ומפנימים את זה עם החלקים המנטליים והשכליים, הרוחניים והפיסיים של מהותם. כך נוצר מצב חדש, בו כל סיטואציה לא תפעיל אצלנו יותר את ה'טייס האוטומטי' אלא תאפשר לנו לממש רעיונות נפלאים ולהוציאם מהפועל אל החומר ולהתנהג באופן אחר ושונה מהעבר. הרי כולנו מכירים את המצבים בהם ניסינו שוב ושוב את אותה הפעולה ותמיד 'הופתענו' לגלות שהתוצאה נשארת אותו הדבר… למה זה קורה למרות כל הכוונות הטובות וההתמדה והנחישות? כי לכל מצב בחיים יש כללים וחוקים שעלינו לצעוד במסלולם על מנת להצליח במטרה שקבענו לעצמנו".


אז איך עושים את זה?
"זה ניתן לביצוע על ידי איזון וצמצום הפערים בין החזון ובין ה'תכלס' ביום יום. כל אדם מסוגל להתחבר ל'מימד התשיעי' – מקום בו ל'אגו' כבר אין משמעות. במצב כזה, בין כל שאר החלקים בתוכנו, שוררים כבוד והערכה. בעצם זאת אחת ההגדרות לנושא ה'דמוקרטיה בשיאה' שלמדתי בזמנו… 'בתרגום חופשי' זה אומר ש: כולם נמצאים במישור אחד, כשלכל אחד יש תפקיד משלו המאפשר ליחיד לבטא את עצמו ובו זמנית- גם לשרת את האחרים".

את גם מלמדת תקשור. איך זה נעשה? האם כל אחד יכול?
"במסגרת הסדנאות והקבוצות, אנו לומדים מספר נושאים שהחשובים בהם הם מודעות ופיתוח יכולת תקשור. הכוונה היא לגלות אצל כל אדם את המורכבות שלו ולפתח את היכולת לתקשר עם האינטואיציה הפנימית שלו – קודם כל! במקום הזה חשובה ההנעה והדחף הראשוני של כולנו כאשר המטרה היא הגשמה דרך חוויה. הנשמה 'מתעברת' בתלבושת האנושית ודרכה מחפשת דרך לבטא ולהגשים את עצמה. החוש השישי של בני האדם מתבטא בעיקרון דרך חמשת החושים שלנו שמניבים: מחשבות, עשייה, חוויה ורוח. רק אחר כך נוצרת המסילה ליצירתיות".

דורית יעקובי תזכיר לכם מי אתם באמת, מאיפה באתם, מה המשמעות של החוויות שעברתם עד כה ואיך הן משליכות ומשפיעות על ההתפתחות האישית והתוצאות אותם אתם חווים בחיים. דורית תסייע לכם לשפר מערכות יחסים עם עצמכם ועם הסובב, להרחיב את המודעות הרוחנית ולהפנים צורת חשיבה חדשה שתגרום לכך שתעברו ממצב של 'קורבנות' למצב של מנהיגים ויוצרים של

חייכם… כל זאת דרך הנחיית קבוצות למודעות, רוחנית ותקשור ודרך ייעוץ אישי.


שמחה לבשר על הוצאת ספרי הראשון "מוות – לא סוף החיים".
הספר הינו אסופה של מידע שהועבר דרך הישויות המדריכות שלי, השופך אור על המעבר מעולם לעולם,
על חווית הנשארים והעוזבים, על מישורי התודעה בכדור הארץ ועוד, ועוד.
כמו כן שזורים בספר סיפורים של אנשים, כתבות וחוויות אישיות.
מחיר הספר 100 ש"ח כולל מע"מ באיסוף עצמי.
ניתן לרכישה גם באמצעות הדואר בתוספת של 20 ש"ח דמי משלוח
להזמנת הספר מוזמנים ומוזמנים לשלוח לי הודעה ביצירת קשר או התקשר אלי.
בעתיד הקרוב ייצא לאור ספר נוסף  – "יישות מציאות  – מציאות או דמיון"


◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

חייגו: 072-2285531
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על דורית יעקובי

מאמרים קשורים

קרא גם...
Close
Back to top button