מיסטיקנים מומלצים

יוסי אורן

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על יוסי אורן, העוסק בעולם המיסטיקה כמומחה לתקשור כבר עשרות שנים. בשנות השבעים הוא גילה את המדיטציה הטרנסנדנטלית, המשיך ל'שיטת סילבה' ובשלהי שנות ה-80, לאחר התקף לב קשה שכמעט עלה לו בחייו- התחיל ללמוד תקשור.

יוסי אורן – החיפוש אחר המופלא. האם יש לכם בעיות בזוגיות? אולי אתם על סף פתיחת עסק ולא בטוחים אם באמת כדאי להשקיע ולקחת סיכון? האם אינכם בטוחים שאפשר לסמוך על השותפים שלכם? האם קורים דברים מוזרים בביתכם ואתם חוששים שיש סביבכם אנרגיות שליליות או עין רעה? על שאלות ובעיות כאלה ואחרות, יכול יוסי אורן המתקשר – לתת תשובה!

יוסי, תושב ראשון לציון, אדם ריאלי עם 'שתי רגליים על הקרקע וראש בעננים', כהגדרתו, עוסק בעולם המיסטיקה כמומחה לתקשור כבר עשרות שנים. בשנות השבעים הוא גילה את המדיטציה הטרנסנדנטלית, המשיך ל'שיטת סילבה' ובשלהי שנות ה-80, לאחר התקף לב קשה שכמעט עלה לו בחייו- התחיל ללמוד תקשור.


מסרים מהעולם הנסתר 
יוסי מתקשר עם 'מדריכים' וישויות מעולמות אחרים. אלה מכוונים אותו לתת את ההכוונה המדויקת ביותר לכל מי שמגיע אליו. ברגע שיוסי פוגש את האדם, הוא מסוגל לראות את ההילה שלו ולקלוט את כל סיפור חייו, מילדות עד בגרות כולל מידע חיוני ורלוונטי לבעיה- שמקורו בגלגולים קודמים. למרות שכל הידע נפרש לפניו בבהירות בצורת תמונות, הוא מדגיש שאינו עוסק בניחושים ולכן מעדיף ש"מי שמגיע אלי, צריך לשאול את השאלות המדויקות לגבי התחומים המטרידים אותו ואת הבעיות אותן הוא רוצה לפתור. כך אפשר להתמקד ולהבין מה הסיבות האמתיות שמפריעות לאותו אדם ולתת לו תשובות מספקות ויעילות לפתרון".

למי זה יכול לעזור?
"ניתן לעזור במגוון בעיות כולל חרדות מסוגים שונים, פחד ממעליות או מטיסות, פחד מנהיגה או ביישנות חברתית קשה, טראומות למיניהן, קשיי פרנסה או הכוונה מקצועית לעיסוק מתאים יותר המתאים לכישורים האישיים, בעיות בזוגיות ולמעשה כל שאלה שעולה. בנוסף, אני גם עוסק בטיהור בתים ובמידה ונמצא שיש שם אנרגיות שליליות (נשמות של נפטרים שמפריעות למהלך התקין של חייהם של בני הבית) ואני  גם יודע לסלק אותן. גם בעניינים עסקיים אני יכול לתת את הכיוון הנכון, לאשר או לפסול שותפויות ולחזק אתכם לגבי כדאיות או להמליץ להימנע מסיכון מיותר והשקעה כספית על 'קרן הצבי'".
המוטו שלי בעבודתי הוא: "לכל בעיה יש פתרון"!

ואיך זה קשור לגלגולים קודמים?
"אני בודק אם יש תיקונים שצריך לעשות כתוצאה מאירועי חיים או שמא מקור הבעיה היא בגלגולים קודמים. במידה והחסימה נובעת מאירוע בגלגול קודם אני עושה תהליך של שחזור כדי לשנות את 'הסיפור' ולתת לו 'סוף טוב'. הידיעה וההבנה של מקור הבעיה מובילה לשחרור מהבעיה".


תוכל לתת דוגמה לכמה מקרים שהצלחת לפתור בהצלחה?
"יש הרבה מאוד סיפורי הצלחה שהצטברו במהלך שנות עבודתי. אציין מספר דוגמאות: הייתה בטיפולי אישה שלא נכנסה להיריון במשך שנים רבות. כשהיא הגיעה אליי מצאתי מהר מאוד את הסיבה האמיתית לקושי: ראיתי את האירוע שגרם לה לפחד מהגשמת תפקידה כאם וביחד עשינו עבודה על שינוי אותו המקרה… לאחר שני טיפולים היא נכנסה להיריון… אישה אחרת נכשלה ב 13 מבחני נהיגה ולא הבינה למה זה קורה לה. בטיפול שחזרנו מקרה שקרה לה בילדותה: האירוע שהדחיקה ונשכח מזיכרונה התרחש בהיותה בת 12, כאשר כמעט נדרסה על ידי רכבת חשמלית בארץ הולדתה. לאחר שהבינה את מקור הפחד שמשתק אותה ברגע שהיא אוחזת בהגה, היא הצליחה להשתחרר מהעבר ועברה את המבחן הבא בהצלחה".

הידיעה וההבנה של מה קרה בעבר (בגלגול קודם או בילדות) מהווה התקדמות של 50% מהצלחת הטיפול. אדם שמבין מה גרם לו להיתקע ולהתקשות בתפקוד, בכל תחום שהוא מקבל הזדמנות להתחבר מחדש לעוצמה הפנימית שבתוכו ולתקן את הדורש תיקון.

תחום התקשור הוא עולם אינסופי המאפשר לכל אדם להעשיר את חוויית קיומו ולשפר את מצבו והתנהלותו לקראת אושר והגשמה. לעיתים מספיק טיפול אחד בלבד כדי 'להסיר את המסתורין' ולפתור בעיה כרונית או משבר ולעיתים – יש להמשיך בתהליך עד שמתקבל השיפור והשינוי הרצוי. יוסי אורן יכול לייעץ לכם איך לצאת מנקודת השבר בחייכם מחוזקים ומוכנים להתמודדות נאותה עם כל אתגר.
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285918
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על יוסי אורן

מאמרים קשורים

Back to top button