מיסטיקנים מומלצים

אסתר תהילים וקבלה

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על אסתר, תושבת מרכז הארץ, המוכרת בכינוי "אסתר- תהילים וקבלה". אסתר מכוונת, יועצת ומעניקה עצות מעשיות לאנשים שפונים אליה וזקוקים לעזרה. אסתר מסבירה שהיא פועלת אך ורק בשיטות המבוססות על הדת היהודית ומותרות לפי ההלכה ולכן קהל היעד שלה הוא אנשים חילוניים ודתיים כאחד. אסתר גם מפרשת חלומות (באמצעות הקבלה) ומעבירה מסרים המגיעים מנשמות של נפטרים.

אסתר תהילים וקבלה – ייעוץ אישי על פי היהדות לגבי זוגיות, משפחה, פרנסה, בריאות ועוד.

אסתר תהילים וקבלה – דרך התהילים והקבלה של אסתר. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את אסתר, תושבת מרכז הארץ, המוכרת בכינוי "אסתר- תהילים וקבלה". אסתר מכוונת, יועצת ומעניקה עצות מעשיות לאנשים שפונים אליה וזקוקים לעזרה. אסתר מסבירה שהיא פועלת אך ורק בשיטות המבוססות על הדת היהודית ומותרות לפי ההלכה ולכן קהל היעד שלה הוא אנשים חילוניים ודתיים כאחד. אסתר גם מפרשת חלומות (באמצעות הקבלה) ומעבירה מסרים המגיעים מנשמות של נפטרים. עקב היותה אישה דתייה, עיקר פעילותה מתמקדת בציבור של נשים אולם גם גברים מוזמנים לפנות אליה לייעוץ והדרכה טלפונית.

כך התחיל הכול
אסתר גדלה בבית דתי ונחשפה לעולם הרוח כבר בגיל צעיר. "התחלתי לקבל תחושות מוקדמות ומסרים בגיל צעיר מאוד, אבל רק לאחר שנים בהם ראיתי שהכול באמת מתגשם… התחלתי להאמין יותר ביכולות שלי ובסודות בעולם המיסטי. אחרי שסבתא רבא שלי נפטרה, היא החלה להופיע לי בחלומות. היא בירכה אותי והמסר שלה היה שעלי לעזור לאנשים באמצעות הכישורים שלי לראות את הדברים הנסתרים מעיניהם של אחרים… בהמשך הגעתי לרבנים ולצדיקים ידועים שנתנו לי את ברכת הדרך ולימדו אותי לעבוד בעזרת כלים שיש ביהדות: תהילים, תנ"ך, קלפי תהילים , פירוש ופתרון חלומות וכמובן גם אינטואיציה אישית שהלכה והתפתח במשך השנים".


אז איך את עוזרת לאנשים? מה הכלים שלך?
"כאמור, בתור אישה דתייה, אני עובדת רק בשיטות שמותרות על פי ההלכה. אני נעזרת באבני קריסטל מיוחדות, קבלה, תהילים וקלפי תהילים ותקשור דרך נרות".

איזה פרטים את צריכה כדי להעביר מסר?
"אני מבקשת שם פרטי ושם האם, תאריך לידה לועזי ועברי ורצוי – גם תמונה. הפרטים הללו מספקים לי הרבה מידע ופתרונות שאני יכולה להעביר לאדם. בנוסף, במפגשים אישיים, אני גם קוראת בכפות הידיים (לנשים בלבד) וגם מפרשת חלומות ברמה גבוהה מאוד, על פי עקרונות הקבלה. אני גם נעזרת בנומרולוגיה ואסטרולוגיה קבלית".

האם את יכולה לבשר מה יקרה בעתיד?
"גורלו של אדם משתנה כל שלושה חודשים ויש לכך גם אסמכתא בכתובים. אי אפשר לנבא בוודאות את העתיד ולכן, כאשר אדם בא לייעוץ, אני קודם כל מעבירה לו את המסרים לגבי נקודת הזמן הנוכחית ומסייעת לו לראות את המצב באמת, כל האפשרויות העומדות בפניו. מה יקרה הלאה? זה תלוי הרבה מאוד במה האדם יעשה בעצמו… אני יכולה לתת 'הצצה' לגבי הזדמנויות שעשויות לקרות במהלך השנה הקרובה ובנוסף גם להעניק לאנשים סגולות (תפילות), לבטל כישופים ועין רעה ולייעץ איך לפתור מצבים שליליים ותקיעות".

באיזה תחומים את יכולה לעזור?
"אני יכולה לעזור בתחומים הכי חשובים בחיים של כל אדם: בריאות, זוגיות ופרנסה. שהרי אלה הם שלושת המרכיבים הכי חשובים בחיינו. אני גם נותנת ייעוץ לאנשים עסקים, עוזרת בבחירת רכישות של נכסים, בעיות פריון וקשיים בזוגיות ובמשפחה בכלל".

מה יכולות להיות הסיבות לתקיעות או לדברים שליליים שחוזרים וקורים בחיים? איך יוצאים מזה?
"לעיתים זה עניין של כישופים או עין רעה, לפעמים זה נדר שאדם שכח מקיומו ויש להתירו ועוד. בכל מצב, אפשר לטפל או לשפר ולתת פתרונות שמתגשמים תוך זמן קצר ומשנים לטובה את מהלך החיים. אני יכולה לעזור לכל אדם ולהעניק לו סגולות לשנות את גורלו, אם זה באמצעות החלפת מזוזות, תפילות מיוחדות ועוד". 


את ידועה כמי שיודעת להסיר כישופים ועין רעה בעזרת ביצה. איך בדיוק זה עובד?
"מבחינת הדת, ביצה דומה ומייצגת את ה'נשמה' ולכן היא מתאימה לתהליך של בדיקה והסרת אנרגיות שליליות. אני גם מדגימה את זה בהרצאות שלי: אני מחלקת ביצים לכמה משתתפים ומבקשת שישברו אותה. אדם שמקבל ביצה לא מבושלת ואינו מצליח לשבור אותה, סימן שמוטלת עליו עיין רעה… לא קל להסביר איך בדיוק זה עובד אבל זאת עובדה בשטח… איך מבטלים את זה? כמו שאמרתי: סגולות ותפילות שאני מתאימה לכל אדם בהתאם לצורך שלו".

להפיץ את הידע בציבור הרחב בהרצאות ובסדנאות. אסתר- תהילים וקבלה, מעבירה שלל נושאים הקשורים למיסטיקה ועולם הקבלה ומעניקה לכל אחד מהמשתתפים – כמה טיפים אישיים. חלק מהמשתתפים במפגשים הקבוצתיים, שרוצים בכך, מגיעים בשלב מאוחר יותר לייעוץ אישי מורחב. לפני כל מפגש כזה, מציעה אסתר להכין רשימת שאלות לגבי עצמם וגם לגבי קרובי משפחה. במהלך המפגש מקבלים 'מפה' וניתוח מורחב וגם עצות איך לשפר או לעקוף מצבים בלתי רצויים. אסתר מנחה סדנאות באירועים פרטיים כמו ערבי רווקות, ימי הולדת וכו' וגם מעבירה הרצאות בחברות ובארגונים המעוניינים לספק לעובדיהן מפגש מעניין עם עולם המיסטיקה: תהילים, תנ"ך והקבלה.
אסתר מציעה יעוץ לנשים (דרך הטלפון או במפגשים אישיים בבתי קפה באזור מרכז הארץ) ולגברים – רק דרך הטלפון, מפאת הצניעות המחייבת אותה כאישה דתייה.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 
072-2285830
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

שעות הקבלה במהלך ימות השבוע: 7:00-21:00. בימי שישי: 7:00-15:00.
במקרים דחופים ניתן להתקשר במוצאי שבת (שעה אחת לאחר ההבדלה).

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על אסתר תהילים וקבלה

מאמרים קשורים

Back to top button