פירוש קלפי טארוט קראולי

קלפי טארוט: קלף הכוכב

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, דר' שולמית רונן
כל המשמעויות, הרמזים, הסמלים והשאלות שאפשר לשאול קלף טארוט זה.

להתבונן בקלף הכוכב משמעו להתחבר ליופיו של היקום, ליופייה של האהבה מלאת יופי ואור, האור אשר מציף את כל ישותנו ולחוות באמצעותו של האור את האחדות עם הבורא.
לקלף הכוכב של קלפי טארוט קראוליי, אשר נעשה באומנות נפלאה ובאהבה אינסופית לאור, היתי קוראת – אחדות עם האחד.

הצבעים בקלף משרים תחושה של אחדות, של אינסוף אפשרויות והזדמנויות למצוא את הכוכב הפנימי בתוכנו, הוא מואר ומאיר על המתבונן בו. הצבעים הרכים למראית עין בתוכו, האדום, ורוד, צהוב/זהב, כתמתם, ירוק, כחול, אינדיגו, סגול, לבן ואינסוף גוונים, ודמויי היהלומים בחלק התחתון והעליון של הקלף מעבירים את תחושת אומנות אריגת האהבה בפעולה.

בקלף אספקטים מתרבויות מצרים, היהדות , יוון ורמזים מתרבות המאייה.
קלף הכוכב בהתבוננותי בו, הוא לוקח אותי למקום שונה ואחר, לאותה התחושה הנחווית באותם רגעים קטנים של חסד, לאותה הארה המובילה אותנו למרחב בתוך עצמנו, שזקוק כל פעם מחדש לליטוף אוהב, בכדי להזכיר לנו כל פעם מחדש, שמה שאנחנו היא היצירה הטובה ביותר שאלוהים ברא.  קלף הכוכב מאפשר לי את הנתינה הזו לעצמי, ומהעצמי לזולת.
אנסה, ולו במעט לשתף בתחושה זו ולהכניסה למילים, שהן קטנות מלהכיל חוויה זו.
אם נמצא בחייך אדם שאיתו הנך יכול לחלוק או לשתף את אהבתך עכשיו, תן לזמן של תחושת היחד, או מעצם היותכם יחדיו, להיות לאחדות האחד עם המלאות והברכה שקדושת הרגע הזה שורה בו. זהו אותו הרגע  הקסום, שבו ישנה ההזדמנות לשני בני האדם להיפתח להתנסויות קוסמיות. 
יהיה אשר יהיה, ואין זה חשוב מה נוגע בליבך ברגע זה, אין זה משנה אם יהיה זה אדם כלשהו, פעילות יצירתית, פעולה או התנסות בחיק הטבע, טיול או מסע, זהו אותו רגע מבורך ומלא קדושה שתהייה בך התחושה שיש בך את היכולת להרגיש, לבחון, לראות, ולהתבונן במקרה באירוע כמתנה אלוהית, שמימית אשר מסמלת בשבילך כשליחת סימן מהבורא, בתרבויות אחרות היו קוראים לכך: מתנת האלים. התחושה היא תחושה של הכוונה והדרכה המאפשרת הגשמה ומימוש, היכולת להוציא זאת אל הפועל, המעשירה, משביחה ומשתפרת בהרמוניה מושלמת עם החוכמה והתבונה הקוסמית, אשר מאפשרת בתוכה כושר הבנה ואינטליגנציה אוניברסאליים. 

לשיחה אישית עם קוראים בקלפים וקוראות בטארוט לחצו כאן!

לרכישת קלפי טארוט קראולי לחצו כאן!

לקבלת אוסף הטיפים הגדול מבית פורטל אלטרנטיבלי לחצו כאן!


האדם הנמצא עמנו בזוגיות, יכול להיות שותף, ידיד, זוג לחיים או אדם שאנו פוגשים בנתיב דרכנו, יכול לפתוח בפנינו מימדים חדשים, רמות חדשות של התחברות לחיים ותובנות מאירות עיניים אשר לא חווינו קודם לכן. אדם זה ילמד אותנו לראות ולהתבונן בעיניים חדשות. ידידות זו תאפשר ותרשה לנו להבחין, ולו לרגע קט, במבט חטוף למציאויות של קיום רחוק, מעבר לתחומים וגבולות שחשבנו להיות או לקבל עד לרגע העכשווי. התחושה שנרגיש או נחווה תהיה תחושה של שקיפות, המתקבלת מההשראה האלוהית. התחושות המתאפשרות מתוך ההתנסויות והחוויות עם אדם קרוב רגשית, נובעות מתוך אותם איכויות של חופש, מרחב וקלילות, עליזות, בהירות וקלות תנועה שאנו חווים וחשים בתוכנו. השיתוף בחזון, במעוף, בראייה, בדמיון, וביכולת ההחזייה, יש בהם עוצמה וכוח ושאיפה לנסות, לחתור ולהגיע להשגת החזון אשר יהפכו למציאות. במצבים אלה ישנה חשיבות רבה מאד ובמשנה זהירות, לקחת בחשבון במלוא תחושת האחריות  ובהתחשבות מלאה, מתוך שיקול דעת לחוקי אמא אדמה. ישנה חשיבות גדולה להכניס סדר לאותם תחושות של השראה, בכדי שתינתן להם האפשרות לגבש עצמם, לפתח ולהתפתח לתוך הבהירות הברורה, הביטוי הגלוי ולגלוי הנראה לעין.

במצב של ידידות קיימת, או כל קשר קיים, הכוכב מרמז ומאפשר להראות ולהצביע, או אפילו מאפשר להתוות דרך לצורך חיבור החוליה המקשרת או לאחד למשימה משותפת.
הכוכב מאפשר לנו להיפתח בתוכנו ולאפשר לדרכים ולנתיבים להתאחד בחיבור ובשיתוף, באותם מסלולי החיפוש והשבילים, אל ולעבר צורות מודעות שונות עם בני אדם אחרים, כדי לפתח יחד תודעה והכרה גבוהה יותר במגוון האפשרויות.
בקלף הכוכב ניתנת המתנה המופלאה, המאפשרת צמיחה והתחדשות פנימית, אשר לעולם אינה ניתנת כדי: לדחות, לבודד ולהרחיק אותנו מאנשים אחרים, ההפך הוא הנכון, המתנה המבורכת היא: להרשות ולאפשר לעצמנו ולאלה אשר מתקרבים ומבקשים לקבל משהו מאיתנו, מתוך אהבה טהורה לדבר כלשהו, לא חשוב מה וכמה, יהיה ההיקף אשר יהיה,הגודל או המידה, השיעור הוא במתנה שהם יכולים, מסוגלים ומוכשרים לתת ולנו לקבל. 
חשיבות עליונה אשר מזהירה כל אחד מאיתנו, בדרך ובצורה שאנו מנסים לשכנע, או גרוע יותר "לתפוס בעלות" או "לשלוט" על אחרים. האור המוקרן מהכוכב הפנימי מתוכנו חשוב שיהיה בהישג יד לכל אדם, ויגיע לאותם בני אדם הפותחים עצמם, ואשר זקוקים ורוצים את אשר יש ביכולתנו להציע ולתת מעצמנו. בדרך זו או בנתיב שבו אנו מובילים עצמנו, אנו הופכים להיות ראויים לערוץ, אפיק או צינור להשראה הבאה מהיקום, הכוכב מאפשר לנו לתעל, להפנות ולכוון עצמנו למימדים גבוהים יותר בתוך עצמנו. מציאויות היקום אשר אנו מחוברים אליהם הם גדולים ועצומים, ונפלאים מבחינת עוצמתם מאשר "האגו" שלנו. הכוכב מבקש מכל בני האנוש על פלנטת כדור הארץ, להתייחס בפשטות,ענווה וחסד לכל הברואים.

קלף הכוכב מאפשר לכול אדם באשר הוא, להתרומם ולהגביה עוף, להעלות עצמו למימדים גבוהים יותר, ללא הזדהות ,ללא  זיהוי עצמי וללא היצמדות, אלא לחוות את הניסיון וההתנסות ולהפכה לחוויה.
המופלאות בקלף הכוכב, שכל כוכב משול לאדם אשר מקרין ושולח מאורו לאחרים ללא עשיית מעשה מיוחד, כל  אחד מקבל את אורו של האחר בהתאם לקרינה ולזוהר שהוא מקרין.
כל אדם הוא כוכב, אשר מאיר במהלך הנתיב  שבו אנו מהלכים עם אנשים אחרים, ומתנה זו ניתנה לנו בכדי לכוון מתוך האור המוקרן מתוכנו על מנת ללוות את האדם במסלולו. הקלף מייצג תהליך יפיפה של האדם במסלול חייו. השראה קוסמית של עוצמת הטבע המתקבלת ומאפשרת גילוי, ומראה עצמה במישור החומרי. 
קלף הכוכב משויך למזל דלי. אפשר להמשיל אותו כמדיום, או מים הנושאים עצמם בתהליך, מייצג ומסמל את אלת הכוכבים המצרית – נוט. היא פתוחה לחלוטין לעוצמה הבאה מן התוכנית הקוסמית, הרוחנית, ומאפשרת מעבר של שירות למען ולטובתם הנעלה של כל הנוגעים בדבר.
נוט – אלת הכוכבים, משמשת ככלי מעבר לאנרגיה האלוהית כדי להתגשם באמא אדמה. 
בכל יד היא מחזיקה גביע אשר באמצעות הסליל, נוצרת מערבולת של מזיגת אנרגיה. הכוכבים בקלף, נותנים את תחושת הביטחון, האמון והאמונה באל/אלה אשר דרך הכוכבים מביעים עצמם. מאז ומתמיד היו הכוכבים קסם פלאי, שגרם לאדם לשאת עיניו אל על ולהרגיש את קרינת הטוהר והאור המוקרן, ושבאמצעותם ישנה  ההבטחה לעתיד טוב יותר.  לא נשכח את החיוך שמעלה כוכב נופל והבעת המשאלה מתוך תקווה שהדבר שביקשנו התממש.

קלף הכוכב מראה לאדם את הדרך המופלאה לאהבה ונתינה ללא תנאי ברמה הרגשית והנעלה ביותר שיכולה להיות. האדם בקלף הכוכב, משמש כגשר בין שמיים לארץ במלוא הדרו ופתיחותו.
לאישה בקלף הכוכב  יש אמת פנימית המאפשרת לה להופיע בעירום, כיוון שלא קיים בה צורך בהסתרה של דבר כלשהו, הכול גלוי ופתוח.  הכול זורם  הרמוני ומאוזן, כך שזרם הרגשות זורם כמים לאין מפריע. 
קלף הכוכב מייצג את העדפת הרגשי הקוסמי, האוניברסאלי על פני הרגש האישי. האישה בקלף לא משתמשת ברגש כדי להשיג את רצונה, אלא, היא זו המעניקה רגשות לסובב  אותה מתוך התמזגות עם האדם האחר. האדם נתון תחת השפעתם של כוחות יצירה חזקים, והנתינה באה מתוך פנימיותו למען הכלל. האדם בקלף הכוכב מוכן להעניק לאחרים מתוך דחף לשלמות ואהבה אוניברסאלית אשר לא תלויה בדבר. כל זה נובע מתוך היכולת לבטוח בעצמו מתוך אמון ונתינת אמון במעשי, ואשר באים לביטוי מתוך הביטחון ביכולתו של האדם להאמין בעצמו.

הבהירות בהתגבשות הגבישים הנראים בקריסטלים השקופים, באה מתוך האמון בהכוונה והדרכה הפנימית הנובעת מתוך האדם עצמו. האור הזורם ומסובב עצמו בגרמי השמים, מזכיר לנו להתבונן באור המוקרן מתוכו, כמו המגן דוד בתוכנו, עם מכלול הרגשות שיש בתוכו. הירח או כדור הארץ שהכוכבים סובבים מסביבו, אני נוטה יותר לראות את האישה והירח, בסמליות הנשית של הירח, ביכולת ההכלה וההפנמה, כמו רחם המכיל בתוכו את היכולת ליצור חיים חדשים, ומתוך חיים חדשים אלה נוצרים הביטחון וקרינת האור הפנימי של כוח החיים, הבא לממש רעיונות יצירתיים והתבוננות ,המאפשרים להגביה עוף לעולמות ומימדים אחרים.

קלף הכוכב של קראולי ביופיו הנעים למראהו, בגלל הצבעים המשרים שקט ורוגע, ואהבה אשר מנצנצת בכל פינה בקלף, וכל זאת, בכדי שלא נשכח שאהבה זו טבועה בנו תמיד, מזכיר לנו שוב ושוב  ושלא נשכח שכל אחד הוא שער לאורו של הכוכב, והאדם הוא הכוכב של עצמו. 
הצבעים שבו, הכחול והורוד, כמו הבקבוק באורה סומא, כחול/ורוד ושמו סטאר צ'אילד, משמש כרסקיו ילדים ולאישה מתחילת ההריון ועד הלידה ועוד… יש בצבעים אלה געגועים בלגעת במעמקי התודעה של עצמנו, געגועים לחיים הנסתרים במים העמוקים ביותר בתוכנו. המים הזורמים מלמעלה ומלמטה בגבעים  המסמלים את שבע הצ'קרות, שבעה מרכזים עצביים, שבעה צבעי הקשת, שבעה  מחזורי חיים, שבעת ימי השבוע, שבע בלוטות אנדוקריניות, זהו דימוי סמלי לעוצמה של התחדשות בלתי פוסקת. אלה החיים עצמם, ולאחר קלף המגדל, קלף הכוכב הוא חגיגה לחיים וליופיים ושראוי ליהנות מהם. הגבעים בשני צבעיהם השונים, צהוב/זהב, כסף ותכלכל, התחושה המועברת אלי באמצעות הקלף, היא תחושת הגעגועים לאחדות ושמעצם אחדותם  נוצר האור, הניצוץ האלוהי שאנו בחיפוש מתמיד בתוכנו פנימה.

השער הגולש לכל אורך הקלף הם ביטוי של השמונה  במרומז, הנצחי שבחיים, החיבור בין החומר לאל חומר. שערותיה פועלים כאנטנה, בכדי להגדיל ולהעניק תחושה של זרימה לאדמה, זוהי נשיאה הבאה מתוך השראה היורדת מן היקום. נוצרת ראייה חדשה, כמו קריסטל בהיר וצלול, חזון המלווה ומסייע מתוך הצורה והמטרה, אשר לפני רגע הייתה התרשמות מטושטשת ולא ברורה. הרווח שאנו מרוויחים מכך, שככל שהוא חודר ומחלחל בהתבוננות שלנו, פוטנציאל עצום ואדיר זה מאפשר להתפתחותנו לגדול ללא גבולות.
 עוצמת ההשראה שאנו מקבלים, מצמיחה כנפיים לנשמתנו ומאפשרת להרפות, לכאורה את הבלתי אפשרי, ולהיהפך לדרכים נפלאות כדי להראות עצמם ולהתגלות. אדם מובל ומונהג על ידי החוכמה המורעפת עליו, בדומה לאיכות של ישות קיומית, כמו קרינה אשר בני אדם הסובבים סביבו, נמשכים כמו מגנט. העוצמה הטהורה והמוחלטת של ההתמרה הרוחנית, גורמת למסכות ולהסוואתה של האישיות,  וכמו כן למגבלות "האני הנמוך" להיהפך לחסרת משמעות.

העקשנות, חוסר הרצון והפחד יכולים להרפות עצמם, כמו המים הנושאים עצמם ומניבים את הפירות מעצם זרימתם, המים הנותנים לעצמם לזרום במלוא  עוצמתם, מאפשרים לזרימה להתחבר עם עבודת  שחרורה של הנשמה, ממקום חדש המשוחרר מהכבלים.
השיער המשמש כאנטנות הפתוחות לרעיונות באות להכניע, להעביר ולחשוף בקביעות ובזהירות, לטהר ולנקות את הזקוק לטיהור למען לאפשר לנשמה להתעלות למימדים גבוהים יותר. במידה ופתיחת רעיונות אלה מופרעת, בגלל רדיפה עצמית ולחץ בלתי פוסק, האנרגיות אשר באות בתוך ידיה בתעצומות חזקות ביותר, יכולות להחריב אנרגיה זו. התוצאה מכך, שהתלהבות יכולה להיהפך לפנאטיות, והשראה יכולה להיהפך לאשליה.  מצב זה אומר לנו, להתייחס במלוא  ההתחשבות  ולשים לב לרגשות הצפים ומציפים אותנו, ולהתבונן בהם בתשומת לב רבה, בדיוק כמו המים הזורמים מהגביע של אלת הכוכבים – נוט, והופכים לקריסטלים בהתגבשותם, כך גם הרגשות, הרגשות המבקשים את ביטויים,  אחרת הם מתגבשים והופכים לאי נוחות ולמחלות. המשתמע מכך, שיש חשיבות שהרגשות יהיו מטוהרים וברורים, מצב זה אינו אפשרי שיקרה כאשר אנו מדכאים ומדחיקים את הרגשות מתוך שליטה, ורק כאשר אנו מרשים ומאפשרים לרגשות להתגלות ולהיפתח, ולקחת את מקומם הטבעי שלהם, כמו פרח הנפתח ומתגלה לעינינו במלוא יופיו והדרו, כך אנו מעלים עצמנו למימד חדש. כמטפורה לכך, הפרפרים – כסמל להתמרה ושינוי, מרמזות ומצביעות, שעומק התבוננותינו העצמית לדברים הקורים לנו, ישתנה ויהפוך לחופש ושחרור מתבניות התנהגות ישנות ומהאחיזה מהקשרים השולטים עלינו.

הכוכבים בקלף, נותנים את תחושת הביטחון, האמון והאמונה באל/אלה אשר דרך הכוכבים מביעם עצמם. מאז ומתמיד היו הכוכבים קסם פלאי שגרם לאדם לשאת עיניו, ולהרגיש את קרינת הטוהר והאור המוקרן באמצעותם, ועל ידי כך  ישנה  ההבטחה לעתיד טוב יותר.  לא נשכח את החיוך שמעלה כוכב נופל והבעת משאלה מתוך תקווה שהדבר שביקשנו התממש.

תחושת האחדות בקלף ומזיגת מי  החיים ואחדותם של ארבעת הרבדים בתוכה, הרצון לגעת בשלמות הפנימית בתוכה ומחוצה לה, מי החיים נותנים את התקווה לרצון הבריאה המתחדשת מתוך עצמה, כמו האדם. באמצעות המיקרוקוסמוס, עוצמת האנרגיה הנובעת ממסלול המים והשער, ישנה ההשתקפות של המקרוקוסמוס, ישנה תחושה של זיהוי האפשרויות הגלומות והבלתי מוגבלות להתפתחות עצמית. ההשתקפות המופלאה בגבישי הקריסטלים שהם יוצרים אנרגיה מלאת עוצמה המאפשרת להוציא מן הכוח אל הפועל את יכולתנו הרגשית והנפשית, המשתקפת על ידי הכוכב העליון אשר נראה כמרקד את ריקוד החיים, והיהדות מבטאת זאת 
"כתר במלכות ומלכות בכתר".

התחושה של האישה באמצעותו של כדור הארץ, בא לבטא את עוצמת התחדשותה של אמא אדמה המתחדשת ומתהווה ללא הרף. יש בכך את תחושת האפשרויות וההזדמנויות הבלתי מוגבלות, אשר מכילות בתוכה גם את האשליות, כמו האהבה השמימית שאין לה אחיזה באדמה, אלא בדימויים של חיפוש אחדות עם היקום שדמות אנוש אינה קיימת בה.

לאחר ההרס של קלף המגדל, גביע הזהב מבטא את שלמות היקום בהפרחת השממה, הבאים לידי ביטוי בגבישי הקריסטלים בחלק התחתון של הקלף. הזהב הוא פרי הריון ממושך של השתנות החומר. על עקרון זה מבוססת האלכימיה. תורת האלכימיה היא עתיקת יומין, למעלה מ-2000 שנה, היא עוסקת באומנות הטרנספורמציה. הפיכת האלמנטים מצורתם הגסה לצורתם העדינה ביותר. קארל יונג אימץ את רעיונות האלכימיה כטרנספורמציה של הנשמה ביחס לגוף. בעבודת האדם על עצמו, מסוגל האדם לעדן ולהאציל את נשמתו. הזהב , בהיותו תמציתה ומהותה של הנחושת האדומה, נהפך לאבן הבנייה הקוסמית  החשובה ביותר ולערך היציב ביותר בחיי האדם, המקנה לו בטחון ואושר בסיסי.

גביע הכסף מאפשר את  ההתחדשות הפיזית של האדמה ועל ידי כך מחזיר את החומר שהועבר לתוך הרקיע, ומחזירו למציאות, לאדמה.  מקור המילה כסף בשפה הסנסקריטית ופירושה:לבן, בוהק. הכסף הלבן מסמל את כל צורות הטוהר והזכות: הוא האור המנצנץ בשקיפות הקריסטל, בזוהר המים, בנצנוץ הראי ובברק היהלום. בתהילים יב' 7 כתוב : " אמרות אדוני אמרות טהורות כסף צרוף", כמו הזהב, גם הוא קשור להדר המלוכה. 
כסף מסמל את בהירות ההכרה, את טוהר הכוונה, את תום הלב, את יושר המעשה ואת הנאמנות.
במסורת הנוצרית היא מייצגת את החוכמה הנשגבת. כמו הזהב, היא מעוררת את האהבה העילאית.


האור בקלף הכוכב – השראה, הכרה עצמית, קרינת האור והזוהר, בוננות בהירה, בטחון ואמון עצמי, חיבור לאינטליגנציה אוניברסאלית, התנסויות קוסמיות, שקיפות, חופש ומרחב,יצירתיות  הנובעת מתוך האמון והאמונה, קלילות ובהירות, חזון, ראייה ודמיון, מעוף ומשימות משותפות.

הצל בקלף הכוכב – הרס וחורבן,אשליות, התגבשות הנובעת מקיבעון, והכחשה לאמת של האדם בעצמו.

מבחינת המזלות האסטרולוגים  קלף הכוכב נמצא במזל דלי.
דלי מייצג את שיתוף הפעולה, את האחווה ואת ההתנתקות מעולם החומר. עידן הדלי מיחס לכוכב אורנוס שנהפך לשליטו של מזל דלי. עידן הדלי – מעתיק את האנושות לדרגות הכרה חדשות ואולי אף נעלות יותר: אל המחשבה האוניברסאלית ודרכי מחשבה חדשניות, אל חקר החלל והלא נודע, לטכנולוגיה גבוהה ולאמצעי קומוניקציה משוכללים, באנרגיות שינוי החלות בחיי היחיד, בחברה האנושית וביקום כולו.
מי הדלי הם מים חיים, אווריריים ושקופים המלווים את האנרגיה של מזל דלי בגלים. אלה מי האינטליגנציה האינטואיטיבית המחלחלים בעולם ומשחררים את הנשמה מכבדות החומר, אלה מי הטבילה הרוחנית המרווים את צימאונו של מי ששואף להתרוממות הנפש ולאידיאלים נשגבים. סימנו האסטרולוגי של מזל דלי הוא שני גלים, שתי ויברציות מקבילות המתקדמות זו ליד זו, כמו הנשמה לצידה של הפרסונה. אלו הם גלי הקומוניקציה של הזכר ושל הנקבה הנעים ביקום. כמו השדר הנע בחופשיות בגלי הקול, הדלי מרווה את פני האדמה במי הידע הרוחני.

להיות מודע בעידן הדלי פירושו: להכיר באחדות ובהרמוניה העוטפת את היקום כולו ולהתמזג עמה. אורנוס, השולט על מזל דלי – מנער את האדם ומוביל אותו לעבר הקיצוניות. מצב הרוח של בן מזל דלי נעה מהתרוממות הנפש לדיכאון, מהתלהבות לאכזבה, מקשיות עורף לספקות.
ניגודים אלה עלולים להביא את האדם לחוסר יציבות, בעיקר כשאינו מודע לכך ואינו נזהר.
הדלי רגיש מאד לסולידאריות קולקטיבית. לעבודת צוות, לאחווה, ליצירה משותפת אוניברסאלית למען האנושות כולה. מזל דלי מציע לנו לפרוש כנפיים כאנטנות לקליטתם של הדקויות, של הנעלה והמוחלט החומק מעין האנוש ונשגב מבינתו. אנרגיית הדלי מצטיינת באינטואיציה חזקה, בפתיחות ובדריכות לקראת הבאות. הדלי הוא חלוץ המפלס דרך לעולם מתקדם ורוחני יותר המתנער משיעבודו של החומר. הדלי נאמן לאידיאלים שלו, שליחותו הקוסמית היא לקלוט את הרעיונות החדשניים ולהנחילם לכלל בני האדם על מנת שיתגשמו.

השאלות שרצוי וכדאי לשאול עצמנו בקלף הכוכב הן:
האם אני מגשים/ה, מממש/ת ומקיים/ת במלואי את עצמי בכל תחום ברגעי ההווה?
מה אני עושה למען האנושות כדי ליצור עולם טוב יותר לחיות בו?
מהן המתנות הקוסמיות הכלולות במערכות היחסים שלי?
מי הם חברי? עם מי אני מתחלק/ת במחשבותיי?
מהי יצירתי ואת מי אני משתף/ת בה?

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

לשיחה אישית עם קוראים בקלפים וקוראות בטארוט לחצו כאן!

לרכישת קלפי טארוט קראולי לחצו כאן!

לקבלת אוסף הטיפים הגדול מבית פורטל אלטרנטיבלי לחצו כאן!


מאמרים קשורים

Back to top button