נומרולוגיה

אבחון נומרולוגי בהקשר לפרשת השבוע בה נולדתם

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, הדר עדיני
להלן מאמר המשקף את המסר למציאות חייכם מתוך הפרשה בה נולדתם, והרי לא במקרה אנו נולדנו ביום ובשבוע מסוים.

כידוע התורה מחולקת לחמישה חומשי תורה ומכילים סיפורים, כסיפור בריאת העולם, סיפורי האבות והאמהות, מסעות וכד'. חמישה ספרים אשר מחולקים לפרשות שבועיות, ובכל שבוע נקראת פרשה.  

בכל פרשה שבועית, או אם תרצו סיפור, כתובות המילים, מופיעות האותיות שהינן בעלות משמעות ייחודית, כעין קוד מוצפן להדרכה רלוונטית לחיינו הנוכחיים (הפרשנות מחולקת ל- פרדס, שהינן ר"ת של פשט, רמז, דרש וסוד).

הפרשה השבועית למעשה משקפת את התנהלותנו בחיים, את גישתנו, את נקודות הכוח ואת הנקודות החלשות בחיינו. באמצעות חיבור בין הפרשה בה נולדנו לבין המציאות העכשווית שלנו, אנו למדים על עצמנו ורוכשים כלים להתמודדות ולהעצמה אישית
דוגמא – לאדם אשר נולד בפרשת "וירא" שמספרת את סיפור בשורת הולדת יצחק, לידתו ומעשה עקידתו ומעשה סדום ועמורה ועוד…


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי



פרשנות
שם הפרשה וירא ומילה זו מוזכרת מספר רב של פעמים, קרי מלשון ראיה – מצביע על ראיית הנולד וחוכמה באותו אדם.
הפרשה מתחילה בהכנסת האורחים של אברהם, גם כאשר הוא לא היה במיטבו מבחינה פיזית, חלש וכואב ואם זאת הוא נהג באורחיו ברוחב לב –  מכאן אנו למדים על יכולת נתינה, ונתינה לשם נתינה. בנוסף, עם כל הקושי, אין כניעה ופסיביות, אלא, יוזמה ורצון והצמיחה האישית שלנו גדלה דווקא במצבים הפחות נוחים לנו, ומשם מצבנו יכול להשתנות לטובה (כדוגמאת אברהם ושרה קיבלו בשורה שעתיד להיוולד להם בן באחרית ימיהם).

בעת שהמלאכים מבשרים לאברהם ושרה על בנם העתיד להיוולד, מסופר על תגובתה של שרה "ותצחק שרה בקרבה… ואדני זקן" – קרי, שרה העבירה את האחריות על עקרותם על אברהם אישה בלבד "ואדני זקן", לעומת זאת, ה' נוקט באופן דיפלומטי כאשר הוא מעביר את הדברים לאברהם ואינו מוסר את דבריה של שרה כלשונן, וזאת על מנת שלא לגרום לעוגמת נפש וסכסוך בין בני הזוג. דיפלומטיה נוספת בפרשה היא כאשר אברהם אמר למלך גרר, אלימלך, ששרה הינה אחותו בשל החשש שיבולע לו – מכאן, שעדיף לעיתים לנקוט בצורה ובדרך דיפלומטית כאשר המטרה היא חיובית.


עקידת יצחק – אברהם היה מוכן להקריב את בנו יחידו למען אמונתו, ובשל מוכנותו, מבטיח לו ה' גמול – מכאן, כל קושי מצמיח הזדמנות וכל שנשאר הוא לבטוח ולהאמין בעצמך.
אברהם מנסה לסנגר על אנשי סדום – משקף את הרצון להשפיע ולעזור ואהבת הזולת בכל אשר הוא.

מעשה אשת לוט – מלאכי ה' ייעצו ללוט ומשפחתו שלא להפנות את מבטם לאחור ולא לעמוד, אשת לוט כידוע מתפתה להביט לאחור והופכת לנציב מלח- עניין זה בא ללמד שאין לשקוע בעבר ולא לנטור טינה על טעויות הזולת בעבר ולא להיתקע בדברים שאינם תורמים לנו ואינם רלוונטיים מאחר ואנו משקיעים שם אנרגיה שלילית ולכן, יש לשכוח את העבר ולהתבונן קדימה.  כמו כן, להפוך מצב שלילי לחיובי.

לסיכום – לאדם אשר נולד בפרשה שבועית זו, סיפור הפרשה נותן לנו תמונה רחבה על יכולת הנתינה של האדם, אשר "מתמלא ונעצם" מעצם הנתינה, על התחשבות בזולת, על חוכמתו ויכולותיו,על תעצומת הנפש.
וכמובן, שכל אחד יכול לעשות לו את החיבור העצמי על פי מהותו והבנתו הרלוונטיות לחייו.


מאמרים קשורים

Back to top button