נומרולוגיה

מהי נומרולוגיה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אורית של רפאל
נומרולוגיה הינה תורה עתיקת יומין המייחסת לכל מספר בחיינו אנרגיות ומשמעויות נסתרות. בעזרת הנומרולוגיה אנחנו יכולים לדעת מה צופן העתיד שלנו….

נומרולוגיה היא שיטה המייחסת למספרים משמעות לכל מספר יש "אנרגיה" מסוימת שאותה הוא מייצג. במפה נומרולוגית ניתן להכיר את התכונות האישיות של האדם, אופיו, יכולותיו, דרך הביטוי של רגשותיו. דרך תאריך הלידה שלו שמו ושם משפחתו ניתן להבין את הכוחות הדוחפים אותו להצלחה, היכולות והאתגרים של חייו.

מה המשמעות הטמונה בכל אחד מ-9 המספרים לפי תורת הנומרולוגיה?

המספר 1 – מבטא את הסמל הפאלי הזכרי הגברי, זה שנע קדימה ממטרה למטרה. מבטא בריאה, ראשית, התחלה. הוא מייצג את עוצמת האלוהות וקשור לתכונות של הנהגה, שלטון, תהילה, כוח ועוצמה. המספר אחד הוא הכוח המפרה.
מיוצג על יד אפולו אל השמש, ללא האור והחום של השמש אין חיים

המספר 2 – מייצג את הנשיות, מסמל פוריות. דואליות ואיזון, קשור לתכונות של רכות והכלה, עדינות והבנה, רגישות וחום, נשיות ומשפחתיות, שאיפה להרמוניה. אינטואיטיבי רגשי. מספר של ניגודים וקוטביות.
מיוצג על ידי ארטמיס אלת הירח הציד והמרחבים.


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי



המספר 3 – מבטא איחוד משולש של יצירה, שילוב עוברי של בריאה חיבור של המספר 1 עם המספר 2- מיזוג של יסוד הבריאה האלוהי ויסוד הנשיות והרוך, מייצג את הצמיחה את הלמידה והלימודים הגבוהים, החופש והמרחבים, הדמיון, העשייה והיצירה, הכשרון, החברותיות והביטוי. שלוש הוא הילד שלוש הוא שמחת החיים המזל.
מיוצג על ידי המוזות.

המספר 4- מבטא את הגשמי, המוחשי, את החומר, המספר של הפעולה הממשית, ההגיון והסדר, ומייצג את התכונות הקשורות לסדר ולארגון, משמעת ושקדנות, סבלנות ושימת לב לפרטים, אחריות קפדנות נאמנות. מספר של בית משפחחה עבודה חריצות, המספר של העקשנות. את המספר ארבע ניתן לדמות לכיסא מורידים רגל והוא נופל. המספר המאופיין בעקשנות.
מיוצג על ידי הסטיה אלת הבית.

המספר 5 – המדבר, מבטא זרימה ותנועה, חופש ודינמיות, תקשורת, שינוי וצמיחה,  חדוות חופש והמסעות, מהירות, חן אישי יכולת תקשורתית וכושר ביטוי, יחסי אנוש ותקשורת בינאישית טובה, חביבות וחיוביות. המספר של התנועה הפיזית מספר של מזל.
מיוצג על ידי הרמס מרקיורי שליח האלים, אל הסוחרים, הנואמים, הסופרים, הנוודים וגם מגן הגנבים.

המספר 6 – מבטא הרמוניה ושלמות, אהבה, משפחתיות, צדק, וקשורים לתכונות של עשיה של תיווך וגישור על פערים לצורך יצירת הרמוניה, מתחשבים, גמישים, אכפתיים ותורמים לחברה. חוש אסטטי מפותח.
מיוצג על ידי ונוס אלת היופי והאהבה.

המספר 7 – מסמל את הקדושה הרוחנית, היסוד הרוחני, הרהור פנימי, למידה והעמקה, פילוסופיה, רוח ומיסטיקה, התכנסות והתבודדות,  רכישת דעת וקשור לתכונות של אמונה ומודעות רוחנית, הסתגרות, הבנה מעמיקה, למידה והעשרה פנימית, התבוננות, העמקה, ניתוק. מספר שלא יודע להחזיק בכסף.
מיוצג על ידי נפטון, אל הים.

המספר 8 – מייצג את החומריות וכמיהה להישג, יחד עם יסוד ההמשכיות האינסופי (8 הפוך כמבטא את סמל האינסוף), את הרב תחומיות ואת החומריות. המספר 8 קשור לתכונות כמו הבנה עסקית וכלכלית, שאיפה לחומר, רכושנות, הצלחה, שאפתנות ותכליתיות. המספר מייצג את הקציר של מה שנזרע. כדי להגיע אל הרוח עליו לעבור דרך החומר והבניה החומרית. מספר שמתבטא בבנית דרך אישית.
מיוצג על ידי קירון אל החקלאות, אל הזמן.


המספר 9 – מבטא את המעגל הכמעט סגור (בדומה לצורת הספרה 9) את סגירת המעגל והשלמתו, את הסוף וההתחלה, את המעגליות והמחזוריות –התחילה והסיום, וקשור לתכונות של הדרכה וטיפול, הגשמה ועשייה אידאליסטית, עזרה, אכפתיות והענקה.
מיוצג על ידי מארס אל המלחמה.

המספר 10 – מספר זה מהווה מראה שמאפשרת התקדמות רוחנית, זהו מספר של העצמה.

המספר 11 – המורה הגדול, מספר שלרוחניות אינטואיציה עוצמה אישית ורוחנית. מספר שנועד להוביל קבוצות, מספר של התגלות והארה.

המספר 22  – הבנאי הגדול, מספר של בניה רוחנית שיתוף פעולה אחריות פרויקטים גדולים

על פי הנומרולוגיה תאריך הלידה בנוי:
יום הלידה: מבטא את "ארגז הכלים" עימו הגענו לעולם ומה היכולות שלנו
חודש הלידה: מבטא התייחסות מקצועית, פנימיות, השפעות גיל ההתבגרות
שנת לידה: התייחסות לגיל שיבה

מספר גורל מספר הדרך (סך תאריך הלידה) נתיב החיים שלנו
שם: ייעוד
שם משפחה: חובות
חיבור אותיות אהוי: הרוח
חיבור עיצורים: הגוף
סך השם: מטרת חיים.

בהצלחה!


מאמרים קשורים

Back to top button