נומרולוגיה

נומרולוגיה קבלית וכוח האותיות – משמעות המערכת הזוגית

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ניר גוטליב
נומרולוגיה קבלית מאפשרת לנו למצוא זוגיות בריאה ונכונה.

נומרולוגיה קבלית וכוח האותיות על פי שם ותאריך הלידה שלנו צבור מידע רב על חיינו בכלל ועל מערכות זוגיות בפרט.

" על כן יעזב- איש את אביו ואת – אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד"
 ( בראשית פרק ב, פסוק כד)

נדמה כי אחת התהיות הבוערות והחשובות בחייו של כל אדם נוגעת לשאלת הזוגיות בחייו. כולנו שואפים לזוגיות ההרמונית המושלמת כזו הנצפית בסרטים, כולנו חולמים על זוגיות אוטופית שבה הכל מושלם, הכל וורוד, הכל יפה. ואין זה משנה באם אנחנו נעדרי זוגיות או בתוך זוגיות או שמא לאחר פרידה ולקראת זוגיות עתידית וחדשה.
נומרולוגיה קבלית יוצרת חיץ בין אנשים לפני התהוות זוגיות בחייהם ואשר עליהם לבחור בבן זוג כזה או אחר לבין אנשים הנמצאים כבר בזוגיות וצריכים לממש אותה בצורה מושלמת ונכונה.


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי



מהו המניע החזק אשר גורם לנו בני האדם מכל המינים ובכל הגילאים (הבוגרים) ובכל קשת המצבים לשאוף ולרצות את הזוגיות האידיאלית והמושלמת והאם בכלל זוגיות כזו הינה ברת השגה.
הנומרולוגיה הקבלית רואה את הזוגיות כדבר מקודש וערכי וככזה היא מתייחסת לנושא בכובד ראש וביראה.

"ארבעים יום קודם יצירת הולד יוצאת בת קול ואומרת: בת פלוני לפלוני…"

על פי הכתוב הרי וזיווג האדם ניקבע מראש ואין בידו לשנותו ואם כך הם פני הדברים למה לנו להתאמץ? למה לנו להשקיע בזוגיות? מה התוחלת בהשקעה כזו נוכח קביעת הזוגיות עוד בטרם בואנו לעולם?

והנה בזוהר הקדוש מופיע הכתוב הבא:
"אין מזווגים לאדם אלא לפי מעשיו"

דברים אלו עומדים לכאורה בסתירה מוחלטת לכתוב בסוטה כי ארבעים יום קודם יצירת הוולד… וכו'. פה בעצם מוסברת החלוקה של הזוגיות על פי תורת הסוד בין זיווג שלא התקיים לזיווג שכבר קיים.

מלכתחילה הרי וזיווגו של האדם נקבע לו עוד לפני בואו לעולם, הכוונה היא שלכל נשמה צד נקבי וצד זיכרי ובבואם לעולם אמורים חלקי הנשמה להתחבר להפוך לאדם אחד כמו שכתוב בבראשית ה,ב .

זכר ונקבה בראם ויברך אתם. ויקרא את שמם אדם רק כאשר הזכר והנקבה מתחברים והחיבור נכון נקראים הם "אדם".

ואולם, ישנם מקרים בהם צד אחד של הנשמה לא מגיע לדרגת רוחניות הצד הנשמתי השני. יש וחלקי הנשמה לא ממשמים את יעודם באופן זהה ביקום הגשמי שהרי למרות "שהכל צפוי" מנגד "הרשות נתונה" והבחירה היא בחירה חופשית. במצב כזה מזווגים לו לאדם על פי מעשיו, הצד שהתרומם ועלה מקבל חלק נשמה זהה לו ושווה לו במעשיו והצד שלא התרומם ולא התפתח מקבל את חלק הנשמה שזהה לו וזאת הכוונה "אין מזווגים לאדם אלא לפי מעשיו".

על פי תורת הנומרולוגיה הקבלית, (על קצה המזלג) שכן מדובר בתורה וברזים מורכבים ומסועפים, בזיווג קיים בודקים את הזיווג על פי המעשים הקיימים ומשם אנחנו נותנים את הכלים להתמודד ולפתור בעיות או משברים ומלמדים איך להעצים ולגרום לזוגיות לפרוח ולהתעצם. בזיווג חדש נבדקת ההתאמה של שורש נשמת האדם והאם הזיווג הוא שורש הנשמה או שהוא זיווג על פי התנהגותו ומעשיו של האדם.

כיצד ואיך נבדקים הדברים?
על פי נומרולוגיה קבלית האדם בוחר את בחירותיו על פי ארבע קריטריונים עיקריים המשפיעים על החלטות בחייו ואלו הם:

הראשון הוא תאריך הלידה של האדם – תאריך הלידה הוא תכונות האדם המולדות והוא אינו ניתן לשינוי, התכונות הנמצאות בתאריך לידתו של האדם הם מיום לידתו ועד יום מותו. כמובן שיש גם תכונות נרכשות אותם האדם ירכוש בחייו כמו אינטליגנציה חברתית, בטחון עצמי וכו' ואולם התכונות המולדות הן לכל חייו.

השני המשפיע על בחירות האדם הוא השם של האדם, השם הוא ארגז כלים למימוש היכולת הטמונה בתאריך לידתו של האדם ויש  להקפיד הקפדה יתרה על התאמה הרמונית בין שם ניבחר לתאריך לידה.

השלישי המשפיע על החלטות בחיינו הם הורינו, החינוך והדרך אשר הם הטוו עבורנו ואשר בשלם אנו בוחרים או לא בוחרים בדבר זה או  אחר.

ולבסוף הרביעי – הסביבה. גם הסביבה בחיינו היא גורם המשפיע על אופן בחירות אשר אנו בוחרים במצבים מסוימים.

על כן ההתאמה הראשונית בין בני זוג חדשים, התכונות המולדות של הגבר מול התכונות המולדות של האישה, כך לדוגמא אם ניבחן זוג שהערך המספרי הנומרולוגי של יום הלידה וחודש הלידה הוא 1,4 (ילידת הראשון לאפריל) אצל האישה והמשמעות של ערך נומרולוגי זה מקדד לאופי בעל דפוס התנהגות קר, ביקורתי, עקשן, דעתן, ושיפוטי.

ומנגד הערך המספרי הנומרולוגי של יום הלידה וחודש הלידה הוא 2,6 (יליד השני ליוני) אצל הגבר מקדד לאופי חם, רגיש, זקוק למגע ומשפחתי.

במקרה כגון זה נראה על פניו חוסר התאמה בתכונות האופי המולדות של בני הזוג דבר אשר עלול להקשות עד מאוד על מערכת יחסים אופטימלית, חוסר התאמה יוביל קרוב לוודאי לריחוק ולניתוק בין בני הזוג


כל צד לא יבין את הצד השני, כל צד יחשוב כי הוא הצודק וכך צריך לחיות, ממש שיח חרשים ומלכתחילה הדבר גלוי על פי תכונות הלידה של שניהם.

הדבר הבא אותו בודקים בהתאמה הזוגית הוא הזמנים והעיתויים בחיי בני הזוג, ובמה דברים אמורים?

אם נניח כי בגורלה של הבחורה כתוב שהיא צריכה ללדת בזמן מסוים או לעבור דירה בזמן אחר, להחליף מקצוע או כל דבר אחר, ואצל בן זוגה הדברים כתובים בזמנים אחרים, הרי ויכול להיווצר מצב בו הבחורה תרצה להיכנס להריון והבחור שאצלו כתוב הריון רק בעוד שנתיים לא יבין מה היא רוצה ולא ישתף פעולה דבר שיכול לגרום לבעיה בקשר. אם אצל הבחורה יש דרישה נישמתית לילד והגבר מעכב אותה הדבר יכול לגרום לבעיות של זוגיות ולגורל דרכים יצירתיות לתקן עיוותים של חוסר התאמה כאלה.

אלו הם שני הדברים העיקריים אשר נבדקים בזוגיות חדשה. לעומת זאת, בזוגיות קיימת עת הזוג כבר ביחד אנחנו בודקים גם כן את שני הדברים הנ"ל אך מסבירים לכל אחד מבני הזוג את תכונותיו של האחר ואיך להתמודד עם תכונות אלו. וחשוב לזכור ולהבין שאין ביכולתינו לשנות את האחר אלא אך ורק את עצמנו, וכאשר כל אחד מבני הזוג מבין את תכונותיו של האחר קל לנו יותר לקבל ולעבוד עם תכונות אלו.

בעניין העיתויים גם פה נבדוק את ההתאמה של הזמנים ונכוון את בני הזוג לעבודה נכונה לפי העיתויים הכתובים בגורל האישה דווקא.

חשוב להבין כי בחתונה היהודית יש התחייבות של הגבר על כתב הכתובה לתת לאשתו מזון, בגדים, קורת גג, מיניות, וילדים וברגע שהוא חתם והתחייב יש לחתימתו משמעות קארמתית אותה אין הוא יכול לבטל סתם כך ולכן בחוסר התאמה של זמנים נכוון את הכל לזמנים הכתובים בגורל האישה.

ככלל, תורת הזוגיות על פי הנומרולוגיה הקבלית היא כמעיים המתגבר ובכתבות הבאות ארחיב על כך ואתן נקודות נוספות חשובות לטובת בדיקת הזוגיות והעצמת הקשר עד למקום שבו נרגיש את עצמנו בחלום וורוד ממש בו נככב אנחנו עצמינו נהיה בסרט של חיינו אנו.


מאמרים קשורים

Back to top button