עולם הנסתר

הסרת עין הרע

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, תמיר בן אשר
חוששים שיש עליכם עין הרע? לא יודעים מה לעשות? תמיר בן אשר על הדרך להסיר עין הרע דרך עופרת.

איך להסיר עין הרע?
1. קודם כל אחד הדברים להוצאת עין הרע קריאת פרק ל"א ופרק צ"א בתהילים.
2. הוצאת עין הרע דרך עופרת.

את העופרת רוכשים בחניות תבלינים או בחניות של דגים. יש עופרת של זכר ויש עופרת של נקבה. אם עושים לאישה הוצאת עין הרע: אז לוקחים עופרת של 3 נקבות ו 2 זכרים. אם עושים את זה לגבר: אז לוקחים עופרת של 3- זכרים ו- 2 נקבות. סך הכל לשני המצבים לוקחים 5 כדורי עופרת.


אופן ההכנה:
שמים את 5 כדורי העופרת על הגז, ומכינים בקערה נפרדת מים, ובאותו מעמד מכניסים כמה חתיכות של לחם ושמים את החוד של הסכין בתוך המים ושמים קצת מלח. שמים קצת מעשב רודה שהוא נגד עין הרע והוצאת עין הרע. עדיף לשים את כל הדברים בכף שאנו לא משתמשים.

תוך כדי שזה על הגז כדאי לקרוא לחש של החידא הקדוש [מקור ספר עבודת הקודש] לעין הרע.
את הלחש הזה ניתן לקרוא שהעופרת על הגז או לחלופין הפסוק בין פורת יוסף בין פורת עלי עין בנות צעדה עלי שור. האדם יושב על הכיסא וצריך לשים לו בד שעושים לו את זה מעל הראש שלו.

התהליך:
לוקחים את העופרת ביד ימין, את הקערה עם המים ביד שמאל, שמים את הקערה מעל הראש ומעל הקערה מחזיקים את הכף מעל העופרת ומסובבים את הכף מעל הראש של האדם ואומרים את הפסוק בין פורת יוסף בין פורת עלי עין בנות צעדה עלי שור וכדאי לסובב את הכף 5 פעמים ואז פה מוציא את העין הרע שיש על פלוני בן פלוני ואיך שאומרים זורקים את העופרת על המים וזה עלול להתפוצץ.


שהעופרת בתוך המים היא נהיית קרה ולמי שיש אינטואיציה רואים אותיות של אדם ורואים דמיות של אדם והרבה עיניים, אם רואים הרבה עיניים עדיף לעשות עוד פעמים, עם לא רואים עיניים אז פעם אחת מספיקה. אחר כך לוקחים את העופרת ושמים בשקית ניילון, נותנים לאדם לשטוף את הידיים ומשפריצים לו על הפנים [ממים שעשינו את התהליך] ואת העופרת צריך לשים מתחת למיטה 3 לילות וביום הרביעי מוציא מחוץ לבית דורך ברגל ימין ואומר פה נשברה העין הרע שהייתה על פלוני בן פלוני או פלונית בת פלונית וכדאי מאד שילך ויזרוק את זה בים ובעזרת השם ישתחרר מעין הרע.
יש כאלה שעושים את זה 3 פעמים כל שבוע או פעם בחודש הכל תלוי בחומרת המצב של עין הרע.

בנוסף: אדם שרוצה לדעת אם יש עליו עין הרע השיטה הכי מהירה והכי טובה:
לוקחים צלחת שמים שכבה של מלח עבה ומעל המלח העבה שמים סכין בלי שינים רק עם להב [סכין פשוטה] ומעל הסכין שמים עוד פעם מלח ואת התהליך הזה שמים 3 לילות מתחת למיטה, ואם ביום הרביעי יש קצת חלודה על הסכין זה סימן שיש עין הרע ורואים בחלודה שיש בסכין צורות, אנשים, דמיות ואותיות וכד'.

בהצלחה לכולם


מאמרים קשורים

Back to top button