פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף שני גביעים בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף שני גביעים

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה טהורות ותמימות, חלומיות ונפלאות, זורמות ומרגשות, מעניקות ותומכות. רומנטיקה שאינה תלויה בדבר.  אהבה עילאית שמבשרת טובות לאלה מביניכם שחולמים על לילות לבנים לאור הירח.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים מוצלחים שצפויים להם מזל והישגים הודות לשיתוף פעולה פורה מצד הסביבה, כלומר: מצד  מעסיקים ועמיתים, מה שמביא עבורכם גם קידום או תוספת שכר.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מקורות הכנסה הקשורים בשותפויות כלשהן, ייתכן כאלה שצומחות מתחום המשפחה. מכל מקום, מדובר בקלף מוצלח למאזן  הפיננסי, מה שעושה נפלאות לחשבון הבנק שלכם השנה.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים באהבה ובשותפויות. בדרך כלל בשורתו טובה ומרנינה. השילוב בין גווני האדום והירוק, מבטיח שלמות ובשלות. לרוב מדובר בפרץ טהור של רגשות עמוקים. מכל מקום, זהו קלף חיובי ביותר הבא לבשר על נתינה והזדהות, מה שעשוי לשמח את אלה מביניכם שכמהים לזוגיות ולשותפויות.

תיאור הקלף: עלם ועלמה מחליפים ביניהם גביעים כאות לאהבתם. הנערה ניצבת על גבי נעליים אדומות כסמל ליצרים ולבשלות, בעוד אשר העלם ניצב על גבי מנעלים ירוקים כסמל לבוסריות. אריה אדום של תאווה ניצב בין השניים. מטה מרקורי רומז על אווירה מיסטית.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button