פירוש שמות

משמעות האות ח בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ח בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

על פי תורת הקבלה, גם למקובלים היה קשה להתעלם מן האפקט הצלילי הדומה שבין הגיית האות "חית" לבין הגיית המילה "חטא". ואכן, המקובלים ראו בה את האות המייצגת את הרמז לחזרה בתשובה. קיימת סברה נוספת המייחסת לאות ח' משמעויות כמו כינוס וקיבוץ אל מקום אחד, וזאת הודות לשקי האוכף התלויים משני צידי הגמל ומזכירים בצורתם את האות ח'. חריטת האות ח' על גבי קמע, אגב, מסייעת לאדם לחזור בתשובה.


האות ח' בתחילת השם: כשהשם שלכם מתחיל באות ח' (כמו אצל חני נחמיאס, חיים רביבו או חמי רודנר), כדאי שתזכרו שאות זו היא מעין  קריצת-עין חושנית החולפת בין שני זרים. זו אות בעלת עוצמה. נראה כי אינכם זקוקים לתארים רשמיים כדי לחדור אל מוחם של הסובבים אתכם. אתם אסים אמיתיים בכל מה שנוגע לאהבה ולפרשיות רומנטיות.

ח' באמצע השם: כשהשם שלכם מכיל את אות ח' (כמו אצל נחמן שי, צחי גראד או אחינועם ניני) זה אומר שאתם יודעים להיות אסרטיביים  ועצמאיים. ניחנתם ביכולת מופלאה לחדור אל תוך הסודות הכי כמוסים של נפש האדם, מה שהופך אתכם לפסיכולוגים מדהימים. התכונה הזו גם גורמת לכם לתפקד בתור "כותל", עבור כל מי שמחפש כתף כדי להזיל עליה דמעות. מי שזכה בהערכתכם זכה ביופי חברים שבעולם, רק שלא כל כך קל לזכות בהערכה הזו, משום שאתם בוחרים את חבריכם בקפידה רבה ולא נותנים צ'אנס לרכלנים ולסתם סקרנים.

ח' בסוף השם: כשהשם שלכם מסתיים באות ח', זה אומר שאתם יודעים מה קורה איתכם ואיש לא יתפוס אתכם מתבכיינים או נסוגים. אתם  תהפכו להיות מקצוענים אדירים בענייני כספים, ובכלל תחשבו למוצלחים במסחר, מניות ועסקי ביטוח. העומק שתהיו ניחנים בו יאפשר לכם לצלול אל תוך מסתריו של עולם המיסטיקה.

ח' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אם גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות ח', זה אומר שאתם  מסתוריים, רומנטיים, מושכים, מיסטיים, עמוקים, נבונים, מגנטיים, חזקים ובעלי כושר פיקוד ומנהיגות. ניחנתם ברגשות עזים וביצירתיות רבה, אתם מחשמלים את האווירה וממש מהפנטים את בני המין השני. אתם נוהגים גם להתעטף במסתורין המושך את אלה שאתם מעוניינים "לצוד" את ליבם. אתם חכמים, נבונים וכמעט אפשר לומר שאתם חוזים את העתיד. כמו כן אתם עקשנים שחייבים להשיג את מבוקשכם ולהיות אלה שאומרים את המילה האחרונה.


תיקון אישי על פי הקבלה: אסור לכם לנוח או לשקוט עד שתהפכו להיות אנשים בעלי עוצמה, חזקים, מתוחכמים, מסתוריים, מיסטיים, מקוריים, חריגים, יוצאי דופן ואפילו מניפולטיביים. אתם צריכים לפקפק בחוק הקובע כי בין שתי נקודות עובר קו ישר אחד, ולהמציא לעצמכם חוקים משלכם. האנרגיה הפועמת בכם תהפוך להיות עזה ודרמטית. אתם תהיו אלופי החושים, אך לעולם לא תרשו לעצמכם להיסחף אל חופים אבודים ושוברי לבבות.

בתחום הגופני והרגשי: אם שמכם מכיל את האות ח' אתם תהיו שאפתנים הנהנים מן ההתמודדות עצמה, ולאו דווקא מפירות הניצחון. עצמתכם תחייב אתכם לזוגיות עם בן זוג שיוכל להביט בכם בגובה העיניים, ואתם תיהנו להדהים ולהוציא את העולם מכליו. אתם תהפכו להיות חסונים, נמרצים, פעלתנים, אופטימיים, לוחמים, קשוחים, מנהיגים והחלטיים.

מה אתם יכולים לעשות עם המידע הזה: בעצם, כל זה אומר שאתם תהיו האנשים האולטימטיביים לעניינים העוסקים בתורת הנסתר, ובכלל זה גם בריפוי. לא תתרגשו ממעריציכם הרבים, ולא תחששו מאויביכם. יהיה קשה להישאר שווה נפש כאשר תהיו בסביבה.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 8, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 8 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 8 – 17 – 26 – 35– 44 – 53 – 62 – 71 – 80 – 98 ו – 800.


מאמרים קשורים

Back to top button