פירוש שמות

משמעות האות כ בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות כ בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

על פי תורת הקבלה, צורת האות כ' היא כצורת כף יד כפופה. כוונת הרעיון היא, ככל הנראה, להזכיר את התנועה שהאדם מתווה בכפות-ידיו ברצותו לדמות דבר אחד לדבר מה אחר, כאילו אומר "זה כמו ההוא". ואכן, המקובלים מתייחסים אליה כאל אות הדימוי הצופנת סוד גדול. כלומר, בצורתה היא מדמה את צורת העולמות העליונים אך צריך, כמובן, לפענח סוד זה.

האות כ' בתחילת השם: אנשים ששמם מתחיל באות כ' (כמו כריסטינה אגילרה, כרמל אקמן או כריסטינה ריצ'י), הולמים אותם אוד עיסוקים  הקשורים בנפש האדם כמו פסיכולוגיה למשל, כמו גם עיסוקים בענייני חוק ומשפט.


כ' באמצע השם: האות כ' בתוך שמם של אנשים (כמו מיכל ינאי, עידן רייכל או מיכאל מושונוב) גורמת לכם להיות מכורבלים בתוך עצמכם  ומוצפים בים של אהבה. הם לא יודעים את נפשם מרוב ריגושים ונפשם הרגישה פעילה במיוחד בלילות של ירח מלא.

כ' בסוף השם: אנשים ששמם מסתיים באות כ' (כמו חנוך רוזן או שלום חנוך) הם אנשים שהאהבה עבורם היא סם חיים הזורם בהם. מדובר  באנשים חביבים, מקסימים, חינניים, נעימים והרמונים. אין להם בעיה להקריב את כל אשר להם למען רווחתו ושלומו של הפרטנר שלהם, והם רגיש מאוד לצרכי הזולת, וניחנים בסבלנות כדי לספק צרכים אלה.

כ' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אם גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות כ', אתם נחשבים  לטיפוסים חמים וביתיים הזקוקים לבני-זוג נאמנים ומסורים שתוכלו להעניק להם יציבות, הגנה וביטחון. דווקא טיפוסים הרפתקניים שאתם כה נמשכים אליהם יתקשו לעמוד בציפיותיכם.

תיקון אישי על פי הקבלה: אדם שהאות כ' מייצגת אותו צריך לדעת כי אות זו נתפסת אצל המקובלים, בין היתר, כאילו שימשה כלי קיבול לשפע האלוהי. על פי תפיסה זו האות כ' יונקת שפע מן הספירות העליונות ומשפיעה בכך על הספירות התחתונות. גם לאות ב' מיוחסת משמעות דומה, ולשתיהן יש אף ערך נומרולוגי זהה. כזה הוא גם התיקון, כלומר: להביא אור מלמעלה ולהזרים אותו כלפי מטה.


בתחום הגופני והרגשי: אם שמכם מכיל את האות כ', הדמות המסמלת אתכם היא דמות אימהית הדוגרת על אפרוחיה. יחד עם כל האנרגיה הרגשית שפועמת בכם, אתם צריכים להיות עטופים בהמון חסד ורחמים כדי למצוא את דרככם בחיים. מי שרוצה לקשור את חייו בגורלכם צריך ללמוד איך להרעיף ים של חום ואהבה.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: חריטת האות כ' על גבי קמע מעוררת את העונד אותו לעסוק בסודות אלוהיים. תוכלו לחרוט את האות כ' על גבי קמע בראשם של ראשי תיבות המתמצתים את הפסוק "כמראה הקשת אשר יהיה בענן ביום הגשם" (יחזקאל פרק א' פסוק כ"ח), כמו גם את הפסוק כולו.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 20 או 2, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 2 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 2, 11,20, 29, 38, 47, 56, 65, 74, 83, 92, ו – 200. אתם קשורים במספר 2, וזה אומר שקיימת משיכה ביניכם לבין בני המין השני אשר צירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם מעניקים את אחד מן המספרים 2, 4 או 8.


מאמרים קשורים

Back to top button