קריאה בקלפי טארוט

יש לך שאלה לטארוט?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אורית של רפאל
לכל אחד ואחת יש שאלה לטארוט שהוא היה רוצה לקבל עליה תשובה, בין אם הבנת העבר או גילוי וחיזוי העתיד. כיצד ניתן לקבל תשובה מקלפי הטארוט.

שאלה לטארוט מאפשרת קבלת תשובה מיידית מהקלפים אשר מאפשרים לנו לקבל מסרים אשר מועברים אלינו מהקורא / קוראת בקלפי הטארוט.

מהי קריאה בקלפי הטארוט
קלפי טארוט, בזמן שנשאלת שאלה, הופכים לחלק מסיטואציית החיים של השואל. הם מסתדרים כדי לשקף לו את חייו. 78 קלפים 78 מצבי חיים. הרוח, הפיזי ההזדמנויות וההתבגרות. הקריאה בקלפי הטארוט מאפשרת להבין את המקום בו אנו נמצאים ברגע נתון, הם מאפשרים להבין את תהליכי ההתפתחות והמימוש בחיים הן בצד הרוחני והן בצד הפיזי.

 


מיוחד לגולשי אלטרנטיבליפריסת קלפי טארוט אונליין

¤ פריסת טארוט אהבה / מערכת יחסים

¤ כל סוגי הפריסות בטארוט

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי


הכל מתחיל בעולם הרוח וחייב להתממש בעולם החומר
הכל מתחיל בעולם הרוח, אותו עולם בלתי נראה שמהווה את הצד הרוחני שלנו את החלק הלא גשמי. אנחנו רוצים לשתות מים זה עולה ברוח אבל ללא מימוש בעולם החומר אנו נשאר צמאים. אנו נשאר צמאים למים, לאהבה, לזוגיות, לחבר, ללימודים של קורס או ללימודים גבוהים, אנו נשאר צמאים לפרנסה. התהליכים הרוחניים בחיינו אותו צימאון או רעב חשוב שיבואו לידי ביטוי בעולם החומר חשוב שהם יתממשו. במהלך הקריאה ניתן לראות האם השאלה קיימת ברוח או האם היא מתממשת בחומר. האם נפתחה הזדמנות והקורא צריך להאיר את עיניו של השואל להזדמנות שנקרתה או שקיימת תקיעות, להבין אותה ולשחרר. יש מחיר להעדר מימוש הצמא הרוחני בעולם החומר.

הקריאה ותשובות הקלפים
התהליך הרוחני החל, אישה מחפשת זוגיות היא רוצה בן זוג לחיים חבר להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם. היא שואלת האם אמצע זוגיות בחודש הקרוב? היה ובקריאה נקבל את אחד מקלפי הארקנה הגדולה את אחד מקלפי הרוח לדוגמא: קלף השוטה אנו נבין שהיא בראשיתו של תהליך של חיפוש זוגיות שהיא לא בהכרח יודעת מה היא מחפשת בבן זוג, לעומת זאת אם יצא קלף הקיסר יהיה ברור שהיא  מחפשת דמות סמכותית, מבוגרת. נוכל לכוון אותה דרך הקלף להבין את סוג הזוגיות הרצויה לה, אך לא נוכל להגיד בודאות האם בחודש הקרוב השאלה תתממש. היה ובקריאה נקבל אס מטות התשובה היא כן, היה ונקבל שלושה גביעים ברור שתהיה שמחה חגיגה סביב נושא השאלה. במידה ונקבל שלוש חרבות הרי שנוכל לדעת שנכונה לה אכזבה. היה ונקבל בקריאה את אחד מקלפי החצר נוכל לספר לשואלת שתהיה הזדמנות להכיר את בן הזוג והיא צריכה להיות פתוחה להזדמנויות בהן היא יכולה להכיר אותו  ולא לסרב להן. או בקלפי האבירים תהיה הזדמנות ברורה והיא צריכה לתת לה את המקום, כי לעיתים הזדמנויות מגיעות מחופשות לעבודה קשה. לא מגיע אביר על סוס לבן באמצע רחוב דיזנגוף.


בקריאה שבה יוצאים קלפי הארקנה הקטנה קלפי המימוש או קלפי ההזדמנויות וההתבגרות. השואלת יכולה לעמוד בפני סיטואציות שונות. במקרה ויוצא אס הרי שהיא תכיר את בן הזוג ההזדמנות תהיה שם ברורה ומוארת. חברים יזמינו אותה למסיבה יהיו שם בחורים רבים, והיא תהיה עם חום גבוה וכאב ראש נוראי, לכאורה הזדמנות שפוספסה. היא תזחל לסופר פארם הקרוב עם טרנינג מהוה ואף אדום וזולג. שם בתור יהיה מי שיחייך יעזור והוא יהפוך לבן הזוג לחיים. אלו האסים ההזדמנות קיימת והיא תתממש. בעוד שבקלפי החצר כשיציאו לה לצאת למסיבה הנטיה הראשונה שלה תהיה להגיד לא היום, לא עכשיו. כשיציאו לה להכיר לה מישהו היא תתחמק. התשובה של הקריאה באה ומאירה בפנס את התנהגותה שלא מובילה אותה למציאת בן זוג. היה והיא תאפשר להזדמנות לקרות היא תמצא את בן הזוג שהיא מחפשת. 
 
החיים הם אוסף של אתגרים
בחיים נחווה שיעורים, בכל שלב של התפתחות רוחנית נחווה מגוון של שיעורים ולעיתים נחווה את אותו שיעור מכיוון אחר. זו הדרך להתפתחות רוחנית התמודדות עם שיעורים. תפקידו של הקורא בקלפים להאיר בפני השואל את התיחסותו לשיעור ומה הדרך להתקדם מהרוח אל החומר. מה הדרך להתמודד עם החומר ולשפר את חייו. על הקורא בקלפים להאיר את הפוטנציאל הטמון בשואל המאפשר מימוש עצמי.


מאמרים קשורים

Back to top button