קריסטלים

איזון הצ'אקרות בעזרת קריסטלים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אתי דמרי
לגבישי הקריסטל היכולת לעזור לבני אדם, הם מטפלים בחסימות אנרגטיות שעוצרות את הזרימה התקינה של מרכזי האנרגיה.

מהן 7 הצ'אקרות המרכזיות בגופנו ואילו קריסטלים יסייעו להן להיפתח ולהיות מאוזנות.

לגבישי הקריסטל היכולת לעזור לבני אדם, הם מטפלים בחסימות אנרגטיות שעוצרות את הזרימה התקינה של מרכזי האנרגיה. לגבישי הקריסטל יש משמעות בהתפתחות הרוחנית, היות שהם מסייעים בכניסה למצב של הרפיה ומדיטציה, יצירת קשר עם הדרכה עליונה וחיזוק מנטלי ונפשי. בעזרת גבישי הקריסטל ניתן לעשות פתיחה של הצ'אקרות בגוף, שמשפיעים באמצעות צבעם והשפעתם האנרגטית.

בתחילה הטיפול משפיע על הגוף הרגשי, בגוף זה מאוחסנים הרגשות והתחושות שלנו. המחלה מתחילה בחלק החיצוני האנרגטי של הגוף (שאינו נראה לעין), ולבסוף באה לידי ביטוי בגוף הפיזי. אדם בעל ראיה על חושית יכול לראות כאשר יש לאדם בעיה דרך שינוי הצבע בגופים האנרגטיים. האזור הבעייתי צבוע בדרך כלל באפרור-חום.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


הצ'אקרות – מרכזי האנרגיה

המילה צ'אקרה פרושה "גלגל" בסנסקריט (הודית קדומה). הצ'אקרות הן מרכזי אנרגיה בגוף האדם, ויש מאות צ'אקרות משניות ושבעה מרכזים אנרגטיים עיקריים. אלו נמצאים במקביל לחוליות עמוד השדרה, מן התחתית – צ'אקרת השורש ועד לקודקוד – צ'אקרת הכתר. צ'אקרות אלה הן מרכזי פעילות של כוח חיים בלתי נראה לעין, הן פועלות בשיתוף עם מערכת העצבים הסימפאטטית, הפאראסימפאטטית והאטונומית, כאשר באמצעות מערכת זו נוצר הקשר עם הגוף הפיזי. בעלי הראייה העל חושית רואים את הצ'אקרות כ- “מעגלים צבעוניים", מערבולת, בצבעים זוהרים.

לצ'אקרה צורה קעורה כקערה. כאשר יש חסימה אנרגטית היא מופיעה ככתם קטן ושטוח, וכאשר היא מאוזנת היא נראית גדולה יותר, זוהרת בצבעה (לכל צ'אקרה צבע משלה), וסובבת כמערבולת. הצ'אקרות ממוקמות על פני השטח בגוף, עם נטייה לבלוט מעט מן הגוף הפיזי.

כאשר הצ'אקרות מאוזנות אצל אדם, אנרגיה רבה עוברת דרכו, הוא נעשה יותר אנרגטי, יצירתי ובעל יכולת להגיע להישגים, תקשורת טובה יותר, יכולות נתינה ואהבה גבוהות יותר. כאשר הצ'אקרות חסומות, נחלש כוח החיים והרצון לשרוד. האדם חש כבדות, עייפות ודיכאון, והתקשורת עם הסביבה לקויה. לעיתים קורה שלאדם יש עודף אנרגיה והוא עצבני, מערכת העצבים שלו מאוד רגישה, סימן שמערכת הצ'אקרות פתוחה מידי.

לכל צ'אקרה קריסטל משלה

הצ'אקרה הראשונה – נקראת צ'אקרת השורש, הבסיס, וממוקמת בבסיס עמוד השדרה. היא אחראית על אינסטינקט החיים הבסיסי והקשר לחיי היום יום. צבעה – אדום. הגבישים המתאימים לאיזון – טורמלין שחור, גארנט, אובסידיאן, אוניקס, סמוקי קוורץ
וכל גביש הנוטה לשחור.

הצ'אקרה השניה – צ'אקרת המין, מיקום – באיזור איברי המין , אחראית – על אינסטינקט ההתרבות, על המיניות, התשוקה ויכולת היצירתית. צבעה – כתום. הגבישים המתאימים לאיזון – קרניליאן, עין הנמר, המטייט, רובי, וכל אבן בעלת גוון אדום עד כתום.

הצ'אקרה השלישית – מקלעת השמש. מיקום – מעל אגן הירכיים כ – 3 אצבעות מעל הטבור, אחראית – על התחושות, הרגשות, הכוח והמודעות ארצית. צבעה – צהוב. הגבישים המתאימים לאיזון – סיטרין, קלציט צהוב, פיריט, ענבר, טופז, וכל אבן שקופה בעלת גוון זהוב, צהוב.


הצ'אקרה הרביעית – צ'אקרת הלב. מיקום – מרכז החזה והלב. אחראית – על אהבה ללא תנאי, רחמים, חמלה. יש לה חשיבות רבה בכך שהיא מפרידה בין שלוש צ'אקרות תחתונות שאחראיות על הארציות ושלושת העליונות אחראיות על הרוחניות. צבע – ורוד, המייצג אהבה, וירוק המיצג אהבה אוניברסלית. בגבישים המתאימים לאיזון – ורודות – רוז קוורץ, טורמלין ורוד. ירוקות – אמרלד, טורמלין ירוק, ג'אספר ירוק, פלואוריט ירוק, אוונטורין.

הצ'אקרה החמישית –צ'אקרת הגרון. מיקום – בסיס הגרון באיזור בלוטת התריס, אחראית – על התקשורת של האדם עם עצמו ועם הסביבה. אחראית על כושר אבחנה ויכולת שיפוט. צבע – כחול. גבישים המתאימים לאיזון – טורקיז, לאפיס לזולי, קרנליאן כחול, אגת,אקוומארין. וכל אבן בגוון טורקיז וכחול.

הצ'אקרה השישית – העין השלישית. מיקום – מרכז המצח בין שתי הגבות. אחראית – על ראיה ברורה, ראיה אינטואיטיבית, יכולת להגשים מחשבות, רעיונות. צבע – סגול, אינדיגו. גבישים המתאימים לאיזון – אמטיסט, פלורייט , ספיר.

הצ'אקרה השביעית – צ'אקרת הכתר. מיקום – קודקוד הראש. אחראית – על הכרה קוסמית, הבנה בכל הקשור לאלוהות, צבע – לבן זוהר. זוהי צ'אקרה ראשית ומכילה את כל צבעי הקשת. גבישים המתאימים לאיזון – קריסטל קוורץ, יהלום.

כדי להשתמש בגבישי הקריסטל לצורך איזון מערכת הצ'אקרות יש לבחור שבע אבנים, אבן לכל צ'אקרה על פי הפרוט של האבנים וצבען לכל צ'אקרה. רצוי להתכוונן עם כל אבן לפני שמניחים אותה על הגוף. כוונון – יש לאחוז את הגביש בשתי הידיים, לעצום עיניים, לדמיין קרן אור היוצאת מתוך צ'אקרת העין השלישית לכפות הידיים, יש לחשוב בלב על התכונות והצבע שלו, על היכולת לעזור ולאזן את הצ'אקרה. יש להתחיל עם גביש המתאים לצ'אקרה ראשונה ולהמשיך לפי הסדר עד לגביש המתאים לצ'אקרת הכתר. לאחר מכן מומלץ ורצוי לערוך מדיטציה עם מערך האבנים על הגוף.


מאמרים קשורים

Back to top button