קריסטלים

אבן נייר ומספרים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שני תודר
איזה אבנים ישדרו לכם את החומר בבחינה ואילו קריסטלים יעזרו לכם להתגבר על פיק ברכיים בראיון עבודה.

כאשר באים לבחור אבן או קריסטל, חשוב לעשות זאת באופן אינטואיטיבי. אנשים שונים זה מזה ולא לכל אחד תתאים אותה האבן לאותה המטרה. הגורמים לבעיות, כאבים וחוסרים שונים מאדם לאדם ולכן לא לכל אחד תסייע אותה האבן.

כשמחפשים אבן למטרה מסוימת, כדאי לבחור באבן המיועדת לפתרון אותו עניין, ובמקביל להוסיף לה אבן שנבחרה באופן אינטואיטיבי. לדוגמה, אם אדם סובל מבטחון עצמי נמוך, ייתכן והוא ייבחר באבן שאינה קשורה לכך באופן ישיר, אך תוביל לחיזוק בטחונו. ישנם אנשים שדווקא אבן של יצירתיות, שמחה או תקשורת, למשל, תוביל אותם לשפע, או אבן של שמחה או תקשורת.

הפעם, בחרתי להמליץ על מספר אבנים הקשורות לשפע והצלחה. ישנם אנשים שבאופן טבעי, התת מודע שלהם מלא בידיעה שמגיע להם ליהנות משפע. זה ברור ומובן להם, ולכן השפע תמיד יהיה בצידם של אותם אנשים. הם ימצאו עבודה טובה, הדברים יסתדרו להם ומבחינה כלכלית הם תמיד יהנו ממה שהם צריכים. למרה הצער נראה שלחלק גדול מהאנשים חסרה התחושה הפנימית הזו. כולם רוצים להצליח, כולם רוצים לחיות טוב וליהנות ממה שהשפע מציע, אבל לעיתים הרצון הזה הוא "חיצוני". בתת המודע רבים חשים שלא מגיע להם. התחושה הזו, שלרוב אנשים אינם מודעים לה, היא בעלת השפעה עצומה על היכולת למשוך שפע. ככל שהתחושה עמוקה יותר, כך יקשה על אותם אנשים להצליח ולהגיע לשפע. ביכולתן של האבנים לסייע לאותם האנשים, על ידי שינוי הגישה ושינוי התחושה.


אבנים לביסוס תחושת שפע והצלחה
סיטרין – מוכרת כאבן השפע, יכולה לשנות את התחושה ואת הגישה לשפע. אנשים חשים שעניינים הקשורים לכספים איכשהו מסתדרים. לאט לאט חל שינוי אשר בסופו של דבר מסייע בהגדלת השפע.
רובי – אבן של יציבות, מעודדת שמירה על יציבות כלכלית.
עין החתול, קריסובריל – מוזכרת במקורות כאבן הקשורה לשפע. כל האבנים עליהן תופיע עין החתול יכולות לסייע בהגדלת השפע, אבל הקריסובריל, שהיא המקורית וגם היקרה מביניהן, הינה העוצמתית ביותר, זאת הודות לתכונות של חיזוק כריזמה, עוצמה אישית, כוח רצון והצלחה.
פנטום קוורץ ירוק – יכול לעודד חשיבה על רעיונות מקוריים הקשורים לשפע.

חשוב לזכור שישנם אנשים שבכדי להגדיל את השפע, זקוקים לאבנים הקשורות לביטחון עצמי, לתקשורת, יצירתיות וכן הלאה, וכאן החשיבות לבחירה האינטואיטיבית.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי

מה לקחת לראיון עבודה
חלק מהשגת השפע קשור כמובן לעבודה טובה, שהכנסתה מספקת. העניין בעבודה משפיע על ההצלחה בתפקיד. כאשר אדם מגיע לראיון עבודה ומשדר יכולת ורצון להצליח, יכולת התמדה וכוח רצון, הסיכוי שלו להתקבל לעבודה גבוה ממי שמשדר פחות ביטחון ורצון להצלחה, גם אם יש לו קורות חיים מרשימים יותר. הרושם שאנו עושים בזמן הראיון והתחושה שאנו מעבירים למראיין חשובה ביותר ולכן, מומלץ לשאת לראיון אבנים מחזקות.

אגת טורטלה – מחזקת כוח רצון, כוח פנימי, יכולת הישרדות והתמדה ורצון להצליח. תכונות אלו חשובות למי שמחפש עבודה או לאלו הרוצים להתקדם במקום עבודתם. מומלץ לשאת אבן זו לראיונות עבודה בפרט ובמשך כל אותה התקופה בכלל, ולהצמידה לסיטרין. בשלב המו"מ על התנאים, מומלץ לצרף גם רודונייט ואוונטורין.

כדי להתגבר על בעיות תקשורת או הבעה בזמן ראיון עבודה, לחץ או כל תחושה אחרת המונעת ממך להראות "מי אתה" באמת, מומלץ לשלב אבנים נוספות הקשורות לרוגע ומחזקות תקשורת, כגון סודליית, בלו לייס אגת. אבנים הקשורות לזרימה ותקשורת הן פלורייט, המימורפייט, אקוומארין, בלו לייס אגת.


מומלץ במידת הצורך ולפי אינטואיציה לשאת גם אבנים הקשורות לביטחון עצמי כגון סודליית, גארנט
וטייגר איי. לאנשים החשים לחץ או מתח בזמן ראיון מומלצות פלורייט, אקוומארין, פריהנייט, בלו לייס אגת.

במידה וחשוב שתיראו נמרצים ואנרגטיים – קרניליאן או גארנט. גם הרובי יכולה להתאים, אבל היא עלולה לגרום לעצבנות.

חוזרים לבית הספר
ישנן מספר אבנים הקשורות ללימודים באספקטים שונים:
לחיזוק זיכרון ויכולת ריכוז – כלצית כחולה והפלורייט.

לזיכרון ואינטלקט – סיטרין, מגנסייט, היולייט, אנדלוסיייט.

להבנה של דברים מסובכים ופתרון בעיות בתחומי המדעים – איוקלייס. כלצית אופטיקל.

חיזוק המוח והשכל – לברדורייט, פלורייט.

לעוסקים בתחומי בניה, כמו אדריכלות, עיצוב והנדסה – האמונייט יכולה לסייע בבניית בסיס נכון, זורם וטוב.

הקוורץ, אשר השימוש שלה במדע ובטכנולגיה נפוץ, קולטת ומשדרת. קיימות סברות שניתן גם להטעינה במחשבות. מומלץ אם כן, לאחוז גנרטור קוורץ בזמן הלימוד לבחינה: כדאי ממש "לשדר" את החומר הנלמד לתוך האבן – במהלך הבחינה אוחזים את האבן "ושולפים" ממנה את המידע. לאנשים שנלחצים במהלך בחינות ואינם מצליחים למרות שהידע קיים, מומלץ לאחוז אבנים מרגיעות כגון פלורייט, בלו לייס אגת, אמטיסט ועוד.

* שני תודר מחברת סוד הקריסטלים בהוצאת סטונאייג'


מאמרים קשורים

Back to top button