קריסטלים

משפחת אבני האגת

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גילה בויום
אבן ססגונית ורב שכבתית, שעושה רק טוב לצ'אקרת הלב והגרון.

אבני האגת המופיעות בשלל צבעים שייכות למשפחת הקלסדוני ומורכבות מגבישי קוורץ שונים זעירים ביותר, היוצרים שכבות פסים וכתמים בצבעים שונים. הן מופיעות בגווני אדמדם, חום, כתום, צהוב, חרדל ואפור. כיום, כשאנו בעידן הדלי והחזרה לטבע ולמקורות, הן נפוצות ביותר בתעשיית חפצי הנוי הבייתיים וניתן למצוא אותן משולבות אפילו במוצרים כגון ידיות לכלי אוכל, פקקים, מאפרות ועוד.

אבן האגת משוייכת לשבט נפתלי, ובתרגום השם לעברית קדומה היא מכונה "השבו". בזמן העתיק נעשה בה שימוש רב בתחום הריפוי וביצירת קמיעות וחותמות, הן בבבל והן במצרים העתיקה.

אבני האגאט אטומות לאור ויוצרות תחושה של מסיביות ויציבות, לכן יוחסו להן מאז ומתמיד תכונות של כושר עמידות פיזי, חיזוק הקשר למציאות ואיזון רגשות. אבני האגאט תורמות להגברת הבטחון העצמי, מקרינות תחושת כוח ואומץ וכמו כן מחזקות את תחושת ההכרה, הריכוז והמחשבה.


משפחת אבני האגת כוללת מספר סוגים: בוטוצוואנה (אבן עם מרקם דמוי פסים), בלו-לייס (בעל שכבות כחולות), מוס אגת (אגת אזובי) ועוד. אנו נתמקד היום במוס האגת.

מוס האגת הינה אבן שקופה שבה משקעים ירוקים כהים דמויי מאובנים צמחיים. בשל צורתה זו, נחשבה האבן מאז ומתמיד לכזו המשרה בריאות, ויטליות, אהבת הטבע וקרבה לאדמה. בקשרה את האדם לכוחות הטבע והאדמה היא מגבירה תהליכי ריפוי טבעיים, ניקוי מחזור הדם וחיזוק כושר ההחלמה הטבעי של הגוף בעת מחלה.

מוס האגת היא אבנם של אנשים העושים שימוש רב ומתודי בהגיון ובשכל בכך שהיא עוזרת ליצור קשר טוב יותר לצד הימני – אינטואיטיבי של המוח, ולפתח רגישות. לעומת זאת, היא עוזרת ליצירתיים שבחבורה להיות מעשיים.

עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים לפי מזלות
– תכשיטים אנרגטיים
– ערכות מתנה


מוס מזוהה עם מזל תאומים וכוכב מרקורי, בכך שהיא מחזקת את התקשורת הפנימית של האדם. האבן משוייכת גם לצ'אקרות הלב והגרון, עליהן יש לה השפעה חיובית ומאזנת.

השימוש באבן
הדרך הטובה ביותר להשתמש במוס האגת היא לענוד אותה כתליון אנרגטי, כך הויברציות האנרגטיות שבה משפיעות באופן ישיר ומקיף על צא'קרת הגרון. לחילופין, ניתן לענוד שרשרת ארוכה עשוייה פניני אגת, כך נוכל לאזן את צ'אקרת הלב. כמו כן, ניתן לבצע מדיטציה עם האגת כאשר היא מונחת על הצ'אקרה הרצוייה ומזרימה אנרגיות חדשות בשילוב עם גלי האלפא המגיעים תוך כדי המדיטציה אל הצ'אקרה אותה מעוניינים לאזן ו/או לחזק.

באהבה
ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום


מאמרים קשורים

Back to top button