משמעות השם

פירוש השם תאיר

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: הטיית הפועל א.ו.ר בזמן עתיד לנקבה.

יסודות הטבע בשם: ת- מים  א-  אוויר  י- אדמה   ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  ת'.   ערך גימטרי: 400.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 21- העולם (the world).

משמעות אסטרולוגית: כוכב שבתאי.

צבע מקשר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול) 

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:

בהשפעת יסוד האוויר הדומיננטי בשם, לאדם זה כישורים מחשבתיים ולוגיים מפותחים מאוד. הוא יתגלה כבעל מחשבה מהירה, קולחת ומעמיקה, כבעל סגנון חשיבה מתוחכם, חקרן המבקש לדעת את המופלא ממנו ובעל זיכרון חד. 
 לאדם זה נטייה להיתקע עם בעיות בשל חוסר אמונה שיש פתרון ומענה לכל שאלותיו. נטייתו לשקוע עמוק בבעיות ובתחרות חומרית ממותנת בעזרת השפעת כוכב שבתאי, המפעיל לניתוק חבל הטבור המחבר את האדם לחומר מאפשר לו לנוח מהעיסוק האינטנסיבי בחומר ולהתמודד עם ההיבט הרוחני, להתחבר לרוח. 

בהשפעת יסוד המים והמספר הנומרולוגי, אדם זה ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות, באינטואיציה חריפה וביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת. כוכב שבתאי מעצים בו את כושר הריכוז ואת היכולת למדיטציה ומעודדו להתגשמות פנימית. זהו אדם חם ואוהב, רגיש ופגיע, קשור אל בן הזוג והילדים ואוהב את כל הקשור בעזרה לזולת. הוא יתגלה כבעל חוש אחריות מפותח המשתלב בכל תחומי החיים: קריירה, משפחה וחברה. יסוד האדמה מעודדו להיות יציב, עקבי, בעל עוצמה פנימית הצומחת מכוח ההתמדה, מהכאב ומהניסיון בחיים. 

חולשתו מתמקדת בקושי לנתק מערכות יחסים וקשרים עם אנשים שלא מתאימים להם.היעדר יסוד האש מפוצה חלקית על ידי האות א' במקום השני בשם, ובגינה זהו אדם לבבי וחברותי, אך גם אוהב את פינתו השקטה וזקוק שלא יטרידו אותו. יחד עם זאת, נמרצות, התלהבות, חום ואנרגיה שופעת – לא יהיו מתכונותיו הבולטות. הקלף מצביע על סיום תהליך, הגעה לשלמות והרמוניה, הגעה למטרה הסופית שהאדם שואף אליה. שילוב ואיחוד בין מהויות שונות כדי ליצור שלמות קוסמית ואישית. הרמוניה בין חומר לרוח. 

יסוד האוויר הדוחף את האדם אל הגבהים, אל עולם הרוח, ויסוד האדמה המושך את האדם אל מעמקי הגשמיות, היצרים והתאוות יוצרים באדם זה סקרנות ומשיכה אל שני העולמות. ביכולתו לגשר בין שני העולמות ולהגיע להרמוניה ושלמות מתוך הבנה ששני העולמות מרכיבים את היקום ויוצרים אחדות.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך? 
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית! 
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button