סדנאות והרצאות

רותי בן אריה – קורס מרכבות

מערכת אלטרנטיבלי
הקורס מיועד לאנשים בעלי ידע מקדים בעולם הרוחני, מתרגלים ומטפלים ואנשים שכבר עברו דרך בעולם הרוח.

רותי בן אריה – קורס מרכבות

מיקום: מרכז "באהבה" – רחוב משעול רותם – מושב בית עובד (ליד נס ציונה)

רבות נכתב על גופי המרכבה המקיפים את הנשמה שלנו בעולם הזה, שדות אנרגיה אלה מלווים את הגוף והתודעה שלנו במסע הנשמה לעולם הזה, הארצי.
שדות המרכבה בנויים משני מבנים – זכרי -בצורת מגן דוד תלת ממדי וניקבי- פרח החיים.  (אין קשר למין הפיזי בו נולד האדם).
בעזרת מדיטציית המרכבה הזכרית, מגן דוד תל ממדי,  (שאותה לימד דרונוולו מלכיצדק שהייתה לי הזכות ללמוד ממנו) אנו מפעילים את שדות המרכבה הנעים בצורה סיבובית סביב הגוף .את המגן דוד עוטפת המרכבה הניקבית בצורת פרח החיים- פרח בעל 6 עלים, מרכבה המקיפה גם היא את שדות הגוף וע"י מדיטציית הפעלת המרכבה הנקבית אנו מפעילים את שדות המרכבה בתנועה סיבובית סביב הגוף, עלי המרכבה מתעצמים ונפתחים לשדה אנרגטי זוהר המקיף את הגוף בתנועה סיבובית מואצת.

שתי המרכבות המונעות יחד יוצרות שדה אנרגטי עוצמתי ביותר המגן ומאזן את שדות התודעה החומרית והרוחנית ויוצרות קישור ישיר של התודעה למרכז הנשמה הרוחנית מעבר למימדים וליקומים השונים.
כאשר אנו מפעילים חיבור זה נפתחת בפנינו אנרגיה מאוד גבוה בה אנו משתמשים לתקשור, לריפוי, הבנת תהליכים, הבאת שינוי לחיינו, טיפול, שחרור קארמות, בקשות ועוד. זוהי אנרגיה גבוהה ועוצמתית ביותר, חיבור גבוה וישיר בין המקור הנשמה, ללא תיווך, אל הגוף והתודעה שלנו כאן .
בקורס המרכבה אנו לומדים דרך ידע חדש שמגיע אלינו בתקשור תוך כדי השיעור. אנו לומדים להכיר את שתי המרכבות, לומדים איך לאזן ואיך להפעיל אותם, נלמד להכיר את האנרגיה ולהשתמש בה לתועלתנו האישית. אנחנו עוברים חניכות ולומדים איך לזקק את יכולות התקשור שלנו, פותחים ערוצי אנרגיה חדשים ולומדים להשתמש בהם ובעיקר ולהביא אות עצמנו לרמה מאוד מאוד גבוה של יכולת רוחנית תוך שילוב תהליכים רוחניים ואנרגטיים מואצים.

הקורס מיועד לאנשים בעלי ידע מקדים בעולם הרוחני, מתרגלים ומטפלים ואנשים שכבר עברו דרך בעולם הרוח.

באהבה רבה,
רותי בן אריה

למידע נוסף על רותי בן אריה

טלפון (שיחת חינם): 072-2285588

נשמח לראותכם!

* כל הקורסים והסדנאות שמופורסמות כאן הן באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בעמוד הפייסבוק של לוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

מאמרים קשורים

Back to top button