ספרי בריאות

הספר הרייקי האוניברסלי

מערכת אלטרנטיבלי
ספר זה אשר נכתב על ידי זיו מאיר, מאסטר לרייקי מסורתי, מוגש סיכום הידע המצטבר אודות שיטת ריפוי זו.

ספר זה אשר נכתב על ידי זיו מאיר, מאסטר לרייקי מסורתי המשמש גם כיו"ר "ההתאחדות הישראלית לשיטות ריפוי הוליסטיות ורייקי", מוגש סיכום הידע המצטבר אודות שיטת ריפוי זו, המשלבת בתוכה גישות שונות, מחקרים שונים אשר נעשו במקומות שונים בעולם, ידע מהתנסות אישית של המחבר בעל רקע  רחב בלימודי פרפסיכולוגיה, המשמש כמטפל ומרצה לרייקי, לשחזור גלגולים ולתחומי ריפוי הוליסטיים שונים.

הספר כולל גישות הקשורות ביהדות, בקבלה ועוד.

ספר זה משמש כמדריך טיפולי מעשי ותיאורטי בכל התחומים הקשורים לאנרגיות, בספר טכניקות שונות לטיהור בתים וחדרי טיפולים, כן הוא מלמד את ההגנות השונות למטפלים בזמן טיפול ומשמש את המטפל ככלי עזר חשוב  ומעשי. בגוף הספר קיימות המלצות לתוכניות טיפוליות למטפלים על פי סיווג הסימפטומים והמערכות השונות בגוף. כן קיים בו שאלון תשאול למטפל ותאור המבנה הטיפולי על כל מרכיביו בשל חוסר המודעות הרבה השוררת בתחום.


על המחבר: 
זיו מאיר, מאסטר לרייקי מסורתי, פרפסיכולוג, יליד ירושלים, בעל רקע תיאורטי ומעשי רחב ביותר בתחום הפרפסיכולוגיה. משמש כראש החוג לפסיכותרפיה במכללת ברק בירושלים ומרצה במקומות שונים בתחומים כגון: פרפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, פירוש חלומות, שחזור גלגולים, שיטות טיפול אנרגטיות…המחבר הוא בנוסף נטורופת ומשמש כראש ההתאחדות הישראלית לשיטות ריפוי הוליסטיות.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן   


מאמרים קשורים

Back to top button