ספרי מיסטיקה

הספר שחזור גלגולים

מערכת אלטרנטיבלי
בספר זה מעניק המחבר לקוראים מבט חסר תקדים מניסיונו האישי על דרך ייחודית טיפולית זו- שחזור גלגולים.

בספר זה מעניק המחבר לקוראים מבט חסר תקדים מניסיונו האישי על דרך ייחודית טיפולית זו, בה רבות מהבעיות הבריאותיות שלנו- הנפשיות, הפיזיולוגיות, מערכות יחסים מושרשות מגלגולים קודמים בלתי פתורות, תופעות מוזרות, חרדות, פחדים בלתי הגיוניים, בני זוג והמאהבים שאנו בוחרים, חלומות חוזרים הקשורים לגלגולים שלנו מן העבר המדירים שינה מעינינו, יחסי לסביות הומואים… עם כל התופעות האלה התמודד המחבר בהצלחה. 

בספרו זה הוא חולק עם הקוראים למעלה ממאה סיפורים אמיתיים מדהימים על אנשים ששינו את חייהם לאחר שחוו את הגלגולים הקודמים שלהם. בספר מתוארים למעלה ממאה ועשרים גלגולים, כחמישים סיפורים של תלמידיו, אשר הוחזרו על ידו במהלך קורסי גלגול נשמות, אותו הוא מלמד במכללת ברק בירושלים, וכן למעלה משבעים גלגולים שחוו מטופליו השונים. תיאורי המקרים בין אם של תלמודיו ובין אם של מטופליו מדהימים. 

זהו ספרו השביעי של המחבר העוסק בכל הקשור למיסטיקה, גלגולי נשמות, תקשור ועוד.


על המחבר/ת: 
זיו מאיר פרפסיכולוג, יליד ירושלים, בעל רקע תיאורטי ומעשי רחב ביותר בתחום הפרפסיכולוגיה. משמש כראש החוג לפסיכותרפיה במכללת ברק בירושלים ומרצה במקומות שונים בתחומים כגון: פרפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, פירוש חלומות, שחזור גלגולים, שיטות טיפול אנרגטיות…המחבר הוא בנוסף נטורופת ומשמש כראש ההתאחדות הישראלית לשיטות ריפוי הוליסטיות.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן   


מאמרים קשורים

קרא גם...
Close
Back to top button