ספרי עידן חדש והעצמה

להתבגר איתה – מאת רם דונל

מערכת האתר
הספר "להתבגר איתה" כמו שמו- התבגרנו. התבגרתי והשתנתי יחד עם דרור. בספר אני משתף ברגעים הקשים יותר שלי כאבא של דרור, שנולדה עם שיתוק מוחין, לצד האתגרים שהחיים זימנו לנו.

"להתבגר איתה" – הספר השני שכתבתי, כמו שמו- התבגרנו. התבגרתי והשתנתי יחד עם דרור. בספר אני משתף ברגעים הקשים יותר שלי כאבא של דרור לצד האתגרים שהחיים זימנו לנו. הספר ממשיך לספר את סיפורנו המשפחתי שהגיבורה הראשית שלו היא דרור, בכורתי המיוחדת, שנולדה עם שיתוק מוחין. אספתי בספר סיפורים נבחרים מחיינו לצד האתגרים שעברנו בדרך במהלך השנים בגיל ההתבגרות המורכב של דרור.


הספר מרגש עד דמעות, משמח, מעצים, ומלא באופטימיות טהורה.

זכיתי לקבל מתנה גדולה ומיוחדת ושמה דרור, ילדה ששינתה אותי ופתחה בפניי עולמות חדשים ומאתגרים. "כשמגיע לעולם ילד עם צרכים מיוחדים הוא מגיע בנקודה מדויקת בזמן למשפחה שבה צריכים בני ביתה לקבל את השיעור החשוב ביותר של חייהם ויוצר שינוי לכל מי שסביבו. ממש כמו שזורקים אבן בים ונוצרת האדווה שהולכת ומתפשטת. המעגלים מתפשטים ונוגעים בעוד ועוד מים בתוך הים. כך בדיוק הילד המיוחד מעביר במשפחה אליה הוא נולד". (מתוך הספר)

על המחבר: 
בנוסף להיותו האבא של דרור, רם דונל הוא מטפל ברפואה טבעית משולבת המתמחה בטיפול בכאבים מסוגים שונים, בקליניקה שלו שבמיתר. רם הוא בעל וותק וניסיון רב בתחום הטיפולים משנת 2003, בוגר מכללת תלתן, המכללה לטבעונות וביה"ס הירושלמי לרפואה סינית.
לאחרונה יצאתי במסע הרצאות כדי לספר את הסיפור שלי ושל משפחתי בפני הקהל הרחב. הרצאה בה אני משתף את השומעים בסיפור האישי שלי ובגישתי השונה לחיים לצד ביתי המיוחדת. קהל השומעים מקבל הזדמנות להצצה לתוך חייה המורכבים של משפחתי. זוהי הרצאה מעוררת השראה ונותנת פרופורציות לחיים אותם אנו חיים. בנוסף להרצאות לקהל הרחב הצטרפתי לסגל המרצים במסגרת תוכנית ״תיקון עולם״, תוכנית שיזם (האלוף במיל.) דורון אלמוג, תכנית שמטרתה להביא לשינוי עמדות של בני נוער כלפי אנשים עם מוגבלות ועידוד תרומה לקהילה בתחום הנגישות ואנשים עם מוגבלות. תכנית ״תיקון עולם״ הינה שיתוף פעולה בין עמותת עלה, עמותת נגישות ישראל ומשרד החינוך. הרצאה שהתאמתי לבני הנוער

להזמנת הספר חייגו אליי: 072-2285950

קישור להזמנה ולפרטים על הספר – להתבגר איתה