פנג שואי

מבוא לתורת הפאנג שואי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, חני לוינסון
מבחינה היסטורית, הפנג שואי היא תורה סינית עתיקה, בת למעלה מ- 5,000 שנה אשר עקרונותיה מבוססים על מסורת ארוכת ימים במרחבי במזרח.

סקירה היסטורית: 
פרוש המילים פנג שואי בסינית, "רוח ומים", מושגים אלו מחברים אותנו אל כוחות הטבע המקיף אותנו ובו זמנית – אל מהות קיומנו כבני  אדם.

עבור הסינים פנג שואי זהו אוסף של חוקי וכללים (עשה" ואל תעשה), אשר עוברים מדור לדור בדרך של חינוך מסורתי בבית במטרה לשמור על אחדות המשפחה, לחזק את מעמדה ולהעצים את עושרה.

מבחינה היסטורית, הפנג שואי היא תורה סינית עתיקה, בת למעלה מ- 5,000 שנה אשר עקרונותיה מבוססים על מסורת ארוכת ימים במרחבי במזרח.

בסין העתיקה השתמשו בפנג שואי בארמונו של הקיסר, בביתם של האצילים והעשירים, רק בכירי העם נהנו מהמה שיש לתורה הזו להציע. 
האיכרים הפשוטים לא נהנו מן הידע של התורה הקסומה הזו. וכך נשמרו סודות הפנג שואי בקנאות על ידי המאסטרים הגדולים לאורך השנים, אשר ראו בשמירת הידע את מעוז כוחם והעבירו אותו הלאה בתהליך לימודי ארוך ומייגע אל תלמידיהם אשר נבחרו בקפידה.


בבסיס תורת הפנג שואי, נימצאים חוקים, הניקראים "פורמולות" בעגה המיקצועית, אשר אמיתותן ניבדקת לאורך הדורות והם מתעדכנים לצד ההיתפתחות התרבותית המודרנית. 

השיטה מציעה עקרונות שבעזרתם ניתן למקם מבנים וחפצים ביחס לאנרגיה של הייקום, כך שייאפשרו לאדם להגיע למיצוי הפוטנציאל האישי, לחיים של שפע ובריאות ויחסים בינאישיים מספקים.

המהפכה הקומוניסטית (1949) ובראשה מאו – צה – טונג אשר כפתה על הסינים מהפכה תרבותית אסרה לעשות פנג שואי בסין והוציאה את הפנג שואי אל מחוץ לחוק. על כן בעצם ב – 50 השנים האחרונות אין באופן רישמי פנג שואי בסין !.

אומני הפנג שואי שנימלטו על נפשם התיישבו בסינגפור, מלזיה, הפיליפינים ובעיקר בהונג-קונג ובטיאואן שהפכו למרכזי הפנג שואי העולמיים. שם פוגשים את התורה בפעם הראשונה אנשי עסקים מהמערב. אלה מנסים, ומיישמים את השיטה בעסקיהם, ומיד מרגישים שגילו את נוסחאות ההצלחה… 
מופתעים מהתוצאות המדהימות הם "מיבאים" אותה לארה"ב ולאירופה והפנג שואי הופך במהירות לנושא מרכזי בעיצוב החלל המודרני.

האינטרקציה בין היידע עתיק היומין של תרבות מזרח אסיה לחיים המערביים, עשתה לפנג שואי ולמשתמשים בו רק טוב. לא עוד תורה מוזרה וסודית – אלא שיטה לעיצוב הבית המודרני והמשרד המתוחכם העושה שימוש ביידע קדום עם קבלות של אלפי שנות הצלחה.


הפנג שואי המודרני נותן ביטוי עכשווי לחוקים הקדומים. וכך בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פרטיים חברות ועסקים בארה"ב ובאירופה

מהמפורסמים והגדולים בעולם, משנים את בתיהם ומשרדיהם ומעצבים אותם מחדש על פי עקרונות הפנג שואי.

להלן רשימה חלקית מאוד של חברות וידוענים הנכללים ברשימה: 
Bank of America' Bank of Canada, HSBC Bank, Citibank, Penesonic, MGM, Cathay Pacific,
Haytt Hotels,Trump Tower, Mandarin Hotels,Swiss Stock Exchange, Marks&Spenser
דונלד טראמפ, סטיבן ספילברג, מדונה, צ'ופרה, הנשיא קלינטון, הנסיך צ'ארלס ויש הטוענים שגם האפיפיור בכבודו ובעצמו נעזר בסודות הפנג שואי…

ביישום הפנג שואי בביתכם או במקום העבודה – אינכם מאבדים דבר
ויכולים אך להרוויח כל דבר !!!!


מאמרים קשורים

Back to top button