פנג שואי

כיצד לבחור יועץ פנג שואי?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, חני לוינסון
טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה בעת הזמנת יועץ פנג שואי.

בשנתיים האחרונות צצו להם עשרות רבות של יועצי פנג שואי במדינת ישראל/ אין ספק שזהו חלק מתהליך כלל עולמי, תהליך חיובי ביסודו הנובע מהפופולאריות הרבה לה זוכה התורה במקומותינו. יועץ פנג שואי מקצועי ומיומן הוא השקעה טובה, שהרי אין מחיר לאושר והרמוניה במשפחה או להצלחה גדולה יותר בעסקים.

לרוע המזל, לא כל אחר הנושא כרטיס ביקור של יועץ פנג שואי – הוא אכן מקצוען שתהליך ההכשרה והניסיון שלו מספקים. בישראל, כמו בארצות אחרות, אין חוק מוסדר בעניין, וכל אדם כטוב בעיניו יעשה. על כן, כאשר אתה עומד בפני ההחלטה של בחירת יועץ  עליך לבדוק היטב את הרקע של האדם העומד מצידו השני של קו הטלפון. אל תהססו לשאול שאלות עליו ועל כישוריו התרשמו מהרקע המקצועי שלו ובמיוחד הקשיבו לקול הפנימי שלכם, לאינטואיציה, שתדריך אתכם כמו מיד בנאמנות לעשות את הבחירה הנכונה.


דרך אחת היא לבדוק ולהשוות בין כמה יועצים, להתרשם מהרקע המקצועי של כל אחד מהם, ולקבל החלטה מאוזנת ושקולה. אם הכרתם יועץ באופן אישי או הוזמנתם להרצאת מבוא בתחום – גם זו דרך מצוינת לבדוק ולהתרשם ממידת רצינותו של אומן הפנג שואי. נצלו את ההזדמנות על מנת לשאול אותו על לימודיו בתחום, רקע מקצועי והיקף עבודתו. לכו אחר ליבכם. כימיה טובה ביניכם – יכולה רק לעזור ולשפר את הייעוץ. המלצה של חבר או חברה טובה (או בן משפחה), היא עוד דרך להגיע ליועץ פנג שואי מתאים. אם מדובר בחברים טובים באמת – תוכלו ליהנות מניסיונם של האחרים וממידת שביעות רצונם מהייעוץ. אני באופן אישי מאוד אוהבת את הלקוחות שפונים אלי בהמלצת אישית. יש משהו אינטימי וחיובי מיידי באינטראקציה בנינו. שהרי כבר מראש יש לנו משהו משותף, וממילא הם פונים אלי בעקבות הצלחת הטיפול בבית.

להלן מספר שאלות פשוטות אותן מומלץ לשאול כל יועץ שאלות שכוונתן לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה בעת הזמנת יועץ:

* כמה זמן את/ה עוסק בייעוץ פנג שואי בפועל?
* היכן למדת פנג שואי?
* מתי למדת את התורה?
* כמה זמן למדת בתחום?
* האם את/ה עוסק בתחום נוסף של ייעוץ? (אסטרולוגיה, נומרולוגיה, וכו' )
* האם את/ה בעל רקע בעיצוב?
* האם תוכל/י לפרט על פי איזה מתודה של פנג שואי את/ה עובד?
* האם את/ה משתמש במצפן בעת בדיקת הבית?
* האם את/ה לוקח בחשבון את תאריכי הלידה של הדיירים בתהליך הייעוץ?


ולגבי הייעוץ עצמו:
* כמה זמן עורך הייעוץ? לכמה שעות להתכונן?
* באיזה אופן יינתנו ההמלצות ? בכתב, בע"פ או באופן אחר?
* מה קורה אחרי שהייעוץ מסתיים. האם יש לכם למי לפנות בשאלות ובהתלבטויות?

חשוב מאוד להבהיר מראש את גבולות הייעוץ, למה לצפות, את הפוטנציאל ואת המגבלות
אינני מציעה לבקש ממליצים – שהרי זו בקשה נאיבית…מן הסתם כל שם שיתנו לכם ישבח ויהלל, והרי אין בידכם כלים לבדוק את אמיתות ההמלצה. מניסיוני אוכל רק להוסיף כי רוב האנשים ממילא מעדיפים לשמור על פרטיותם בעניין זה.

כמה מילים על כסף:
בהונג קונג גובים על ייעוץ פנג שואי 5% מערך הנכס !…
בסינגפור – עולה יעוץ לדירה בת 5 חדרים  1,000 $.
בארצות הברית עלול לטפס מחיר הייעוץ לבית ממוצע 2,000 $.

בארץ המחירים הרבה יותר הגיוניים.
יש יועצים שיציעו את עצמם במחיר נמוך יחסית. יש יועצים בעלי ניסיון רב ושם והם מן הסתם יקרים יותר. אינני יכולה להמליץ על הייעוץ היקר ביותר כטוב ביותר ולהיפך. בכל מקרה יש לסכם מראש את המחיר ואופן התשלום (חלוקה לתשלומים וכד').

השתמשו בכל העצות הטובות שקיבלתם בכתבה זו ועשו החלטה משוכללת.


מאמרים קשורים

Back to top button