פנג שואי

עיצוב חדר השינה לפי הפנג שואי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, שלומית שטיינברג
עיצוב חדר השינה בצורה נכונה לפי תורת הפנג שואי למען זוגיות טובה.

לפני עיצוב חדר השינה יש צורך בבדיקת הבית כולו ולבדוק מהו משדר מבחינה זוגית. בדקו האם בבית קיימים חפצים ואלמנטים המשדרים זוגיות או שלא?
במידה וקיימים בבית חפצים של בני זוג לשעבר, חפצים שבורים (גם טבעת נישואין סדוקה/שבורה), תמונות או פסל של אדם בודד, תמונות המשדרות חוסר נאמנות- אדם שלישי בתמונה, דמעות, בני הזוג אינם מביטים אחד בשנייה, עגמומיות, כאב וסבל גם אינן טובות!

כל אלו משדרים חוסר באנרגיה והדבר נוגע גם בתחום הזוגיות כאשר בני הזוג משדרים מה שתלוי בביתם או שאותו אדם המעוניין בזוגיות אינו אנרגטי ועגמומי ביחס לזוגיות בחייו, ולכן יש להוציא תמונות וחפצים אלו מהבית.

חשוב להכניס לבית ולחדר השינה רק חפצים ואלמנטים הטובים לכם ולמטרה שלכם. 
ניקיון וסדר מעוררים שינוי מתוך הבית!
ברגע שנוציא חפצים שאינם משרתים אותנו פתאום תחושו בשינוי ובמהרה.

מומלץ לסדר ולארגן גם מגירות וארונות למען יצירת שינוי מהיר בחייכם.

אל תחכו עד פסח לשינוי, במידה והינכם חשים בתקיעות זמן רב נסו להוציא מהבית- חפצים, דפים שהצטברו, בגדים ישנים וכל דבר שאינו משרת אתכם יותר בהווה.
לאחר הוצאת החפצים, ניקוי וסידור הבית יש לפנות מקום לבן הזוג, הדבר מיועד יותר עבור הרווקים והרווקות!

יש צורך לפנות מדף או שניים בארון לבגדים ולחפצים של בן או בת זוג שיגיעו לחיינו, הדבר תקף גם לזוגות קיימים, יש להעניק לבן הזוג את המקום הראוי לו בארון הבגדים.


מבחינת המיטה בחדר השינה, קיימת הנחה כי המיטה חייבת להיות עם שתי שידות ושאינה תהיה צמודה לקיר, עליי לומר כי זו טעות!!! המיטה כן יכולה להיצמד לקיר בתנאי שיש מקום במיטה לעוד אדם, כלומר מיטה זוגית וחלקו של בן המין השני פנוי ובעל עוד כרית.
יש הטוענים כי הנחה של עוד זוג נעלי בית לצד נעלי הבית שלכם יכולים גם להביא בן/ת זוג.

לאחר הוצאת החפצים, ניקיון הבית ופינוי מקום לבני הזוג, יש להתייחס לשלושה מיקומים בסלון (החדר המרכזי בבית) ובחדר השינה הזוגי – אלו שלושה מיקומים המתייחסים לרומנטיקה, יציבות וביטחון בזוגיות ולשמירה על הקשר לטווח הרחוק ולנישואים, המיקומים טובים לכל אדם הן במידה והינו רווק/ה ובמידה והינו בקשר זוגי קיים.

מיקום הרומנטיקה בבית שייך לדרום מזרח.
כיוון דרום מזרח מתייחס לתקשורת טובה בין אנשים, לרומנטיקה ואף לבריאות טובה.

בפנג שואי משתמשים בכלים מאוד פשוטים מהטבע לתיקון בעיות מתוך הבית, ביניהם חמשת האלמנטים- עץ, אש, אדמה, מתכת ומים.

דרום מזרח שייך לאלמנטים עץ ומים, היות ולא ניתן להניח בקלות ראש מים בבית ללא בדיקה מעמיקה יש לשנות את המים לזכוכית או כלי קריסטל ובתוכו עציץ. (אלמנט עץ)
את כלי הזכוכית עם העציץ בתוכו יש להניח בפינה הדרום מזרחית בסלון וכלי נוסף עם עציץ בחדר השינה בפינה הדרום מזרחית.

מיקום היציבות והביטחון בבית- דרום מערב
שמתייחסים לזוגיות בפנג שואי, חושבים ישירות על הפינה הדרום מערבית.
הדרום מערב שייך ליציבות ולביטחון מבחינה של זוגיות ורבים מניחים בפינה זו בחדר שינה זוג נרות או זוג ברווזי מנדרין.

הדרום מערב שייך לאלמנט האש והאדמה ולכן מתייחסים לפינה זו חשיבות מבחינת נרות, אך היות ונרות אינם תמיד דולקים הם לא בהכרח הפיתרון להשיג זוגיות יציבה מהבית.

לכן ניתן לשנות את הנרות במנורת לילה בפינה הדרום מערבית בחדר שינה או מנורה גדולה יותר בסלון במיקום הדרום מערב.

ברווזי המנדרין מסמלים זוגיות נצחית, אהבת אמת ונכון להניח אותם בפינה הדרום מערבית בחדר שינה וגם בסלון, אך יש צורך כי יהיו עשויים מקרמיקה, חרס, אבן או שיש אשר אלו מתייחסים לאלמנט האדמה.

במקום זוג ברווזי מנדרין ניתן להניח זוג אגרטלי קרמיקה בפינה זו בסלון, פסל של זוג אנשים או חיות בחדר שינה כאשר אלו יהיו עשויים מכל חומר השייך לאלמנט האדמה- חרס, קרמיקה, חימר, אבן, שיש ועוד..

הפינה הצפון מזרחית טובה לזוגיות טובה לטווח הרחוק ולנישואים, זאת בעקבות סיפור על זוג נשוי שהופרד בחייהם ובמותם קברו אותם רחוק אחד מהשני האחד בדרום מערב והשנייה בצפון מזרח כאשר מתוך הקבר צמחו עצים שענפיהם השתלבו יחד ועליהם ישבו ברווזי מנדרין ומכאן מקור המשמעות כי הינם מבטאים אהבת אמת וקשר לטווח הרחוק.

פינת הצפון מזרח גם היא שייכת לאלמנט האדמה, אי לכך יש להניח בפינה הצפון מזרחית בחדר שינה גם זוג ברווזי מנדרין או לחלופין זוג אנשים או חיות מקרמיקה, וזוג אגרטלי קרמיקה בפינה הצפון מזרחית בסלון.

הצפון מזרח שייך גם למשאלות ליבנו, ולכן טוב בפינה זו בחדר שינה בלבד להניח פתק או מכתב ובו מה הינכם מעוניינים לקבל בחייכם מבן הזוג או מבחינה זוגית, ניתן לרשום את כל התכונות שהינכם מעוניינים מבני המין השני כלפיכם, כיצד הינכם מעוניינים להרגיש בקשר זוגי, גם במידה והינו קיים, מה הייתם רוצים לשפר וכד'…

ככול שהמכתב יהיה מפורט יותר כך הדברים יתרחשו כפי שרשמתם, חשבו שהינכם מזמינים אוכל במסעדה והכול מפורט בהזמנה כך גם בזוגיות.

ניתן לחלופין לתלות לוח שעם ועליו תמונות ומילים שמבטאות את מה שהינכם מעוניינים בזוגיות ולתלות בקיר הצפון מזרחי בחדר שינה.


צבעים, משדרים גם תחושה נעימה בבית ובחדר השינה, אלו צבעים משדרים זוגיות?
האדום הינו צבע תשוקתי השייך לאלמנט האש ומזרז דברים במהירות לחיינו, אך האדום גם שייך לאגרסיביות, אלימות מילולית ולכן לא טוב להשתמש בו הרבה בחדר השינה.
ורוד טוב ורומנטי, רגוע יותר ולכן טוב יותר בחדר השינה, במידה ואנו זוג יש צורך למתן את החדר מקירות ורודים ולמתן את הורוד למנורה, מצעים או זוג נרות..
סגול, מעורר תקשורת ללא מילים, הבנה רוחנית.
הכתום מעורר שמחה ואושר והינו טוב לאנשים שהתייאשו בדרך לחיפוש האהבה או לזוג שהפסיק לשדר על אותו גל ולכן הכתום או השמנת ואפילו בז' עדין תורם לאווירה חמימה יותר בבית וביניהם.

פנג שואי סמלים
הפנג שואי הינה פילוסופיה סינית ולכן מילים הינן חלק מהתרבות הסינית.
מלבד תמונות, חפצים וצבעים ניתן להשתמש במילה או צמד מילים בכל שפה שנוחה לכם לתאר את הזוגיות שהינכם מעוניינים- "אהבה", "אושר כפול" ועוד…

ממה יש להימנע בעיצוב חדר שינה לפי עקרונות הפנג שואי זוגיות?
1. אין לישון מול דלת הכניסה לחדר שינה אשר גורם לעייפות, כבדות ובריאות רופפת.
2.אין לישון מתחת לקורה או שיפוע אשר "חותכים" את גופנו בזמן השינה וגורמים לתחושת כובד, לחץ ולבעיות מבחינת תקשורת מינית טובה.
3. מראה מול מיטה "משכפלת" את המיטה ויכולה לגרום לבגידות, עוד בן/ת זוג וכד'…מראה טובה מול מקור כספי ולא מול מקור זוגי- כמיטה.
4. יש להימנע מזוויות של ריהוט המכוון למיטה, כגון זווית שידה.
הדבר תקף במידה והשידה מעל גובה המיטה ולא באותו גובה או מתחת לגובה המיטה.

לסיכום, הפנג שואי מעניק מגוון רחב של פיתרונות לעיצוב חדר שינה לזוגיות טובה בחייכם.


מאמרים קשורים

Back to top button