אנרגיות חיוביות

לאזן את ההילה שעוטפת אותנו

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ליויה רוזנצוויג
האורה (ההילה) היא מראה למצב האנרגטי הגופני שלך, קיימות דרכים לניקוי הילה ושיפור זרימת האנרגיה בגוף.

כבר במצרים העתיקה צויירו אנשים כאשר הילה עוטפת את גופם, בספרי תנ"ך עתיקים מתואר משה בירידתו מהר סיני כאשר הילה עוטפת את גופו, הסינים תעדו מראות דומים ובעצם נושא ההילה ידוע ומוזכר כבר אלפי שנים.
מהי ההילה? ההילה זוהי אנרגיה שעוטפת אותנו ומצוייה בחי, בצומח ובדומם, היא מעטפת אנרגטית, שמשקפת את מצבינו בכל המישורים. בספר הזוהר קרויה "ההילה" "צלם", כך שבמקורות היו מודעים לכך שהאדם, כמו כל יצור חי אחר, נולד עם הילתו. ההילה מתגבשת עד גיל שנתיים ולאחר מכן חלים בה שינויים לטובה או לרעה.

שיכבת ההילה עוטפת את הגוף בעובי של כ – 30 ס"מ, צמודה לגוף הבשרי ועובי ההילה משתנה מאזור אחד למשנהו. אלו שניחנו בראיה על חושית, מבחינים גם בצבעי ההילה, כאשר הצבע יכול להשתנות בהתאם למצבנו הפיזי והנפשי באותה תקופה.
ההילה היא שדה אלקטרו מגנטי שמורכב משדה חשמלי ומשדה מגנטי. המרכיב החשמלי הוא כח אנכי והמרכז הגנטי הוא כח אופקי. במקומות בהן מרוכזת ההילה נוצרים קווים אנרגטיים וככל שיש יותר קווים, כך האדם בריא יותר ובעל אנרגיה רבה יותר.


האם ניתן למדוד או לראות את ההילה? ההילה ניתנת למדידה בעזרת מכשירי צילום שונים או על ידי צילום קליראני.

מה אומרת ההילה ? ההילה קשורה קשר בלתי מנותק לבריאות האדם ועל ידי אבחון וטיפול בה משפיעים על בריאות האדם. כמו כן חסרון בהילה מעיד על סיום מחזור חיים, מדיומים מפורסמים, בינהם גם קייסי הידוע, היו מסוגלים לראות מוות עתידי כאשר היו מזהים מחסור גדול בהילה.

צבעי ההילה ומשמעותם:
הילה לבנה: יכולה להופיע כהילה זוהרת או כענן לבן. כאשר האדם נמצא על רקע שחור והיא מעידה על בריאות טובה, טוהר מידות, איזון נפשי ומצב אנרגטי פנימי מאוזן.

הילה שחורה: הילה שחורה מעידה על חולי מסויים ויכולה להופיע סביב אזור מסויים בגוף כגון ראש, גב תחתון וכו'. במקרים רבים יסבלו מקומות אלה מכאבים קבועים וחזקים.

הילה אפורה: נראית כענן אפור ומשקפת את המעבר בין הילה לבנה לשחורה, הילה זו מעידה על תחילתו של כאב באזור בו היא מופיעה וצבעה לא קבוע.

הילה אדומה: הילה אדומה מעידה על מרץ ואנרגטיות. הילה בגוון אדום או אדום-צהוב באזור החלציים, הלב וכפות הרגליים מעידה על נפש טובה. במידה וההילה האדומה מפוזרת כתאים, הדבר יכול להעיד על מערכת עצבים חלשה.

הילה צהובה: ההילה הצהובה היא הילה טובה שמעידה על רוחניות רבה ונמצאת בערך באזור הראש כמעיין כתר. ניתן לראות את ההילה הצהובה אצל אנשי רוח, מורים רוחניים, מורי דת ואנשים בעלי כריזמטיות רבה.

הילה ירוקה: ההילה הירוקה, במידה והיא שלימה, היא מעידה על אדם בריא בגופו ובנפשו, שעוזר לאחרים, תורם לאחרים ובעל הארה רוחנית עליונה. אולם, בקיעים בהילה זו עלולים להעיד על בריאות כללית לקוייה של האדם.


הילה כחולה: נראית כענן כחול ומעידה על מרץ ורוחניות גבוהה, הילה זו קשה מאוד לזיהוי ונדרשת מיומנות והארה רוחנית גבוהה בכדי לראותה.

הילה סגולה: ההילה הסגולה (או האינדיגו) מרמזת על רוחניות עמוקה ומופיעה בעיקר אצל אנשים רוחניים . סגול הנוטה לאדום-ורוד מעיד על רגישות יתר, הילה זו מופיעה כעין מעיל מעל הכתפיים.

הילה כתומה: צבעה של הילה זו הוא כצבע התפוז, אם ההילה חזקה וברורה בד"כ זה מעיד על מצב של מיניות חזקה ובמקרים בהם יש בקעים בהילה, עלולה להיות בעיה ביכולת המינית.

לסיכום: ההילה שלנו מבטאת את האנרגיות שבגופינו, איזון ההילה יביא לאיזון אנרגטי פנימי ולהיפך.


מאמרים קשורים

Back to top button