אנרגיות חיוביות

ארבעת השלבים הבסיסיים של EMF

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ליאור בנימיני
ארבעת השלבים הבסיסיים של הטכניקה מתוארים כ"יצירתה של התשתית האנרגטית לתמוך ביכולתו של האדם ליצור את חייו המוארים ביותר".

שלב I – חוכמה ורגשות 
שחרור מתחים וגיבוש תבנית חיים חדשה של חופש ורווחה. בשלב זה, בין השאר, מנוקים מרכזי האנרגיה המרכזיים שבגוף ואנו פועלים על מנת להשיג איזון בין הראש ללב. מצב לא מאוזן הוא מצב שבו מסתמכים באופן בלעדי על האינטליגנציה המוחית או הרגשית. ניתן להבין את השלב הנ"ל על ידי הרהור במשפט – "להרגיש עם הראש ולחשוב עם הלב". 
בשלב זה אנו חותרים להשגת תחושות של איזון ורוגע המאפשרות ניהול נכון יותר של יחסנו למציאות סביבנו וחזרה מהירה יותר לאיזון במקרים בהם הוא מופר.


שלב II – הכוונה עצמית ותמיכה עצמית

שחרור עדין של מחסומים אנרגטיים הקשורים בעברנו האישי ו"תביעה" בחזרה של האנרגיה העודפת אשר הושקעה באירועים כאלה ואחרים בהיסטוריה שלנו. אנו רואים את כלל האירועים בעברנו ככאלו שנועדו ללמד אותנו שיעורים המחזקים את יכולתנו ליצור את המציאות הנוכחית שלנו בצורה הנעלה ביותר. 
שלב זה מאפשר לנו להשתחרר מ"אחיזות מגנטיות" לא רצויות של אירועים מסוימים ולהתרכז ביצירת המציאות הטובה ביותר עבורנו כאן ועכשיו. 
שחרור האנרגיה העודפת מאירועים אלו מהווה שחרור "קארמטי" אשר מעניק לנו את החוכמה הנלמדת מאירועים אלו בלא צורך "לחפור" ולהרהר עליהם במודע. 
בשלב זה אנו חותרים להבנה מדויקת ונקייה מ"רעשים" לאילו כיוונים אנו רוצים לכוון עצמנו בתחומי החיים השונים במציאות הנוכחית ("הכוונה עצמית") וכמוכן לתפיסה עצמית ברורה של המשאבים האינסופיים המצויים בנו אשר יעזרו לנו לחתור ולהשיג את יעדינו, ללא קשר באיזה כיוון נבחר ללכת ("תמיכה עצמית").


שלב III – הקרנת אנרגיית הליבה

שלב זה מגביר את העוצמה שבה אנו מקרינים החוצה את אנרגיית הליבה שלנו. אנרגיית הליבה היא העוצמה הרוחנית הייחודית המצויה בכל אדם. כל אחד מאיתנו הוא מעין "בודהה" (או כל מורה רוחני אחר) בפוטנציאל, מלא בהבנות ייחודיות על העולם, הדרכים שבהם הוא פועל ועל איך עליו להתנהל בחייו ולהתייחס לשפע האירועים אותם הוא חווה. הקרנתה של אנרגיה זו מעודדת את בואה של חוכמה רוחנית אישית לחיי היום יום, חוויית הבנות חדשות ותובנות בתוך הבעתנו הפנימית. בשלב זה מתבצע גם ניקוי של מרכזי אנרגיה משניים המזרימים אנרגיה לתוך מרכזי האנרגיה המרכזיים ומשפיעים עליהם בצורה משמעותית.
ניתן להבין זאת על ידי הרעיון – "זה לא ההר שיתיש אותך אלא גרגר החול שבנעלך". מרכזים אלו הם המקומות בהם אנו אוגרים בדרך כלל מתח: מפרקי הלסת, הידיים, הכתפיים, הברכיים, הצוואר וכן הלאה. לאחר שלב זה כלל השדה האנרגטי נוקה למעשה. שלב זה תומך במטרה לחיות חיים עוצמתיים יותר ב"זמן עכשיו".

שלב IV – הישגים אנרגטיים
חיבור דינמי-יצירתי ותקשורת עם הפוטנציאלים העתידיים של האדם. חיבור זה מעודד את האצת הגעתם של פוטנציאלים אלו אל המציאות הנוכחית. ללא קשר לאיזה שלב אנו נמצאים בחיים ובאיזה תחום מדובר, ישנם פוטנציאליים עתידיים ייחודיים לנו, אותם אנו יכולים לממש בזמן העכשיו.
בשלב זה, בין השאר, מחברים אנרגיות המצויות עמוק במרכזי האנרגיה המרכזיים של הלקוח עם החלקים בשדה האנרגטי הקשורים בפוטנציאלים אלה ומגבירים את יכולתו להשתמש בשני כלים משמעותיים ליצירת המציאות הרצויה ביותר עבורו – החוכמה הפנימית ואנרגיית האהבה הנובעים מכל אדם בצורה הייחודית לו.


מאמרים קשורים

Back to top button