כל מה שרצית לדעת על...

10 דברים שכדאי לדעת על בדיקת שיער וניקוי הגוף מרעלים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ד''ר שושנה קנדל
בעזרת בדיקת השיער נדע סיבה להתהוות מחלות ששורשן הן ברעלים שאנו סופגים מהטבע.

מהי בדיקת שיער?
בדיקת שיער היא אנליזה אלקטרו – כימית DNA ל דגימת שיער. השיער מכיל מקור רחב יותר של מידע אודות גופינו מאשר בדיקות שתן, דם, CT, MRI. בטוקסיקולוגיה מקובל להשתמש בבדיקת שיער בתחום הרפואה המשפטית וכן גם בתחום הרפואה האלטרנטיבית. שבעזרת בדיקת השיער נדע סיבה להתהוות מחלות ששורשן הן ברעלים שאנו סופגים מהטבע. בעזרת בדיקת השיער נגיע לשורש הבעיה ונדע מהם מחוללי המחלות, תפקוד איזה איברים פגועים, לאיזה מזון גוף אלרגי, איזה ויטמינים ומינרלים חוסרים בגוף.

לאילו מחלות אפקטיבית בדיקת השיער?
בחיינו אנו עוברים מספר גדול של בעיות ומחלות. בדיקת השיער יכולה לאבחן בעיות כגון כאבי ראש ומיגרנות, סוכרת, סרטן, מערכות אנדוקריניות תפקודי כבד, אלרגיות, חיסון ירוד, כאבי בטן שונים, בעיות עור, היפראקטיביות והפרעות קשב וריכוז ועוד.

מהם היתרונות הבולטים של בדיקה זו?
לבדיקת השיער כמה יתרונות בולטים. ראשית, בדיקת השיער בודקת מינרלים ויסודות קורט, ומתכות רעילות. אי לכך איננו צריכים לערוך מספר בדיקות שונות אלא רק אחת. שנית מגלה כל סיבה לסימפטומים שאדם מרגיש וסובל מהם כולל גוף, נשמה ומצב רוח, שלישית, הבדיקה איננה פולשנית ואיננה כואבת.


אילו בעיות אובחנו בעבר דרך בדיקה שכזו?
ישנם אין ספור דוגמאות. למשל, טיפול שיניים וסתימות באמל גם המכיל עופרת וכספית, נשחק עם הזמן חודר לגוף ושוקעים על הקליות או המוח או איברים חיוניים, ויגרמו לכאבים , אי תפקוד או מחלות. וכן סיבה לעייפות קשה, זיכרון שנחלש, ריח רע מהפה, שנים של תזונה מקלוקלת ומתועשת הגורמת לאבדן של וויטמינים ומלחים ולעומת זאת הצטברות של שומנים, פסולת ורעלים.

מה קורה אחרי האבחון?
מיד אחרי האבחון ולפני שניגשים לטיפול, כדאי לבצע ניקוי רעלים מהגוף ע"י שיטת קולון – הידרותרפיה. אח"כ נמליץ על טיפול טבעי והומיאופתי הכולל צמחי מרפא ופורמולות טבעיות המחזקים את האיברים ומערכות הגוף, שימוש במזון מרוכז ויטמינים ובדיאטה מאוזנת, כי אחרי ניקוי הגוף מהפסולת תוצאות של טיפול במוצרים טבעיים יעיל פי כמה וכמה.

מהי אותה שיטת קולון הידרותרפיה המומלצת לפני תחילת טיפול?
קולון הידרותרפיה (ניקוי הגוף מרעלים) הינה שיטה המבוססת על סגוליות ומעלות המים כמרפאים. מדובר בשטיפה פנימית עדינה שנועדה לסלק מהגוף את חומרי הפסולת שהצטברו בו בגלל תזונה לא נכונה, עומס של כימיקלים והורמונים במוצרי מזון או עיכול לקוי. במהלך הטיפול מוזרם למעי זרם מים בלתי פוסק, המעורר את הגוף לשוב למצב בריאותי כללי תקין. הטיפול מעורר בגוף את ניקוי הדם, הכבד ומערכת הלימפה. לכן הטיפול קולון הידרותרפיה הוא אחד הדרכים היעילות ביותר לטיהור מערכות הגוף ולסילוק רעלים. שיטת הקולון הידרותרפיה אינה המצאה חדשה אלא השתמשו בה כבר לפני אלפי שנה. טיפולי שטיפת מעיים מוזכרים בכתבים מצריים עתיקים, ובמגילות פפירוס שעסקו ברפואה.

מהם תפקידי המעי הגס?
למעי הגס יש שלושה תפקידים עיקריים. ראשית, הוא אחראי על שלב העיכול הסופי של המזון, ספיגת מים וחומרים מזינים. שנית, סילוק המשקעים של חומרי העיכול. שלישית, סילוק רעלים ופסולת מן הגוף. כשמדובר בתפקוד לקוי של המעי הגס, הכוונה היא שיש שיבוש באחד מן התפקידים הנ"ל אשר עליו לבצע וגורם לעצירות או שלשולים, נפיחות, גזים, השמנת יתר וכו'.

לאילו בעיות יעזור טיפול הקולון הידרותרפיה?
האצת חילוף החומרים בגוף, בעיות בעיכול (ובכללם עצירות, שלשול, גזים, נפיחות, כאבי בטן, צרבת וכו'), קנדידה, תסמונת המעי הרגיז, עייפות, דיכאון, מיגרנות וכאבי ראש כרוניים, בעיות בסינוסים , אסתמה ואלרגיות, בעיות במחזור הדם, פצעי בגרות ובעיות עור אחרות כולל פסוריאזיס, אי- שקט ותחושת רוגז, ריח גוף לא נעים, פגיעה בתפקוד המערכת החיסונית ועוד בעיות כרוניות אחרות כמו כולסטרול, סוכרת ואפילו סרטן.


האם יש תופעות לוואי לקולון הידרותרפיה?
לא, רק תחושה קלילה. קולון הידרותרפיה, בניגוד לחומרים משלשלים, אינו גורם תלות בקרב המטופלים. להפך, הוא משפר את טונוס השרירים של המעי. בראשית הטיפול, מקצת המטופלים עשויים להתנסות בכאבי ראש ובסימפטומים של שפעת. תופעה זו נקראת "משבר הבראה", משבר שבו הרעלים ששכנו בגוף בצורה רדומה מסולקים, תהליך שבמהלכו עלולות כמויות קטנות לשוב ולהיספג במערכת הגוף. משבר ההבראה חולף במהירות, ואת מקומו תופסת תחושת רווחה נעימה.

האם הטיפול פוגע באוכלוסיית החיידקים של המעי?
אוכלוסיית החיידקים הרגילה של המעי לא תופרע ולא תיפגע. כשהצטברות הצואה במעיים גורמת להיווצרות קרום צואתי, הקולון אינו מתפקד בצורה נורמלית, ולכן הוא מקשה על בלוטות הדפנות להפיק את חיידקי המעיים, מצב העלול להוביל לרעלת דם. תהליך זה מפר את האיזון החומצי- אלקלי בגוף, ומפריע להתפתחות החיידקים הטובים במעי, גורם לנפיחויות וגזם. ניקוי הקולון ישיב את האיזון החומצי-אלקלי לגוף. בסביבה זו החיידקים הטובים יפרחו והחיידקים הרעים לא יוכלו להתפתח


מאמרים קשורים

Back to top button