הריון ולידה

טיפול טבעי לבעיות פוריות – שיטת אביבה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, קרן אור איזראילוב
נשים וגברים רבים נתקלים בבעיות פוריות כאשר הינם מבקשים להכנס להריון. מגוון טיפולים אלטרנטיביים עשויים לעזור ואף לשפר את המצב.

טיפול טבעי לפוריות עשוי לעזור כטיפול תומך ומאזן לטיפול רפואי קונבנציונאלי אך לעיתים טיפול טבעי לבעיית הפוריות עשוי אף לפתור את בעיית הפוריות אצל נשים וגם אצל גברים.

נכון שכולנו יודעים איך ליצור תינוקות, נכון שכולנו נולדנו עם האיברים המתאימים לכך, כולנו נולדנו כשיש לנו את האפשרות הבסיסית הזו של לחיות ולתת חיים. יחד עם זאת, העידן המתקדם שאנו חיים בו כעת, הביא עימו שינויים, שינויים אשר משפיעים גם על הפוריות שלנו, נשים כגברים.


כולנו נמצאים בלחץ, לחץ כלכלי, מרדף אחרי הזמן, להספיק להרוויח כמה שיותר, להספיק לראות עולם, להספיק ליהנות כמה שיותר עם כמה שיותר וכל זה ללא להיפגע. הרי אנחנו כנשים לוקחות על עצמנו את האחריות לא להיכנס להריון מאז שאנחנו מתחילות לקיים יחסים, בולעות גלולות הורמונאליות, רק שחלילה הוא לא ישתמש באמצעי מניעה שפחות נוחים לו, אחרי כמה סיבובים מוצלחים ומוצלחים פחות אנחנו מוצאות את האחד או שאולי הוא מוצא אותנו, תלוי… אחרי כמה שנים של חיים משותפים מחליטים שהגיע הזמן למסד את זוגיות, בד"כ זה מצידנו, בעלות השעון הביולוגי שמתקתק כל הזמן ברקע. אז גם, עוד בטרם קבענו תאריך או סגרנו די ג'יי ומאפרת, אנחנו מפסיקות לבלוע את האויב הראשון שלנו, הגלולות. אנחנו מתחילות לנקות את הגוף משאר האויבים, אלכוהול, מריחואנה רחמנא ניצלן, סיגריות וג'אנק, מנסות לגרור לתהליך גם אותו, לרוב זה מצליח. 

עברו חודשיים שלושה, הגעתם ליום המיוחל וכלוווווווום לא קרה, אין בחילות ואין סימפטומים שעליהם קראת בכל לילה ויום מאז שהוא הציע לך להתחתן איתו.

אז מה קרה לנו??? 
הפסקנו להיות פוריות בגיל 33 ??? 
הזרע שלהם הפסיק לרוץ מהר???

קרו כמה דברים, החיים שלנו לא הפסיקו להיות לחוצים גם אחרי שהתמסדנו, יש לחץ אחר עכשיו, הגלולות משפיעות לטווח הרחוק, לא אצל כולנו, התזונה ואורח החיים שלנו משפיעים באופן ישיר על מערכת הרבייה שלנו, המים שאנחנו שותים, פעילות גופנית כן או לא עושים, סוג הפעילות הגופנית שאנו עושים, על אלו משפיעים על הפוריות שלנו כבני אדם.

האם יש פתרון לבעיות פוריות בגיל צעיר?
תלוי את מי שואלים, אם שאלת את הרופא – כמובן, טיפולי פוריות.
אם שואלים אותי- יש פתרון טבעי ואפילו כמה!! 
הורדת לחץ וסטרס ע"י פעילות גופנית מותאמת אישית, שינה טובה ומלאה, גם אם ישנים מעט שעות אז לפחות שהשינה תהיה אפקטיבית ולא רק עצימת עיניים, מזרון 
שינוי תזונתי, נעשו לאחרונה כמה וכמה מחקרים המוכיחים כי אורך חיים הכולל תזונה מאוזנת תומך בגוף ומחזק אותו לקראת ובזמן ההיריון, שתיית מים טהורים – מים החיים.


שיטת אביבה– שיטה המאזנת הורמונאלית ועובדת על עידוד הזרמת הדם לשחלות ע"י תרגילים פשוטים ונגישים. יוגה נשית, צמחי מרפא, דיקור סיני, לפעמים יכול להיות כי מדובר במשהו רגשי, חשש כלשהו מההורות או מהשינוי שיביאו עימם ההיריון והלידה, החשש לאבד את מקומי בעולם, את הקריירה או הגזרה, במקרה כזה דמיון מודרך, התמקדות או עבודה עם קלפים תעזור לך. 

הכול עניין של בשלות ובדיקה מעקיפה של כל האפשרויות העומדות בפנייך.

קחי את החיים לידיים שלך ותחליטי, אחרי שקיבלת את כל האפשרויות הקיימות, ותבחרי בדרך הכי מתאימה ונוחה לך.
אנחנו יודעות ליצור חיים, גם לבד 🙂

ליצירת קשר ופרטים נוספים על קרן איזראילוב


מאמרים קשורים

Back to top button