פרחי באךרפואה משלימה

אבחון וטיפול בפרחי באך

התמציות תומכות ומקלות במצבי חיים מאתגרים ומורכבים של מעברים כמו לחץ, טראומה, פחד, חרדות ועוד...

התמציות מכילות תדר אנרגטי מסוים המבוסס על צמחי מרפא, שמתחבר לתדר האנרגטי שלנו ושל הסיטואציה בה אנחנו נמצאים. הן עוזרות לנו למוסס פחדים כעסים והתנגדויות שעולות במצבים משתנים ולמצוא בתוכנו את הכוחות הפנימיים הנדרשים לעזור לנו לחולל את השינוי אותו אנו מחפשים.

התמציות תומכות ומקלות במצבי חיים מאתגרים ומורכבים של מעברים לחץ, טראומה ומשבר, עוטפות ומחזקות במצבי פחד, חרדות, דכדוך חוסר אמונה חוסר מוטיבציה ומאזנות מצבי רוח משתנים.

הן תומכות בעידון ושחרור דפוסים רגשיים של ביקורתיות האשמה והקטנה עצמית, קורבנות, דאגנות יתר, צורך עודף בשליטה, אובססיביות, נטייה למחשבות טורדניות, סף תסכול נמוך היפראקטיביות ורגישות יתר.

הן עוזרות למצוא את האיזון הפנימי במצבים של בלבול, חוסר כוון, תקיעות וקושי בקבלת החלטות ותורמות לחיזוק בטחון עצמי, חוסן נפשי ואסרטיביות.
אישה שהגיעה עם תסכול מתמשך בזוגיות עקב קושי לבטא את עצמה ולעמוד על שלה מול בעלה, החלה לדווח לאחר כשבועיים שלקחה את התמציות, על תחושות של אומץ ושיפור בהבעה הרגשית מול בעלה, בני משפחתה וגם מול הבוסית שלה. השינוי שהיא חוותה יצר איזון ביחסים שלה, גרם לשינוי היחס מצד בעלה, וחיזק אותה מול עצמה ומול סביבתה.

אמא לנערה מתבגרת שהתנהלה בדרך של עודף מעורבות ושליטה בבתה – שגרם לעימותים חוזרים ונשנים ביניהן, דווחה לאחר כ-3 שבועות על מיתון ושקט ביחסים ביניהן עקב הבנה והפנמה שלה לצרכים הרגשיים של הילדה ומתן מקום למרחב הפרטי שלה.

התמציות הן כלי משלים נהדר ללווי ותמיכה בתהליכים טיפוליים בקליניקה אך יכולות לעמוד מצויין גם בזכות עצמן. טווח ההשפעה שלהן נע בין כמה ימים לחודש חודשיים ויותר. הן נותנות פתרון מצויין למצבי תקיעות מתמשכים משום "חוכמת" התדר האנרגטי שהן מביאות לעקוף מנגנוני הגנה והתנגדויות בדרך לא פולשנית המתחברת במדוייק לקצב שלנו, למנגנוני האישיות וליכולת שלנו להכיל את השינוי.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על רבקה זוהר ליפשיץ

Back to top button