הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מצב הרוח שלכם קליל הרבה יותר מבעבר. אתם מתגברים על הביישנות ולא נעצרים בגבולות הרגילים שלכם. תחום המשפחה לא כל כך יציב היום, וזאת במיוחד לאור העובדה שמתפתח ויכוח עקרוני שמסיבות שונות אינו ניתן לפתרון מיידי. הלחץ שאתם חשים עובר גם לאחרים וגורם למתח להתגבר. אם הגעתם לפרשת-דרכים ביחסיכם עם אדם אהוב, נראה שאתם זקוקים להכוונתו של יועץ ומגשר.



אתם מפגינים יכולות גבוהות ומצליחים להרשים אנשים שדעתם עליכם – חשובה. הבסיס שעליו ניסיתם לבסס קשר רומנטי, מתערער, למרות המאמצים שאתם משקיעים. תחושת ייאוש קלה עלולה להתגנב לליבכם לנוכח ההתפתחויות. לפני שאתם נוטשים את המערכה באופן סופי, תנו לעצמכם עוד צ'אנס. אל תהססו לפרגן לעצמכם מעט בילויים קלילים ולא מחייבים, המזל הטוב בא להתארח כאשר אינכם מצפים לו.

אתם עסוקים ועמוסים מאוד ואין מקום להסקת מסקנות בעקבות התנהגות של אדם קרוב. עליכם לחשוב לא רק על עצמכם אלא גם על הצד השני. המלחמה על תשומת הלב עלולה להיגרר בקלות לעימות חריף ומומלץ שתנסו למנוע זאת. גם אין טעם להזכיר נשכחות, זה פשוט לא רלוונטי לחלוטין – היו ממוקדים וזה יעזור לכם להשיג את מבוקשכם. הצעה ליציאה לחופשה עשויה להיות פתרון נאות. קחו בחשבון כי גם בנסיבות המבטיחות התקדמות, עלולים לצוץ מכשולים. כאשר מופיעים המכשולים בצורת אנשים עוינים, תמיד כדאי לנהוג בהם בנדיבות.



הימנעו מפנייה ובקשת עזרה מחברים. הרגלתם את כול העולם לראות בכם את 'הכול יכולים' והפגנת חולשה לא תתפרש כהלכה, לפחות לא בעיתוי הנוכחי. יש לקבוע סדרי עדיפויות. השקיעו יותר זמן בחשיבה ותכנון מוקדם. קחו בחשבון כי הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי התקדמות ונחרצות. במצב של נסיגה, ניתן להגשים "עניינים פעוטים" בלבד. אדם שהתחרה בכם נעלם מן השטח. אם אתם יודעים מה טוב עבורכם נצלו את חלון ההזדמנויות שנפתח.



יום תזזיתי. אתם חסרי מנוחה החל משעות הבוקר המוקדמות. זאת למרות עייפות רבה. בעצם הייתם רוצים לבלות את היום בשינה אבל הנסיבות אינן מאפשרות זאת. כדאי להימנע מנסיעות ארוכות או כל פעילות אחרת הדורשת מאמץ גופני חריג. קחו את היום הזה ב"איזי". הקדישו את היום לתוכניות עתידיות. צפוי אירוע חלומי לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות. צפויה לכם הפתעה כאשר אדם רב יכולות ייטול אתכם תחת חסותו. הוא לא ידרוש תמורה, כך שאין לכם סיבה לחשוד בו.

תשומת לב ופינוקים מצידם של בני המשפחה ובן/ת הזוג גורמים לכם להרגיש שייכים ועטופים באהבה. שווה. אתם מפויסים ומתנהגים כמו ילד קטן שקיבל סוכרייה על מקל. נחמד. צפוי אירוע המבטיח הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. זה הזמן להמר על מהלך נועז, גם אם תחילתו תהיה סוערת במקצת. יציבות אינה ערובה לאושר, אתם יודעים. נפתח בפניכם נתיב בקריירה המאפשר הגשמה עצמית. הדגש הוא על אושר בלב, לאו דווקא עושר בכיס.


מוטב להמשיך בקו של התקדמות מבלי להביט לאחור ולטחון כול מהלך עד דק. פרויקט חדש שיוצא לדרך הוא בעל פוטנציאל להצלחה מרשימה גם בתחום הכספי. אתם מצליחים לשמור על איזון ושלוות נפש למרות ביקורת מצד אדם קרוב. אמונה היא אלמנט חשוב בימים אלה. אל תתנו לעצמכם לשקוע במחשבות קודרות. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.

אל תחכו יותר מדי ליוזמה של אחרים. הביישנות והפסיביות שתקפו אתכם היום לא מתאומות כלל לרושם שאתם יוצרים על אחרים. המסרים שאתם מעבירים רק מבלבלים את מי שנמצא לידכם. הכו על הברזל בעודו חם ואל תפספסו את ההזדמנות שנפתחה עבורכם על ידי היקום. הזמן הטוב ביותר לפעולה הוא ללא ספק- עכשיו! ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.



מערכת יחסים שהתחילה לאחרונה מקבלת תפנית. אתם מקבלים את השינויים בהתפעלות ובהפתעה. יתכן כי תחושו בשלב מסוים מעין לחץ או חוסר נוחות, זאת בגלל שאינכם רגילים לתחושת הרוגע והשלווה שאתם מקבלים מהצד השני. אל תפרשו את האווירה בצורה לא נכונה. תעזבו את הפרטים והפרשנויות ופשוט תזרמו עם זה ובכיף. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.


התחכום שאתם מפעילים 'לא עוזר לכם'. אתם מקבלים גלים של ביקורת וטענות וצריכים למצוא את הדרך להתמודד איתן בלי להיפגע. נכון שאתם רגילים למחמאות ופורחים כשאתם מקבלים פידבקים חיוביים, אבל עליכם ללמוד לקבל גם הערות. אל תדכאו על ידי סתימת פיות את הצורך לביטוי של מי שנמצא לידכם. חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.

ניסיון לקדם את מערכת היחסים בקצב מהיר מידי מכניס אתכם לתחושת מחנק, למרות שאתם מעוניינים בקשר. נסו להוריד פרופיל ולהרוויח זמן. הבהירו לבן/ת הזוג שחלקים שונים באישיות שלכם 'רוצים' דברים שונים, בו זמנית. התקדמו בקצב המתאים לכם! צפו להעמקת הקשר ופתיחה של רובד אינטימי חדש. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.



יש לכם הרגשה שמנסים לשלוט בכם ולהכתיב לכם איך להתנהג, מה שיוצר כמות גדולה במיוחד של טינה וכעסים. חבל שכך הם פני הדברים כי התחושות שלכם מבוססות על מידע סלקטיבי הנובע מקצרים בתקשורת. אינכם מפרשים נכון את הדברים שנאמרים לכם. כדאי להשקיע זמן ומאמצים כדי לתקשר בצורה יעילה יותר. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.

מאמרים קשורים

Back to top button