הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תשומת ליבכם ממוקדת בעניינים לא חשובים, מה שגורם להזנחה וחוסר טיפול בניירת חשובה. אגרסיביות פורצת כלפי אדם שמעלה לפניכם נושאים כספיים. נצלו את היום הזה כדי לעשות סדר במסמכים הקשורים להוצאות והתחייבויות מהעבר. יש צורך לחסוך ולהמשיך לפעול כדי להעלות את ההכנסה, כמו כן חשוב לפעול על פי תוכנית מוגדרת. צפויה לכם תקופה פורייה של שיתוף פעולה מצד עמיתיכם, כמו גם מצד אלה הממונים עליכם. גם התחום הרומנטי רואה בטוב.



אתם מבלים שעות בחברה טובה. בסך הכול עובר עליכם יום נחמד. אתם מצליחים להירגע. הנושא הזוגי מעסיק אתכם ואתם ממשיכים במאמצים לשפר את האווירה. כדאי להמשיך ולגלות רצון טוב כלפי בן/ת הזוג. אל תסתפקו בלצאת ידי חובה. עשו את המקסימום שאתם יכולים. ניחנתם ביכולת נתינה, חוש הומור ואינטליגנציה. עשו בהם שימוש מרבי. גם מניפולטיביות אינה מלה גסה, אל תהססו להשתמש בה כדי להביס את מתחריכם.

אתם עסוקים במאמצי הסברה ושיווק עצמי מסיבי. נראה לכם שאתם צריכים להצדיק את קיומכם. האמת היא שהמאמצים שלכם מיותרים וגוזלים זמן ואנרגיה יקרים. נכון לעכשיו, אף אחד לא פנוי להקדיש לכם תשומת לב. בני המשפחה שקועים בענייניהם וגם בעבודה, אתם לא בדיוק במרכז העניינים, אז אתם יכולים להירגע ולנצל את הזמן לפתוח מיומנויות אישיות. הפנימו את הרעיון לפיו לפעמים, כדאי לשחק את השוטה. כך אתם מסירים מעליכם את חשדותיהם של הסובבים אתכם. בעצם, מה איכפת לכם???



יום מרגש, במיוחד בכל מה שקשור לתחום האישי. גם אם אינכם נמצאים כרגע בקשר זוגי, יש התרחשויות בשטח שמובילות לכיוון רומנטי. תהיה לכם הזדמנות להירגע ולצאת מהלחץ. בתוך חלון ההזדמנויות הזה יתאפשר לכם מפגש מרתק על רקע רומנטי. אל תגזימו בתגובות גם אם אתם מאוד מתלהבים. זה לא נראה מושך במיוחד כלפי חוץ. אל תציבו לנגד עיניכם מטרה ברורה ומוגדרת. אם תנהגו כך, אתם עלולים להחמיץ את העינוגים הצפויים לכם בדרך אליה.



נפתחות בפניכם אפשרויות חדשות בתחום החברתי. אתם מכירים אדם חדש שמתאים לכם מאוד לידידות. העניין המשותף עשוי להוביל בהמשך הדרך להתפתחות משהו נוסף, אבל יש לקחת את הדברים בפרופורציה ולא לפתח ציפיות, לפחות לא בשלב זה. תחושת התאוששות ואופטימיות מציפה אתכם. גלו סובלנות לבעיות של אנשים אחרים. צפוי לכם דיבור עם אדם שאינו נוהג לחשוף את קלפיו. מצד שני, ייתכן כי דווקא האתגר מעודד אתכם להשקיע בקטע.

ללא ספק זהו יום טוב לרומנטיקה. תשתחררו מהתחייבויות משפחתיות ותנו ל-'קופידון' לעשות את עבודתו. כבר עשיתם כברת דרך לכיוון הנכון, וכעת הגיע הזמן ליהנות. אתם מוצאים את עצמכם בתוך רשת סבוכה של מניפולציות ולא בדיוק מבינים איך הגעתם למצב הזה. חפשו דרך פשוטה וקצרה להשיג את מבוקשכם. טיפ: מה שמסובך מידי כעת, יהיה עוד יותר בעתיד. קחו בחשבון כי רגליים חזקות הינן הכרחיות אמנם בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר.


יום עמוס למדי ששיאו בשעות הערב במפגש מרגש. אתם מרוצים ומלאי אופטימיות והאנרגיה הזאת זורמת גם אל הסובבים אתכם. המצב החברתי גם הוא משתפר, בין היתר, במהלך בילוי עם חברים קרובים. כדאי להכין את עצמכם מראש למקרה של שינוי בתוכניות. אל תוותרו על עצמכם רק בגלל שמישהו מבקש מכם יפה לעשות משהו לא הגיוני. קחו בחשבון כי אדם רוחני אינו מתלונן כאשר שורר מצב של התנגדות, אלא אף משתמש בו על מנת לחזק את עצמאותו.

חברים שלכם אינם עומדים בלוח הזמנים שנקבע. תגובתכם עשויה להוות את ההבדל בין יום מינורי אך רגוע, ובין יום עמוס מידי עם הרבה אקשן ורגשות סוערים. חוסר השליטה במצב מרגיז אתכם ומוציא אתכם משיווי המשקל, כשבעצם לא קרה שום דבר דרסטי. שמרו על גמישות. אף אחד לא חייב להיות שותף בהתקף המרץ הבלתי נדלה שאתם חווים. למדו לוותר, קחו בחשבון כי אדם רוחני מתייחס בצניעות ובענווה אל הבאים להתייעץ איתו ואינו נותן להם להרגיש כי הוא נעלה מהם.



אתם מגשימים תוכנית שחלמתם עליה זמן רב. למרות שמצבכם הכלכלי לא בשמיים, אתם לא מהססים להוציא סכום גדול מהמתוכנן. האמת היא שעובר עליכם יום כיף. החוויות הרבות ילוו אתכם עוד ימים רבים ויותירו השראה לעתיד. אתם מוכיחים לעצמכם את היכולות הארגוניות והאישות שלכם. יש לכם אופי חזק הרבה יותר מהנראה לעין. צפוי אירוע הרומז על ניתוק מהשפעות קודמות והליכה אל עתיד טוב יותר.


אתם מרגישים קצת במלכוד. מצד אחד יש לכם רצון לעשות דברים מרגשים מתוך התלהבות פנימית. מצד שני, יש לכם שיקולים אחרים שדורשים מכם איפוק והתחשבות באחרים. הכוונה בעיקר לבן/ת הזוג שהקצב והרצונות שלהם כל כך שונים משלכם. הפערים הם תהומיים והיום נדרשת מכם סבלנות אינסופית. קשה, קשה. צפוי אירוע נפלא הרומז על הצלחה במעשים הדורשים אומץ לב.

יום מצוין. הכרה בערך העצמי שלכם הייתה עושה את החיים הרבה יותר קלים. התהליך אולי אינו קל אבל אפשרי. אפשר גם להיעזר בחבר קרוב, אם קשה לכם לבד. התת מודע שלכם עובד שעות נוספות ומכשיל אתכם במקומות מפתיעים. הצטרפות לקבוצת לימוד רוחנית העוסקת בתחומי מודעות היא צעד נבון. צפוי אירוע נפלא המבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים.



זרימה של אהבה, התחברות ונתינה מאפיינות את היום הזה. הפשטות הזאת של להיות במקומות המוכרים בלי לחשוב יותר מידי ולא לשפוט, עושה עבורכם פלאים. אתם מרגישים נינוחים ורגועים כפי שלא חשתם מזה זמן רב. לא יזיק לכם לגלות את הצד הרך באישיותכם לעיתים קרובות יותר. צפוי אירוע רומז כי דרושים שינויים. התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה.

מאמרים קשורים

Back to top button