הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אל תרשו לעצמכם להיגרר למצבי רוח מלנכוליים דווקא בחג. לאף אחד אין סבלנות לזה וגם המציאות מכתיבה מצב שבו אתם נדרשים לתפקד במלוא המרץ. מישהו שמנסה לעזור לכם גורם לכם לתחושת מחנק הכרוכה בנטילת אחריות שכל כך חשובה לכם מצד אחד, וכל כך מכבידה עליכם, מצד שני. הרגשות שלכם סוערים מדי ולכן עדיף לחכות לפני שתנקטו בהחלטות גורליות. נראה שאתם משקיעים אנרגיה רבה מדי תמורת גמול זעום, אל 'תמכרו' את עצמכם בזול.



היום אתם שקועים עמוק בענייני רומנטיקה. תחושות של כמיהה ורצון לאהוב ולהיות נאהבים מציפות אתכם. די קשה לכם לתפקד ולעסוק בענייני החג כאשר קופידון עושה לכם עיניים כל הזמן. היזהרו מפעולה תחת השפעות של אשליות ופנטזיות. התוצאה יכולה להיות פגיעה בביטחון העצמי השברירי שלכם. הפנימו את הרעיון לפיו היפוכו של אור אינו חושך !!! חושך אינו היפוכו של אור !!! חושך הוא היעדר אור!!! הביאו את האור, וממילא יתנדף החושך.

אתם עומדים להיות מעורבים בוויכוח שממנו תצאו וידכם על העליונה, רק אם תשמרו על קור רוח ותפעילו את האינטליגנציה שלכם במלואה. במסגרת המשפחתית אליה אתם מחוברים, יש יותר מאדם אחד שאינו מקבלת את דרך הפעולה שלכם בחג הזה, ויש מי שעושה מהומה על לא מאומה. למרות שאתם ממש נפגעים עד עומק נשמתכם אתם חייבים לעשות מאמץ על לשמור על חזות חיצונית אדישה ולהגיב באיפוק. אל תבטחו באנשים האומרים לכם שהם יודעים להדריך אתכם אל האור. זכרו את הרעיון הקובע כי אלה שיודעים, אינם מדברים – ואלה שמדברים, אינם יודעים.



אתם אוהבים את החיבור האינטנסיבי והאולטימטיבי כאשר מדובר בענייני הלב, אולם לא תמיד הדברים קורים 'כמו בסרטים', בעיקר לא באווירה כמו זו של החג הזה. האטו את הקצב הבלתי מרוסן שלכם ותנו לאחרים להתבטא. אסור לכם לקבוע דברים רק בגלל ניסיונות 'דומים' בעבר. מה שהיה כבר חלף ונגמר. השיקולים שלכם צריכים להיות ענייניים. מיותר כמעט לציין שיש לפתח קשר עם המון סבלנות וקבלה הדדית. קחו בחשבון כי אדם רוחני מסייע לאלה הזקוקים לעזרתו. בצניעותו הוא מסתלק ונעלם מיד עם תום העבודה מבלי לצפות לגמול כלשהו.



מאוד חשוב לכם מה חושבים עליכם אנשים אחרים. עובדה זאת גורמת לכם לעיתים לנהוג בצורה המתפרשת על ידי אחרים כחולשה. מועקה פנימית נגרמת כתוצאה מתסכולים על רקע זה. אל תיענו להזמנות או להצעות 'חגיגיות', שאינכם שלמים איתן. אל תהססו להביע את דעתכם. החלטות מהירות וספונטאניות לא תמיד פועלות לטובתכם. צפוי אירוע הרומז על הצלחה ואושר אך מזהיר מפני התנשאות ושחצנות.

דווקא בשל אווירת החג, תחושת בדידות מתגנבת ללב למרות שאין לכם על מה להתלונן בתחום הרגשי והרומנטי. הפנויים שביניכם שוקלים כדאיות המשך של מערכת יחסים קיימת ושואפים בסתר לבבם לנסות משהו חדש. פרטנרים פוטנציאלים ש'נכנסו לתמונה' לאחרונה גורמים לכם למחשבות. אל תסמכו על הבטחות מילוליות. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.


זה יום בו אתם נתקלים בלא מעט טיפוסים מעצבנים. מצבים הכרוכים במבוכה וערפול יצוצו מכמה כיוונים אפשריים. עליכם להיזהר מאנשים שמנסים לשכנע אתכם לנקוט בפעולות שאינן לרוחכם. גלו אחריות בעיקר בעניינים המושפעים מאווירת החג. מאמץ רצוף יניב פירות ויביא אתכם לקטעים מעוררי השראה. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. לא אתם בראתם את העולם, ועל כן לא אתם צריכים לדאוג לו.

הרומנטיקה בראש מעייניכם בימים אלה. אתם עלולים לגלות קצת אובססיביות. זהו יכול להיות יום חגיגי ובלתי נשכח. תלוי בכם! אם התקשורת הדו משמעית מתפרשת אצלכם כאתגר, לכו על זה בגדול. הרקיע רומז כי דווקא מצב הנדמה כאשלייתי והזוי, עשוי להיות הפתרון לכל בעיותיכם. אתם מנסים לסייע לאדם שמשחק איתכם במשחקי כבוד. תוכלו להביא את הסוס אל הנחל, אך לא תוכלו להכריח אותו לשתות.



יש לכם הזדמנות להשלים ולסדר בבית את כל מה שלא הספקתם לעשות לקראת החג. במהלך היום תיווכחו לדעת שהניסיונות החדשים שלכם בתחום החברתי מוכתרים גם הם בהצלחה. לכו בנתיב המביא אושר לליבכם, ולא בזה המביא עושר לכיסכם: העור יגיע בעקבות האושר. נראה כי אתם עומדים לגשר ולפשר בנושא שנוי במחלוקת בתוך המשפחה. כדאי שתוודאו כי אתם מקובלים על כל הצדדים.


אנשים קרובים עוזרים לפרוק את המתח שנוצר. פעלתם בחוכמה כאשר התרחקתם. כדי להימנע מעימות דומה בעתיד, מוטב יהיה, לאחר שהרוחות יירגעו, לדבר ולהסביר מה גרם לכעס הנוראי להתפרץ. יש מי ששמח לאיד? אל תתנו לאנשים מהסוג הזה את התענוג המפוקפק ואל תשתפו בפרטים את האנשים המיותרים והלא נחוצים. נראה כי מישהו נדיב כלפיכם באופן תמוה, נסו להבין מה מסתתר מאחורי טוב ליבו.

חכו לשעות הערב החגיגיות כדי לעשות את מה שקבעתם לעצמכם. חדשות מעניינות שמגיעות אליכם, מאדם אשר בשמו מופיעה האות נון, מעוררות את סקרנותכם בצורה משמעותית. אם אינכם יכולים להתאפק ולחכות לשעת כושר לגלות עוד פרטים, אתם יכולים לערוך מחקר פרטי בעצמכם. הרקיע רומז כי תוכלו לכבוש את העולם בעזרת סגנון מלכותי שתאמצו לעצמכם בחג הזה. אל תחששו לערוך לעצמכם מסע של ניצחון.



יש לכם את הרבה סיבות אישיות להרגיש מאושרים בחג עד הגג. אל תעצרו את עצמכם והתמכרו לתחושה הנהדרת שמציפה אתכם. חשוב לא לתת לאף אחד להוריד לכם את ההתלהבות. תחושה של התחדשות מעלה רצון לקטעים חדשים שעד היום לא ממש חשבתם שיהיה לכם הכוח להגשים. הרקיע רומז כי צפויים לכם כבוד ותהילה. אל תמהרו להגיב להצעה שהסיכון בה ברור אך לא כן הסיכוי. נראה כי מישהו בוחן את תמימותכם.

מאמרים קשורים

Back to top button