הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 31.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הכבוד העצמי שלכם מוטל על כף המאזניים לאחר אירוע בו אנשים אחרים מגלים מניפולציה שניסיתם להסתיר. מבחינה אישית, המוניטין והרושם החיצוני שאתם עושים חשובים לכם מאוד, אך למרות המבוכה, אינכם מוכנים לוותר על המיקום וההשפעה שיש לכם בסולם החברתי. אנשים או אירועים שכבר פגשתם בעבר הרחוק, שבים לפקוד את מסלול חייכם. מישהו מעניק משמעות מעוותת למילים שאמרתם לו. קחו בחשבון כי הוא רוצה לחלץ מכם מידע.



לפעמים נדמה שאתם נמצאים עדיין בתהליך ההתבגרות. יש לכם צורך להפגין עקשנות והתמרדות גם כלפי אנשים קרובים לכם ביותר. מאבקי כוח אינם תורמים דבר. בעצם אתם עסוקים בלהוציא קיטור השייך בכלל למקומות אחרים. כדאי לעשות פסק זמן ולקחת את העניינים בידיים. יש להתחבר למציאות גם מבחינה רגשית. הפנימו את הרעיון לפיו המפתח להצלחתכם טמון ביכולתכם לחדור אל תוך נפשה של הדמות שברצונכם לחקות את הליכותיה. אל תתביישו לבטל את ה"אגו" שלכם מפניה.

אתם סוגדים ליופי ולנעורים ותחת הכותרת הזאת אתם עלולים לעשות לא מעט שטויות. עליכם להתכונן לקשיים שלא ציפיתם להם ולא לחשוב שהכול יתבצע על הצד הטוב ביותר האפשרי. שמרו על אופטימיות זהירה אך עם זאת הישארו מחוברים למציאות ותנו לעצמכם תמונה כוללת של כל האפשרויות העומדות לפניכם. הפנימו את הרעיון לפיו הרוח היא פראית, ואם תנסו להציב לה גבולות – אל תופתעו אם היא תלעג לכם.



יש לכם רצון עז להצליח ולכן אתם נוטים לסמוך יותר מידי על אחרים ש'יקצרו' עבורכם את הדרך. אתם עלולים להתאכזב כאשר תגלו שאתם לא בראש סולם העדיפויות של אלה שסמכתם עליהם בעיניים עצומות. לעומת זאת, מבחינה חברתית המצב מעודד. יש מי שדואג להציע לכם הצעות לצאת מהבית לבלות. היענות חיובית תוכיח את עצמה ככדאית. זה הזמן להגן על האינטרסים שלכם מבלי לחשב את חשבונותיהם של הסובבים אתכם. הניחו להם לדאוג לעצמם.



אורחים בלתי צפויים עשויים להגיע אליכם היום. הביקור יעלה את מפלס מצב הרוח. יש אפשרות שתצטרפו לקטע משותף עם מישהו ממעגל החברים המורחב. היכרות רומנטית צפויה להתרחש. השאלה היא האם אתם מוכנים לאפשר לעצמכם ליהנות ולהתענג, למרות שיש לכם די הרבה בעיות שונות להתמודד איתן. צפוי אירוע קשור במזל טוב ובדברים הטובים בחיים, בעיקר בתחום האישי.

זרימה מרעננת וחיובית של אנרגיה משפרת את מצב הרוח ומכניסה אתכם למצב של חדווה ואופטימיות. ביקור של חברים מעודד אתכם, במיוחד לאור העובדה שהם מציעים לכם הצעות שונות. הזדמנות חברתית חדשה שלא חשבתם עליה, עולה על הפרק. דווקא כאשר הולך לכם קלף, כדאי שתזרקו מילה טובה לאדם שכועס עליכם. ממילא אתם בעמדת יתרון.


אתם מרגישים תשושים ולא בא לכם לעשות שום דבר חוץ ממה שבאמת מוכרחים. ההרגשה תשתפר לקראת הצהריים. חשוב לטפל בנושאים של מודעות עצמית ולא לזלזל בתחושות בטן. תקשורת עם מישהו קרוב אשר בשמו מופיעה האות י', עלולה להגיע למבוי סתום. לא כדאי לדאוג יותר מידי. אתם מגלים אסרטיביות בתחום שהביך אתכם בעבר. יש מי שרוצה כי תמשיכו במבוכתכם ולא מחבב את השינוי שחל בכם.

בתכלס, יש לכם כוחות שמאפשרים לכם להתאושש מכל מצב, אבל ברגע שאתם מאבדים תחושת שליטה בזוגיות, קשה לכם להתמודד עם זה ואתם מתחילים לשלוף ציפורניים ולהיות עצבניים. צפוי יום תוסס ולעיתים גם עצבני. מצד שני, יש משהו יפה גם בקטעים בהם אתם מאבדים את שלוותכם. מטרה משותפת מדרבנת אתכם להתפייס עם אדם שלא חיבבתם. מצד שני, זו לא ממש תחילתה של ידידות מופלאה.



האהבה עולה על נתיב שתתקשו להסביר אותו למי שלא מכיר את השתלשלות האירועים. בעצם, בשביל מה לכם? אדם מופנם מפתיע אתכם בפתיחות שהוא מגלה כלפיכם. נראה כי הצלחתם לפרוט על נימי נפשו. אתם מוצאים קצת אקשן בחברת אדם מרתק. מצד שני, אם בראש שלכם לזכות ביציבות, כדאי שתשכחו ממנו. בשורה טוב עשויה להפיג את דאגותיכם, אלא אם כן החלטתם להיצמד לרגשי אשמה שהגיע הזמן להיפטר מהם.


אתם מחפשים תמיכה בקשרים רומנטיים. הרעיון לא רע אך אינו מציאותי, במיוחד כשמדובר בקשר חדש. יש להניח שהציפיות שאתם מעמיסים על אדם שרק נכנס לכם לחיים שלכם- לא יתממשו. להיפך, אתם יכולים רק לקלקל קשר פוטנציאלי. קחו זאת לתשומת ליבכם. שיחות נפש- בשביל זה יש חברים וותיקים שתמיד יהיו מוכנים לשמוע. לא? צפויה תסבוכת ביחסיכם עם אדם שאהוב עליכם. אם מדובר בעניינים שבלב נראה כי כדאי לכם להגמיש עמדות.

אתם 'מצליחים' להסתכסך עם מישהו קרוב שאיתו את נמצאים בקשר יומיומי. זה חבל במיוחד לאור העובדה שאין לכם כרגע- תחליף. עצירה זמנית וחשיבה בעניין זה תיתן לכם נקודת השקפה חדשה ופרופורציות נכונות יותר על כל העניין. מאבקי הכוח לא יובילו לשום מקום חיובי. במקביל, קל לכם לפענח אדם שהוא כמו חידה עבור אחרים. אם יש ביניכם קליק מחשמל, מה אכפת לכם מה הם אומרים?



כדאי שתנסו להיות יותר גמישים בכל מה שנוגע לענייני הלב. יש מי שרוצה מאוד את קרבתכם, דווקא בגלל שאתם מפגינים קשיחות ואדישות, אולם הקשר הזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן אם תתמידו בתגובות הקרירות שלכם. שקלו האם באמת אין לכם כל עניין באותו אדם, כדי שלא תתחרטו כאשר כבר יהיה מאוחר מידי. צפויה התלבטות בפרשייה בה כל החלטה שתקבלו עלולה להעליב אדם כזה או אחר, אך נראה כי אין לכם ברירה.

מאמרים קשורים

Back to top button