הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

עליכם להקדיש יותר תשומת לב לאנשים הקרובים אליכם ביותר. תהיה זאת טעות להשקיע את כל כולכם בעבודה, כפי שיש לכם, לעיתים קרובות מידי, נטייה לעשות. מי שעמד לצידכם בזמנים קשים, בהחלט "הרוויח" את הזכות ליחס דומה בהווה. תנו לרגישות הגבוהה שלכם מקום של כבוד ביחסים הבינאישיים. אל תכחישו את אשר אבד עליו הכלח, שאו עיניכם אל העתיד.



עומס בעבודה גורם לכם למצב רוח מוזר. מצד אחד אתם נחשפים לתחומים חדשים ומרתקים. מצד שני, אתם כמעט כורעים תחת הנטל. שעות העבודה הארוכות גם פוגעות ביכולת שלכם לשמור על רמה נאותה של חיים אישיים בתחום הביתי ויש מי שמתלונן על כך. חשוב לדבר על כך עם כל המעורבים ולתכנן בצורה מדויקת וקפדנית את סדר היום.

היום אתם מוצאים שיש לכם קצת יותר זמן פנוי ואתם לא יודעים מה לעשות עם עצמכם. חפשו פעילות מרעננת והרשו לעצמכם ליהנות סתם כך, בלי לחשוב יותר מידי. ספונטאניות ושחרור מכבלי היום יום, ייתנו לכם אפשרות למנוחה רגשית, משהו שאתם ממש זקוקים לו. פעילות ספורטיבית או ביקור במוזיאון- הכול הולך. אתם זורמים עם פרשייה שיש בה נקודות שהייתם שמחים לשנות. זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ.



במהלך היום אתם נתונים למצבי רוח מתחלפים וסובלים לא מעט. אם אתם רוצים לשפר את המצב, אין ספק שדרושה לכם שיחה עם מישהו שתוכלו להעריך ולבטוח בו במידה רבה. בהמשך צפויה יציאה לבילוי לא שגרתי, מה שיעלה את מפלס האנרגיה. למרות שאתם לא ממש ב'שיא הכושר', צפויה לכם הנאה מרובה. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אין להתחיל דברים חדשים ובעלי משמעות, כל עוד נמצא הוויכוח בעיצומו – יש ליישב אותו תחילה.



יום מוזר בו מגמות לא מוגדרות מתפתחות וגורמות לכם להתבלבל. תיתכן תקיעות במישורים מסוימים מול התפתחות במישורים אחרים. עליכם להפעיל יצירתיות וחוש הומור כדי לשרוד את היום הזה. בתחום האהבה עליכם לגלות העזה וקצת יוזמה. רק כך תוכלו להתקדם. תגרמו לדברים להתרחש, תפעילו יוזמה. יהיה נחמד. הרקיע מבשר על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם כבר בימים הקרובים.

יום מלא מרץ בו אתם מתחילים בכיף את השבוע. שלא כהרגלכם אתם נוקטים יוזמה בתחום החברתי, עובדה שמתקבלת בהתלהבות. אתם מגלים תחום עניין חדש וייתכן שתתחילו להשתעשע במחשבה על הסבה מקצועית. נושאים ורעיונות חדשים צצים מכול עבר. אתם קצת מתקשים להתמודד עם הקצב המהיר של הדברים, אבל מתמודדים. הרקיע רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.


מצבו המשובב של כוכב ונוס קובע כי לפנויים ולפנויות שביניכם צפוי יום מרתק. מסגרת העבודה מפגישה אתכם עם אנשים מעניינים. קשר מרתק שמתחיל בטון מינורי עשוי להתפתח ללהבה רומנטית גדולה. המשיכו לנהוג בידידות ואל תפעילו לחצים. במיוחד לא כלפי ה'אובייקט' שבו אתם מתעניינים. נטרלו את הדחף לשלוט בקצב ההתפתחויות והפנו אותו לכיוונים אחרים.

תחילת השבוע מסמלת ימים מלאים ועמוסים בפעילות. הגיע הזמן לוותר על חלק מהחלומות ולנחות על קרקע המציאות. התייעלו, המעיטו בשיחות טלפון והתחילו להתמקד. נצלו עד הסוף את היכולת המעשית שלכם ותנו אפשרות גם לאנשים אחרים לבצע חלק מהמטלות המתחייבות מהמצב בשטח. האנרגיות הקוסמיות תובעות מכם לעשות שימוש בכישרונכם היצירתי, אל תבזבזו את אשר טבוע בטבעכם האמיתי.



הצלחתם להשלים פרויקט שעליו עמלתם תקופה ארוכה למדי. זה הזמן להאט את הקצב ולהירגע במקצת. מספר נושאים העומדים על הפרק יזכו לדחיפה בעקבות שיתופי פעולה עם אנשי בעלי סמכות. אלה שיצאו אל הפועל – יניבו תוצאות משביעות רצון. עם זאת, כדאי להביא בחשבון כי עדיין יש מעצורים בשטח ואסור לקחת שום דבר כמובן מאליו. ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי.


אתם משקיעים זמן רב בנסיעות ופגישות. יש מי שמפריע לכם לזרום עם הדברים ומעביר ביקורת נוקבת על דרך ההתנהלות שלכם. הקשיבו רק לעצמכם! אל תתפתו להצדיק את מעשיכם. שמרו על עצמאות כלכלית וכללית. מבחינה רומנטית- לאמיצים וליוזמים שביניכם צפויות התחלות חדשות. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים: נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.

אתם מחפשים פיצוי ותכלית מהירים על המאמצים שלכם בתחום הרומנטיקה וכך מוצאים את עצמכם בסיטואציות מוזרות למדי. לפני שאתם 'קופצים לבריכה', כדאי לוודא שהמיקום שלכם מדויק ומכוון למים העמוקים. אחרת אתם עלולים להיפגע. שמרו על עצמכם מפני אכזבות שהייתם יכולים להימנע מהן אילו נקטתם במינימום של אמצעי זהירות. בדיוק כאשר נדמה לכם כי תמו משימותיכם, מזדחלת אליכם מטלה נוספת. זכותכם לדרוש תמורה הולמת.



אתגרים חדשים בתחום העבודה מסיטים את תשומת הלב מעניינים רומנטיים ואחרים. פרגון ומחמאות שאתם מקבלים מאנשים בעלי השפעה שדעתם חשובה לכם, מספקים אתכם. מחשבות ושיקולים בנושא של כספים ונכסים רק מסבכים אתכם. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולהתחיל לפעול. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים קטנוניים.

מאמרים קשורים

Back to top button