הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם עוברים תהליך של התחברות לשפע. כמעט כל יום מתרחש משהו טוב שמעיד על פתיחה של אפשרויות חדשות. זה טוב שאתם מתלהבים מכל הצעה שמגיעה אליכם, אבל זה הזמן לעשות מיון ולקחת על עצמכם את האפשרויות הטובות והמתאימות ביותר. קחו בחשבון לא רק על הצד הכלכלי. בגלל הרגישות הרבה שלכם, הקטע של יחסי אנוש חשוב יותר מכסף.



היכרות עם אדם אשר בשמו מופיעה האות ל' פותחת לפניכם אפשרויות חדשות. מדובר בתחום עסקי עם גלישה לידידות אמיצה שיכולה לתרום לכם רבות. אל תנסו לעצור את הזרימה הטבעית של הדברים. הכיוון הנוכחי יכול בהחלט לתרום לכם הרבה. אתם זקוקים למשב רוח רענן בתחום החברתי. מתאים לכם ביותר להתחבר עם אנשים אינטלקטואלים שיכולים לספק עניין של ממש.

יש לכם הזדמנות יוצאת דופן לשפר את המצב המשפחתי. נסו להשתחרר ממשקעי העבר. הנשמה שלכם כמהה להרמוניה אולם זה עוד ייקח קצת זמן. תוכלו לקטוף את הפירות בשלב מאוחר יותר כאשר תתבססו ותתייצבו, בין היתר מבחינה כלכלית. למרות העצבות שאתם חשים עדיין במהלך היום- הרווח כולו שלכם. הפנימו את הרעיון אשר לפיו הרוחניות מיטיבה עם הענווים והצנועים, אך אינה יכולה להועיל למתרברבים ולמתנשאים.



יום לא נוח במיוחד ואתם לא במיטבכם? שמרו על יחסים טובים בבית, זה מקור הכוח עבורכם. במהלך השעות הקרובות תוזמנו לאירוע חברתי. המפגש ירגיע אתכם ויתכן גם שתפגשו אנשים שמתאימים לכם לחברות מתמשכת. שמרו על אכילה מאוזנת בגלל רגישות במערכת העיכול. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אין מצב אשר נמשך לנצח והאפשרויות אשר לא תוגשמנה עתה, לא תוגשמנה גם בעתיד. יש להוציא את הדברים מן הכוח אל הפועל.



סדר היום שלכם עובר שינויים רבים ואתם מתקשים לשמור על השלווה הפנימית בגלל מגבלות שמטילים עליכם אנשים קרובים לכם. עם זאת, עליכם לקבל את "הדין", לפחות במידה מסוימת, במיוחד אם אתם רוצים ליהנות מההטבות שמעניקים לכם. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אין כל ערך להתקשטות כאשר היא באה לכשעצמה, אלא אם היא חלק מתהליך מהותי יותר ועמוק.

הזוגיות דורשת השקעה ושיפור. היום זה יכול להצליח לכם ובגדול, אך זאת במידה ותתנו צ'אנס לאנשים אחרים לדבר ולא תהיו עסוקים יותר מידי בעניינים שלכם. הרושם שאתם יוצרים סביבכם הוא של תוקפנות וחוסר הקשבה וחבל. ניתן לבטל את הכעסים וההתנגדויות, על ידי מילה אחת טובה- זה כל מה שדרוש. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור צובר נכסים כאשר הוא זוכה בהיענותם של הכפופים לו, ובכך הוא זוכה גם בברכת שמיים.


הדגש הוא על פעילות חברתית. אתם מרחיבים את המעגל החברתי שלכם, למרות שלא תמיד יש לכם את הזמן הדרוש כדי לטפח קשרים חדשים. אתם צריכים ללמוד להשקיע קצת יותר במי שקרוב אליכם. ללמוד להקשיב ולהפתיע מידי פעם במילה טובה ומחמאה. אנרגיה חיובית מאפשרת לכם ליהנות מפופולאריות למרות הכול. הרקיע מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.

הגיע הזמן להשתחרר קצת ולא לקחת את החיים ברצינות תהומית כל כך. יפה שאתם אחראים ורוצים להצליח. יש מקום גם לגלות את הילד הפנימי. תרשו לעצמכם להיות קצת יותר פתוחים גם לדעות של אחרים וגם להתנהגות שונה ממה שאתם רגילים. אתם עשויים למצוא את עצמכם מופתעים לטובה. אל תתעצלו ואל תירתעו לנסות דברים חדשים. הרקיע מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.



יום של התרגשויות. אתם מכירים מישהו חדש שגורם לכם להרגיש פרפרים בבטן וריגושים, ואתם חשים בעוצמה רבה סערת רגשות שמזמן לא הרגשתם. הרומנטיקה 'מככבת' ללא ספק בשבוע זה, ומשפיעה עליכם. אל תייחסו חשיבות רבה מידי לנאמר על ידי אנשים אחרים שאינם באותו ראש כמוכם. בימים אלה צפויה לכם הצלחה עם ילידי מזלות האש: קשת (כמוכם), אריה וטלה.


פערים בולטים מסתמנים בין צרכי היום יום שלכם ובין התנהגותכם. הגיע הזמן להבהיר לסובבים אתכם כי הם אינם יכולים לנהוג כלפיכם בדרכים שהיו מקובלות בעבר. מה שהיה כבר נגמר והיום אתם במקום אחר לחלוטין. יתכן כי בימים אלה תאלצו לצמצם ולהכניס שינויים במעגל החברתי שלכם. מזל וברכה מצפים לכם בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 3 (יש לצרף זו לזו את הספרות, גם אלו של התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי).

אתם מרגישים במיטבכם. סוף סוף התמונה מתבהרת ואתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים. מה שגומר לכם בדרך כלל על מצבורי האנרגיה, היא הנטייה שלכם להתלבט, לעיתים הרבה מעבר לרצוי. הרגשה משופרת גם בתחום מערכות יחסים ורומנטיקה. הצלחה עם בני המין השני, תורמת גם היא לשיפור מצב הרוח. אתם מושפעים עתה מאירועים המתרחשים מעבר הים. אם תשחקו נכון בקלפים שלכם, צפויה לכם הצלחה כלכלית.



פגישה שהתחילה באווירה מעיקה, תופסת כיוון חיובי בדיוק כאשר התכוונתם לקום וללכת. מישהו מנסה להפוך סדרי עולם ולהכניס אתכם למסגרת. אתם הופכים לתוקפנים ומגיבים בהתאם. לא לגמרי ברור לכם מה לא בסדר, אבל יש תחושה חזקה שמישהו קרוב, שאתם סומכים עליו, מהתל בכם ולא מספר את כול המידע הרלוונטי שצריך להגיע לאוזניכם. המשפחה אומנם חשובה לכם מאוד, אולם בזמן כזה, רצוי לסמוך רק על עצמכם.

מאמרים קשורים

Back to top button