הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.4

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בראש מעייניכם עומדת כרגע ההתפתחות האישית שלכם. חוץ מזה, לא מעניין אתכם יותר מידי ואתם קצת מזניחים את הסביבה. אתם מרגישים שמתרחש שינוי בגישה שלכם לחיים בכלל ולמשפחה בפרט. אירועים שפעם היו מרגיזים אתכם, משאירים אתכם אדישים למדי. אין מה לומר, זה שיפור משמעותי ועליכם להמשיך בכיוון זה בלי לחשוש. אתם מתחברים עם כישרון שהיה חבוי בכם. עם מעט עקביות והשקעה תוכלו להפוך את העניין לעסק מכניס.



חיי החברה שלכם מקבלים דחיפה קדימה וזאת בגלל היענות ספונטאנית להזמנה. יום סטנדרטי למדי הופך בחלקו השני לחגיגה של ממש. אתם מוצאים את עצמכם מוקפים אנשים ברמה שלכם המתאימים לכם בדיוק למקום הרגשי בו אתם נמצאים היום. זמן מתאים במיוחד להיכרויות חדשות. התפתחות של רומן אביבי מהנה בהחלט אפשרית, אם רק תהיו פתוחים להזדמנויות.

התחום שמעסיק אתכם בימים אלה הוא הבית. שימו לב לפרטים הקטנים ונצלו את הטעם הטוב שיש לכם כדי ליצור אווירה אסתטית, נעימה ואופטימאלית מבחינה אנרגטית. למרות שאתם עמוסים עד מעל הראש, כדאי להקדיש זמן למה שבדרך כלל אינכם מתפנים אליו. קחו בקלילות המתאימה את כל מה שקורה. בסך הכול המצב שלכם היום- מעולה. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור פועל על פי הצו העליון ובכך הוא נמנע משגיאות, גם הקרובים לו ייהנו מן הברכה.



יום עמוס בו אתם לוקחים על עצמכם יותר מידי. ייתכנו בעיות בתקשורת בגלל קטעים של עייפות. אל תתחייבו לשום דבר ארוך טווח. עליות וירידות רגשיות צפויות לאורך היום. בערב צפוי שיפור במצב הרוח. ערב שלוו ורגוע זה בדיוק מה שדרוש לכם. אז צאו מהלחץ. אין מה לדאוג. אתם מצליחים להתגבר על הקשיים, תמשיכו להאמין בעצמכם. הרקיע מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם.



הידידות והאהבה כרוכות אצלכם יחד ולכן, כאשר אתם כועסים- צפוי ניגוד אינטרסים בתחומים אלה. הניסיון שלכם לשפר את מה שקורה הוא רק על פני השטח. שנו את סגנון החשיבה ונסו להקשיב בצורה מדויקת לצד השני. רעיונות ותיאוריות לחוד, ומעשים לחוד. תנו לצד השני להיווכח על פני השטח שאתם רציניים. אין די בכך שאתם יודעים את ערככם האמיתי, אל תהססו לערוך לעצמכם מסע של יחסי ציבור.

בא לכם לעשות משהו בשביל הכיף והנשמה, ואתם מחפשים פעילות כלשהיא בחיק הטבע. אחת הטכניקות הפחות מוצלחות שלכם היא להביא את האחרים להחליט עבורכם ואחר כך להתלונן. דרך זאת עלולה להביא לעימות מיותר. גלו יצירתיות (יש לכם בשפע) ויוזמה ואז צפויה לכם חוויה משכרת. שווה. אל תצטנעו, נצלו את הכריזמה שניחנתם בה על-מנת להרשים את האנשים הנכונים.


הכוח המניע אתכם היום נובע ממקום חיצוני. אם אתם מלאים ברעיונות שמישהו אחר נותן, עדיף לחזור לצורת החשיבה המקורית שלכם ולהיות שלמים עם החלטות. יש לכם מה ללמוד בקטע של שלווה ורוגע, מצאו דרכים להירגע, בין אם מדובר על מסגרת קבוצתית או הדרכה אישית. הפנימו את הרעיון אשר לפיו הרגע בו נעשה אדם מודע לשגיאותיו ומחליט לפנות אל דרך חדשה, דומה במידה רבה לחציית נהר סוער וגועש.

לא בדיוק ברור לכם מה אתם רוצים ולמה אתם לא מרוצים. אינכם יכולים עוד להתעלם מתחושת חוסר הפרגון של אנשים קרובים כלפיכם. במקום לרטון ולהתלונן בלי הרף, כדאי לפתוח בשיחה ישירה ולברר מה קורה. אל תעשו עניין גדול מכול טענה שתעלה. הקשיבו ונסו ליישם בצורה עניינית ופשוטה ביותר. צפוי להתהדק קשר שנשמר עד עתה ברמה של 'שלום-שלום'. נראה כי לכם ולצד השני, יש מה להציע זה לזה.



אתם פגיעים ורגישים מאוד ואם לא תצליחו לרסן קצת את עצמכם אתם עלולים למצוא את עצמכם בתוך מערבולת של עימותים עם כל מי שקרוב אליכם. אתם זקוקים למילוי מצברים. זה לא הזמן לחשוב על אחרים ולשרת את כל העולם. טפלו ופנקו את עצמכם. כדאי לבנות תוכנית למשך היום וגם לחשוב מעכשיו על ריגושי סוף השבוע. אדם נבון עושה לכם את היום בעצה שהוא מעניק לכם. כדאי שתיקחו אותו איתכם גם בשלב הביצוע.


אווירה של מתח עקב שינויים משפחתיים? עם כול הרצון הטוב למנוע מאנשים קרובים לכם את ההתפכחות מול המציאות, יש דברים שאינכם יכולים לבצע. אל תנסו לשחק אותה 'סגני אלוהים'. חשוב שכול אחד יתמודד עם הניסיונות שהחיים מזמנים לו. אתם נוטים לקחת על עצמכם יותר מידי, פשוט תפסיקו. זה לטובת כולם. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה. אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.

יום טוב לכול מה שקשור ליצירה. אתם מרגישים את הכישרון פורץ מכול עבר. יש אפשרות ליישם רעיונות עליהם אתם שוקדים כבר הרבה זמן. זה עיתוי מתאים להרשים אנשים מבחינה אישית וחברתית. כדאי להתארגן מראש לקראת היכרות חדשה בעלת פוטנציאל רומנטי. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן העדין והרגיש באישיותכם.



הצעות אטרקטיביות ומפתות מגיעות אליכם ממספר כיוונים בו זמנית. אתם נכנסים לסחרור ומתלבטים יותר מידי. גם כך, זאת בדרך כלל 'הבעיה' שלכם. מומלץ לנסות להירגע על מנת שההיגיון יוכל לעבוד יחד עם האינטואיציה בצורה מאוזנת. אל תבלבלו את השאיפה שלכם להצלחה עם תחושה פנימית ש'זה הולך לעבוד'. לא בהכרח! הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים, אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו ולהיפך.

מאמרים קשורים

Back to top button