הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

זה מן יום שמאופיין בעצבנות וחוסר שקט. יש לכם הרבה רעיונות חדשים שאתם מעלים בהתלהבות רבה אך לא רק שלא זוכים לתמיכה ופרגון אלא בדיוק ההיפך. השאיפה שלכם לשיתוף פעולה מצד אנשים קרובים לכם נשארת בגדר פנטזיות, גם אם יכולת החשיבה והריכוז שלכם פועלים במיטבם. אל תתחשבו בדעתם של אחרים ואל תחכו למחמאות.


יום לא קל בו אתם מנסים להתאקלם ולהסתגל לאירועים שקורים סביבכם במהירות מסחררת. נראה כאילו כל העולם השתגע ולכם קשה לעקוב אחרי חוט המחשבה של אחרים, אפילו כאלה שבדרך כלל אתם מסתדרים איתם היטב. בדקו מה האופציות העומדות לרשותכם ואל תגבילו את עצמכם לשום דבר. תבחרו מה שהכי טוב עבורכם!

קשה לכם לשמור על שיווי משקל נפשי וקור רוח. יותר מידי אירועים מתרחשים סביב ולכם קשה לעמוד בקצב. יתכנו פסקי זמן של איבוד שליטה והתפרצויות. נסו להוריד את רמת המתח על ידי מדיטציה. בזמן מעין זה חשוב להתייחס למה שקורה בנימה פילוסופית. מומלץ לאפשר לעצמכם זמן איכות עם עצמכם. זמן שמתבזבז בחברת אנשים שאינם נכונים הוא זמן שיכולתם להקדיש לאנשים בעלי ערך.



בני משפחה דורשים את תשומת ליבכם ונראה שעליכם להשקיע מאמצים רבים, על מנת להשביע רצון. הליברליות וחוסר היכולת להציב גבולות עלולים לעלות לכם ביוקר. מעל לכל עליכם לקחת בחשבון את הצרכים האישיים שלכם. אם תתמידו- תנצחו! אם לא- יהיה מי שינצל את העניין הזה עד תומו. תלות מוחלטת באדם כלשהו עלולה להוליד מצוקה – עשו הכול כדי לרכוש עצמאות אישית וחופש.


מצב הרוח שפוף בגלל מישהו שמעלה אל פני השטח נושאים מהעבר והעניין מציק לכם מאוד. למרות אי הנעימות והצורך ללבן דברים, יש לכם את הזכות והיכולת לדחות את השיחה למועד מאוחר יותר. אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי. נסו לעבור את היום הזה בלי מאמצים והתנגשויות מיותרות. במיוחד, אל תחתמו על הסכמים ודחו כל עבודת ניירת. באהבה כמו במלחמה, אין כללים ברורים, מה שטוב היום עלול להפוך לרע מחר ו…להיפך.


סדר היום שלכם עמוס במיוחד. אתם מתקשים למלא את כל המטלות שהצבתם לעצמכם. לא רק שיש לכם ייסורי מצפון על כך, אלא שיש מי שמזכיר לכם ללא הרף עד כמה אתם 'לא מוצלחים'. הכי קשה זה להתמודד עם הביקורת הפוגעת בנקודות רגישות. הרצון שלכם להתמיד ולהוכיח את צדקת הדרך, יביא אתכם למקום הרצוי. בינתיים: התעלמו. זה הזמן להשקיע בהימורים פעוטים, אתם יודעים, כשהמזל מקיש בדלת – אין צורך בהשקעה של סכומים גדולים.


רצון חזק ואמונה בעצמכם הם אלה שיעלו אתכם על דרך המלך. החיים שלכם במסלול הנכון ועל כך מגיעים לכם ברכות וחיזוקים. יחד עם זאת, בגלל חוסר שקט שמפעפע מתחת לפני השטח, אתם עושים מאמצים להגדיר את עצמכם מחדש. לא קל לכם, כי אתם נוטים להתרווח במקומות הנוחים לכם ולא מתלהבים להתאמץ ולהזיע, אבל בכל זאת – מתמידים. זו תקופה חלומית להתחלות המושפעות משיקולים הגיוניים, תועלתניים וחומריים. במקביל, כדאי להניח הצידה שיקולים המושפעים מרגשות.

חדשות טובות מגיעות מחו"ל. אתם עומדים לקבל סכום כסף מסוים שיסייע לעמוד בהתחייבויות קודמות. שינויים רבים בפתח. נסו לא להכשיל את עצמכם בהתפתחות שהיקום מזמן לכם רק בגלל שאתם מפחדים להיכשל. כדאי לבחון כל הצעה שמגיעה בכובד ראש. מילות המפתח ליום זה- אומץ והעזה. זהו עיתוי ממוזל לאלה מכם שאינם חוששים להמר על כל הקופה.


יום חביב בו נפתחות אפשרויות חדשות. יש לכם מבחר של הזדמנויות אמיתיות. עליכם להתמקד ולהגדיר את מה שאתם רוצים בצורה מדויקת, במיוחד בתחום העבודה והקריירה. בבית- יש מי ששומר על האינטרסים שלכם מול מישהו שבא אליכם בדרישות בלתי פוסקות. תוכלו להעלות את רף הציפיות שלכם, ככל שתלך ותתעצם עצמאותכם הכלכלית. יש לנצל קשרים אישיים לטובת שותפויות רווחיות.


אתם מגלים בפעם המי יודע כמה שאתם יכולים לסמוך רק על עצמכם. אדם קרוב מאכזב אתכם ולמרות שאתם מודעים היטב לעובדה שאנשים עושים כמיטב יכולתם, ברור לכם שזה לא מספיק לכם, לטווח רחוק. תחושה של חוסר אונים, תתחלף לאיטה בתוכנית מפורטת לפעולה בעניין חשוב זה. אל תחשבו על נקמה, דאגו לעצמכם. פעולה התנדבותית שאתם עושים למען הכלל ולמען הזולת, תחזור אליכם עם אנרגיות ממוזלות כפל-כפליים.

חשוב שתנצלו את היום הזה לחשיבה וחשבון נפש. השאלה של 'אם אתם כל כך מוצלחים, למה קשה לכם כל כך?', אינה נותנת לכם מנוח. הסקת מסקנות, הינה חלק חשוב וחיוני מכול התהליך! אירועי השבוע שעבר התנקזו להיום ואתם תפעלו נכון רק תחליטו מה אתם צריכים לשנות כדי להצליח. יתרה מזאת, חשוב להגדיר מי מפריע לכם. אתם בעצמכם יודעים שאנשים שמעכבים אתכם לא עושים זאת משיקולים ענייניים, היו אסרטיביים. אם יש לכם אמונה כלשהי, אך החיים אינם תואמים לה – נראה שאתם מנסים לדחוס את החיים אל תוך אמונתכם. אם אכן זה כך, היפטרו מאותה אמונה. אמונות באות והולכות, אתם יודעים…


זהו יום מעולה המתאים במיוחד להשקעה עצמית. אם אתם לא עוסקים ביוגה או מדיטציה אין זמן טוב יותר מלהתחיל. אתם חייבים לחולל מהפך במודעות, זה צעד ראשון וגדול אם כי אינו מספיק, וחשוב להיות גם מעשים יותר. אדם שחשבתם שלא רוצה איתכם קשר יפתיע אתכם בהזמנה ליציאה, קפצו על ההזדמנות. זה זמן מעולה להראות לו שאתם על סף שינוי. זכרו כי המציאות כבר נמצאת, אינכם חייבים לצאת להשיגה: אם תתנערו ותיפטרו מחלומותיכם, תוכלו לעוף עד קצווי שמיים.

מאמרים קשורים

Back to top button