הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם מספר אופציות לפעולה אך אתם מהססים לנקוט עמדה מחשש שתעשו צעד מוטעה. נושאי לימודים מעסיקים אתכם. רצוי לבדוק את כל הפרטים על מנת לא לבזבז את זמנכם. יום לא קל, אך מצד שני, חשוב. אתם מתקדמים לכיוונים חיוביים וסוף סוף מקדישים זמן לנושא של התפתחות אישית. אין יותר חשוב מזה. הרקיע מבשר על קשר רומנטי הממשמש ובא, גם אם אתם ספקנים לגביו.


יום נעים. קשר עם אדם עתיר ניסיון תורם לכם המון אך מצד שני, מגביל אתכם לפתח דרכים חדשות להתפתחות אישית. עליכם לשקול את היתרונות מול החסרונות. אל תתכננו יותר מידי רחוק. צפויים שינויים חיוביים בתוכניות. מגמה של שיפור בעבודה גורמת לעליית מצב הרוח. יש מקום לעבוד גם על היחסים בתוך המשפחה. הרקיע קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.

התלהבות ופעילות המאופיינת בהעזה ואומץ לב יקדמו אתכם למקום אליו אתם שואפים להגיע. אל תחכו שמישהו יפרוס לפניכם שטיח אדום. תסללו לעצמכם את הדרך על ידי עמידה אסרטיבית על זכויותיכם מתוך הכרה ביכולות הגבוהות שלכם. המסר יעבור לאנשים המתאימים, בפשטות וללא מאמץ ברגע שתפנימו אותו. היקום צופן לכם מזל וברכה, אך כדי ליהנות מהם תצטרכו לנקוט ביוזמה כלשהי.



היום אתם מוצאים שיש לכם קצת יותר זמן פנוי ואתם לא יודעים מה לעשות עם עצמכם. חפשו פעילות מרעננת והרשו לעצמכם ליהנות סתם כך, בלי לחשוב יותר מידי. ספונטאניות ושחרור מכבלי היום יום, ייתנו לכם אפשרות למנוחה רגשית, שהיא משהו שאתם ממש זקוקים לו. פעילות ספורטיבית או ביקור במוזיאון- הכל הולך. הנומרולוגיה צופה לכם קשרים עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים ב 5.


אתם מנסים לנהוג בקלילות ולהתחבר לרגשות החיוביים. המצב עדיין עדין מאוד ודורש לא מעט הסתגלות מצידכם. מישהו מבני המשפחה מפתיע אתכם ובגדול. אל תצפו לניסים. עליכם לתכנן בצורה מדויקת את המהלכים הקרובים שלכם, הן מבחינה אישית ובעיקר מבחינה כלכלית. הימנעו מהוצאות גדולות. צפויה התלבטות לגבי אירוע שאמור להיות אישי ואינטימי, אך לא חסרה בו מידה משמעותית של טקסיות.


אתם לא צריכים לסבול ולהתייסר. אל תפחדו להתעמת ואל תתביישו לבקש. אתם בכיוון הנכון. המלצות של קרוב משפחה מנוסה, עובדות אחת לאחת. אתם מיישמים וקוטפים פירות במידי. ההרגשה משתפרת, למרות שלא כולם תמימי דעים איתכם, לפחות לא בענייני בעבודה. תחושת הערך העצמי והביטחון עולים. הזדמנויות רומנטיות רבות מדשדשות בפתח ומשפיעות לטובה על מצב רוחכם. במקביל, כדאי שתנהגו בטאקט ובדיפלומאטיות עם קרובים הידועים בנכונותם להיפגע.


המיקוד שלכם עומד על ענייני חזות חיצונית. באמת הגיע הזמן שתיתנו לעצמכם הזדמנות לשפר את מצבכם הגופני שהוזנח קצת לאחרונה. זה הזמן לפצוח בדיאטה וכן להקדיש זמן למנוחה ולפעילות גופנית. הקפידו לבחור משהו שונה ואטרקטיבי עבורכם ולא את השגרתי והמובן מאליו. השאירו את התירוצים בצד וזכרו כי האדם הרוחני אינו נלחם במושלים ובשולטים, אלא מלמדם את הדרך אל האור הפנימי.

יום של חשבון נפש. הרקע למצב הרוח המדוכדך הוא ויכוח שמתרחש עם מישהו אהוב. אחרי שמטיחים בפניכם האשמות, ואתם נלחמים בכל הכוח, בכל זאת אתם מגיעים למסקנה שיש מן האמת בדברים. התפקוד שלכם לא בשיאו ואתם באמת צריכים לאסוף כוחות ולהחליט לאיזה כיוון הולכים. מערבולת רגשית מזמינה אליכם יועצים רבים מדי. אז נכון שהם רוצים בטובתכם, אבל כל אחד מהם מושך בכיוון אחר.


תיתכן אווירה של מתח עקב שינויים. עם כול הרצון הטוב למנוע מאנשים קרובים לכם את כאב ההתפכחות מול המציאות, יש דברים שאינכם יכולים לבצע. אל תנסו לשחק אותה 'סגני אלוהים'. חשוב שכול אחד יתמודד עם הניסיונות שהחיים מזמנים לו. אתם נוטים לקחת על עצמכם יותר מידי, פשוט תפסיקו. זה לטובת כולם. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה. אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.


שיפור תקשורת בין אישית נחוץ לכם בדחיפות. אתם מעבירים, ככל הנראה בלי כוונה רעה, מסר של תוקפנות. לא פלא שאנשים נוטים לתפוס מרחק. שיתוף אנשים קרובים בתוכניות שלכם וכמו כן אפשרות לתוכניות משותפות בתחום המשפחתי הרחב ישפרו את המצב, גם אם בהתחלה, תיישמו את הרעיון בצורה מלאכותית ולא מתוך הסכמה מלאה. אם אתם דואגים לעתיד אהוביכם, אל תרעיפו עליהם פינוקים מרדימים, הניחו להם להתייצב עצמאיים על רגליהם.

הצעות אטרקטיביות ומפתות מגיעות אליכם ממספר כיוונים בו זמנית. אתם נכנסים לסחרור ומתלבטים יותר מידי. גם כך, זאת בדרך כלל 'הבעיה' שלכם. מומלץ לנסות להירגע על מנת שההיגיון יוכל לעבוד ביחד עם האינטואיציה בצורה מאוזנת. אל תבלבלו את השאיפה שלכם להצלחה עם תחושה פנימית ש'זה הולך לעבוד'. לא בהכרח! הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים. אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו ולהיפך.


אתם עסוקים בענייני ילדים ומשפחה. למרות זאת, אתם מצליחים להקדיש מעט זמן גם לעצמכם. תלכו עם הלב עד הסוף ואל תשכחו לחשוב גם על אנשים אחרים. למרות 'טוב ליבכם' ומחוות שאתם עושים, יתכן מאוד שאתם 'מצליחים' לפגוע באחרים כיוון שאתם מאוד מרוכזים בעצמכם. יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.

מאמרים קשורים

Back to top button