הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מלא מרץ. אתם מתחילים בכיף את היום. שלא כהרגלכם לאחרונה, אתם נוקטים יוזמה בתחום החברתי, עובדה שמתקבלת בהתלהבות. אתם מגלים תחום עניין חדש ויתכן שתתחילו להשתעשע במחשבה על הסבה מקצועית. נושאים ורעיונות חדשים צצים מכול עבר. אתם קצת מתקשים להתמודד עם הקצב המהיר של הדברים אבל מתמודדים. הרקיע רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.


הצלחתם להשלים פרויקט שעליו עמלתם תקופה ארוכה למדי. זה הזמן להאט את הקצב ולהירגע במקצת. מספר נושאים העומדים על הפרק יזכו לדחיפה בעקבות שיתופי פעולה עם אנשי בעלי סמכות. אלה שיצאו אל הפועל – יניבו תוצאות משביעות רצון. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון עדיין יש מעצורים בשטח ואסור לקחת שום דבר כמובן מאליו. ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי.

אתם זקוקים למסגרת ומצד שני בא לכם למרוד ולהשתחרר מכל עול. אז עד שתחליטו מה באמת אתם רוצים, נסו לא לקחת החלטות ולא לנקוט בשום פעולה משמעותית. הדבר חשוב במיוחד לגבי מי שנמצא בזוגיות. לפנויים, אל תתחייבו ומצד שני תזרמו עם הרגשות. הפעילו את כושר ההבחנה החד שלכם בניסיון לא לפגוע במי שמחפש באמת ובתמים את קרבתכם. היקום קורא לכם להעניק מעצמכם לזולת, גם אם הגמול למעשיכם אינו גלוי לעין.



אתם מתעוררים בבוקר זה רעננים ועם המון מרץ. צפו להתרחשויות מרתקות שיביאו אתכם למקומות חדשים. בתחום החברתי צפוי הידוק הקשר עם מספר אנשים נפלאים שיכולים לתרום לכם רבות. אתם מרגישים מהר מאוד "כמו בבית" והופכים להיות במרכז העניינים. כדאי שתתרחקו ממצבים לפיהם אתם נוקטים גישה קשוחה רק כדי לנקום במישהו. נראה שהסגנון הזה לא ממש משרת את האינטרסים שלכם.


תופעה קוסמית מבשרת על יום אינטנסיבי מאוד ורומנטי. אתם עושים המון דברים טובים ויש מי שמעריך את המאמצים המושקעים. אל תנוחו על זרי דפנה. המשיכו את העשייה הברוכה. ענייני כספים מעסיקים אתכם. אתם מתכוננים לאירוע חשוב ועלולים למצוא את עצמכם מבזבזים סכומי כסף לא קטנים. היזהרו לא להגזים. תכונה כלשהי שבעבר חששתם לחשוף, הופכת למשהו שאפשר לשוחח על אודותיו. אם תביטו סביבכם, תגלו אנשים רבים הנמצאים איתכם באותה סירה עצמה.


הרקיע לטובתכם ואתם מקבלים חיזוקים מאדם אהוב. בתוך תוככם יש לכם הרגשה טובה, אבל על פני השטח התוצאות לא ממש עוזרות לכם. הנדיבות הטבעית גורמת לכם לפזר היום כספים במקומות מיותרים. אדם מתוחכם יוצר במכוון רושם של קירבה רומנטית, על מנת להשיג מכם דבר מה שהוא רוצה בו. אתם רוכשים מיומנות חדשה בתחום שעשוי להיחשב כיצירתי. אל תבדקו כמה כסף צריך להשקיע בו, אלא את הרווחים הצפויים לכם ממנו.


יום בו התוכניות תופסות כיוון מוזר משהו. סדר היום שלכם עובר שינויים רבים ואתם מתקשים לשמור על השלווה הפנימית בגלל מגבלות שמטילים עליכם אנשים קרובים לכם. עם זאת, עליכם לקבל את "הדין" לפחות במידה מסוימת, במיוחד אם אתם רוצים ליהנות מההטבות שמעניקים לכם. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אין כל ערך להתקשטות כאשר היא באה לכשעצמה, אלא אם היא חלק מתהליך מהותי יותר ועמוק.

היום צפויה לכם פגישה מרתקת. שיחה פילוסופית תוביל בסופו של דבר לוויכוח נוקב ממנו תצאו בדיפלומטיות "כמו גדולים". היזהרו מעימותים ואם אפשר- תוותרו. במסגרת מפגש חברתי כדאי לגלות ערנות מוגברת. שימו לב למה שנאמר בין השורות ובין המילים. נצלו את ההרגשה הטובה שיש לכם לגבי עצמכם ואל תסכימו להיות בחברת אנשים לא מפרגנים. הפנימו את הרעיון אשר לפיו החכם אינו מתערב בהמולת החיים, בדרך זו הוא שומר על עוצמתו ועל שלוותו הפנימית המביאה עימה מזל ושגשוג.


מסרים סותרים שמגיעים אליכם מבני המשפחה המורחבת מבלבלים אתכם. אינכם בטוחים איך להגיב להתערבות בוטה שאינה במקומה, האמת היא שעדיף לעבור בשתיקה על כל מה שלא מחייב תגובה. למה להיגרר לעימותים עם אנשים שאתם רואים לעיתים רחוקות בלבד? זה באמת בזבוז זמן! הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור מציב לעצמו מטרות ברורות, כך קל לו יותר להתגבר על המכשולים אשר בדרך.


חיי החברה שלכם מקבלים דחיפה קדימה וזאת בגלל היענות ספונטאנית להזמנה. יום סטנדרטי למדי הופך בחלקו השני לחגיגה של ממש. אתם מוצאים את עצמכם מוקפים אנשים ברמה שלכם המתאימים לכם בדיוק למקום הרגשי בו אתם נמצאים היום. זמן מתאים במיוחד להיכרויות חדשות. התפתחות של רומן חורפי מהנה בהחלט אפשרית, אם רק תהיו פתוחים להזדמנויות.

העומס בעבודה מתיש אתכם. למרות שאתם מצליחים לתפקד ולהשתלב בגדול, צפוי לכם לא מעט תסכול ברמה האישית. נראה לכם ובצדק, שלא מעריכים מספיק את ההשתדלות שלכם ולא מתייחסים לצרכים הלגיטימיים. כדאי לתרגל אסרטיביות ולדרוש את המגיע לכם. שמרו על אופטימיות. הרעיונות שופעים במוחכם כמו ים גועש, אך העצלות עלולה להכשיל את הוצאתם אל הפועל.


אתם נראים טוב ומרוצים מעצמכם. יש לא מעט מחזרים גם בתחום הרומנטי וגם העסקי. אנשים מחפשים את חברתכם כיוון שאתם משדרים בימים אלה אנרגיות של הצלחה. אנשים אחרים מתייחסים אליכם בכבוד ויש סיכוי גבוה לסגור עסקה מוצלחת שאותה אתם 'מבשלים' כבר זמן רב. התעלמו ממי שמרכל עליכם כי הישגיכם נובעים מהתחכמות ומערמומיות, התעלמו מהם והמשיכו בשלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button