הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום עמוס. אתם לוקחים על עצמכם יותר מידי. בעיות בתקשורת בגלל קטעים של עייפות. אל תתחייבו לשום דבר ארוך טווח. עליות וירידות רגשיות צפויות לאורך היום. בערב, שיפור במצב הרוח. ערב שלוו ורגוע זה בדיוק מה שדרוש לכם. אז צאו מהלחץ. אין מה לדאוג. אתם מצליחים להתגבר על הקשיים, תמשיכו להאמין בעצמכם. הרקיע מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם.


הגיע הזמן להשתחרר קצת ולא לקחת את החיים ברצינות תהומית כל כך. יפה שאתם אחראים ורוצים להצליח. יש מקום גם לגלות את הילד הפנימי. תרשו לעצמכם להיות קצת יותר פתוחים גם לדעות של אחרים וגם להתנהגות שונה ממה שאתם רגילים. אתם עשויים למצוא את עצמכם מופתעים לטובה. אל תתעצלו ואל תירתעו לנסות דברים חדשים. הרקיע מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.

יום של התרגשויות. אתם מכירים מישהו חדש שגורם לכם להרגיש פרפרים בבטן וריגושים, ואתם חשים בעוצמה רבה סערת רגשות שמזמן לא הרגשתם. הרומנטיקה 'מככבת' ללא ספק בשבוע זה, ומשפיעה עליכם. אל תייחסו חשיבות רבה מידי לנאמר על ידי אנשים אחרים שאינם באותו ראש כמוכם. צפויה לכם הצלחה עם ילידי מזלות האש: קשת, אריה וטלה.



יש לכם את כל הסיבות בעולם להתחבט בשאלות הרות גורל. מה שנחוץ לכם זה כמה ימי חופש כדי שתוכלו להתמקד ולמקד את המחשבות. עליכם לבחון מדוע אתם מנהלים את עצמכם בין שני מצבים קיצוניים- כניעות מול אגרסיביות. רק אחרי שתגיעו למסקנות, המשיכו בדרך. צפויה לכם תקופה מרנינה בחברת ילידי מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן כמוכם.


מצב הרוח שלכם מעולה וזה נותן לכם אפשרות לפצות את בן/ת הזוג על התקופה האחרונה, בה הייתם עסוקים מעל ומעבר- בעצמכם. תחושת בטחון מביאה אתכם לפעול ברכות ולהעניק הרבה אהבה- מה שזוכה להערכה רבה אצל הנוגעים בדבר. בילוי אינטימי בשעות הערב הופך להיות חגיגה של ממש. כדאי שתיפטרו מטיפוסים הממשיכים לנג'ס לכם בנושאים שכבר נטחנו בעבר. במקביל, היזהרו בכבודם של קרובי משפחה.


לא בדיוק ברור לכם מה אתם רוצים ולמה אתם לא מרוצים. אינכם יכולים להתעלם מתחושת חוסר הפרגון של אנשים קרובים כלפיכם. במקום לרטון ולהתלונן בלי הרף, כדאי לפתוח בשיחה ישירה ולברר מה קורה. אל תעשו מכול טענה שתעלה, עניין גדול. הקשיבו ונסו ליישם בצורה עניינית ופשוטה ביותר. הרקיע מזמין מצבים לפיהם אתם מנסים לאחוז במקל משני קצותיו. השתדלו שלא למתוח את החבל.


כוכב וונוס שליטכם סופג היום אנרגיות רומנטיות וחושניות מגלגל המזלות. לימודים בתחום שמעניין אתכם, יכולים להוות מסגרת מבורכת שתיתן לכם את 'פסק הזמן' שדרוש לכם. חובה עליכם להתגבר על המעצורים והעכבות, למרות שיש קושי לא מבוטל הכרוך בשינוי סדרי עולם. 'קפיצה' מנטאלית ופסיכולוגית מפתיעה, תאפשר בסופו של דבר להתחיל במסע המרתק של הגשמה עצמית.

תופעה קוסמית משגרת היבט מאתגר אל גזרת מזל עקרב וזה אומר ששינויים רבים צפויים לכם היום. ההתמודדות אינה קלה לאור מה שקורה איתכם לאחרונה. עומס רב במיוחד דורש מכם למתוח את היכולות שלכם עד הקצה. הידברות ותקשורת חשובים במיוחד. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות לשטויות של אחרים, הקפידו על תגובות הולמות גם במצבי מתח וקונפליקט.


היום צפויות היכרויות מעניינות. אתם מרעיפים אנרגיה חיובית והרבה מאוד קסם אישי שעוזרים לכם לפתוח דלתות, תמצו את המרב ממצב רוח מרומם ביותר שמאפשר לכם לחוות את עצמכם כמו שאתם אוהבים- ניידים, מאושרים ופעילים. דברים הקשורים במראה ובהופעה יידרשו מכם תשומת לב רבה מן הרגיל. נראה שתצטרכו להתאימם לתדמית שברצונכם לשדר.


סטורן כוכבכם יונק עתה מגזרת שמיים הנוטעת בכם אנרגיות בעלות אופי ביקורתי במקצת. אל תנסו לעצור תהליכים טבעיים שעוברים על אנשים קרובים לכם, גם אם אתם חושבים שהם טועים. אתם עסוקים בענייני של אחרים, בין היתר, כי קשה לכם לחשוב על הבעיות האישיות שלכם. געגוע ליחסים שהסתיימו, זה אולי טבעי אך לא מקדם אתכם. תנו לעצמכם שהות להתאושש.

אדם מנוסה רומז לכם על דבר מה שעשוי לפתור עבורכם בעיה אישית. במקביל, נראה שתצטרכו לאזור אומץ כדי לעלות על הגל הנכון. אירוע שהתרחש במקום רחוק מביתכם, מוליד שרשרת של אירועים רומנטיים מרגשים. יחד עם זה, נראה שאינכם ששים לשוחח על כך. מתפתחת שיחה ביניכם לבין אדם שהפך תחביב למקצוע. עושה רושם שגם אצלכם מתחיל להנץ רעיון בכיוון.


היכרות עם אדם אשר בשמו מופיעה האות ק', פותחת לפניכם אפשרויות חדשות. מדובר בתחום עסקי עם גלישה לידידות אמיצה שיכולה לתרום לכם רבות. אל תנסו לעצור את הזרימה הטבעית של הדברים. הכיוון הנוכחי יכול בהחלט לתרום לכם הרבה. אתם זקוקים למשב רוח רענן בתחום החברתי. מתאים לכם ביותר להתחבר עם אנשים אינטלקטואלים שיכולים לספק עניין של ממש.

מאמרים קשורים

Back to top button