הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום נפלא מבחינת המשפחה. הכל פתוח, התקשורת זורמת ונדמה שסוף סוף יש מכנה משותף רחב שעליו אפשר לבנות מערכת יחסים בוגרת ורגועה. כדאי לשמור על המומנטום. במקרה של אי הסכמה, אל תתפתו להיכנס למאבקי כוח. האמת נמצאת בהישג יד אך מוסכמות חברתיות מונעות מכם מלגעת בה. מידע חשוב עשוי לעזור לכם להשיג את מבוקשכם בפגישה הצפויה להתקיים בקרוב.


יום בו יש לכם הזדמנות לתרגל את האסרטיביות שלכם. אתם נמצאים במערכות יחסים בהן יש המון מניפולציות וכוחניות. האמת היא שאין טעם להילחם כל הזמן. אנשים כוחניים ואגרסיביים הם ממש לא מה שנחוץ לכם. מי שלא מתאים צריך פשוט להתרחק ממנו. עם כל הרצון הטוב, לפעמים אין ברירה אלא לחתוך. חד וחלק. עלבון- זה עניין של בחירה, ממש לא בעיה שלכם. יש להכניס קצת יותר להט במערכת היחסים שבינו לבינה. אל תניחו לשגרה לשלוט בכם. מים עומדים עלולים להפוך מעופשים.

אתם מרשים לעצמכם להיסחף לתוך מקום לא נעים של דאגנות יתר וחששות שרובם מיותרים. יש מי שמוצא את העיתוי הזה להעביר עליכם ביקורת. אין לאף אחד זכות לעשות זאת ועליכם לגלות אסרטיביות וקשיחות כלפי אנשים שמפיצים אנרגיות שליליות, במיוחד אם הם מכוונים אותן כלפיכם, בעיתוי רגיש שכזה. אתם עובדים קשה אבל האנרגיות גבוהות וכיף לכם להיות עסוקים.



אתם קמים בבוקר עם הרגשה שיש לכם בשורה של ממש לעולם. למרות הנחישות והלהיטות שלכם, התגובות מהסביבה קרירות למדי, מה שדי עולה לכם על העצבים. במקום לכעוס על כל העולם, מוטב שתתרכזו בעצמכם. קחו זמן להתפנקות והקדישו משאבים פעילות ספורטיבית. הפנימו את המסר שלפיו אין להתחיל דברים חדשים ובעלי משמעות, כל עוד נמצא הוויכוח בעיצומו – יש ליישב אותו תחילה.


יש לכם מספר דילמות איתן אתם צריכים להתמודד בימים אלה ממש. הריחוק הרגשי שאתם מנסים ליצור כדי לגבור על הרגישות הגבוהה שלכם, לא ממש עוזר. עדיף להתמודד ולהתעמת עם המצב מאשר לברוח. בן מזל דלי יבוא לעזרתכם במידה ותפנו לעזרה. אל תשחקו אותה גיבורים. אתם ממש זקוקים לליטוף ולחיבוק. הפנימו את המסר שלפיו הרגע בו נעשה אדם מודע לשגיאותיו ומחליט לפנות אל דרך חדשה, דומה במידה רבה לחציית נהר סוער וגועש.


צפויה נסיעה ליעד רחוק. הכינו תוכנית גיבוי למקרה הצורך. המוטיבציה שלכם לגרום לאווירה הזוגית להשתפר- גבוהה וכול מה שעליכם לעשות הוא לשם שינוי, לזרום עם בן/ת הזוג. מגיע לכם לנוח ולתת לאחרים לבצע את הסידורים והעבודה השחורה. הניסיון יעלה יפה ואתם תתפלאו לגלות עד כמה אתם נהנים כשמישהו אחר לוקח זמנית את הפיקוד. הפנימו את המסר שלפיו אין כל ערך להתקשטות כאשר היא באה לכשעצמה, אלא אם היא חלק מתהליך מהותי יותר ועמוק.


אדם שעשה אתכם עסקה מסוימת- מפתיע. אתם מרגישים שלא הכול נאמר ושיש דברים שמסתירים מכם. אין טעם לחכות ולהישאר בחוסר וודאות מעיק. תשאלו באומץ את השאלות ולפחות תקבלו תשובות ברורות. נסו להתרכז במה שקורה סביב ואל תבזבזו את הזמן במחשבות על פתרון בעיות. בערב צפוי בילוי חברתי מאתגר. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור מציב לעצמו מטרות ברורות, כך קל לו יותר להתגבר על המכשולים אשר בדרך.

אתם עסוקים מאוד בפרויקט מאתגר שקשור לעבודה וקצת שוכחים את קיומם של בני משפחה וחברים. אל תפלו שוב למלכודת שאתם מכירים טוב כל כך. זה עלול לעלות לכם ביוקר, בשלב מאוחר יותר. גם ככה אתם נמצאים במצד עדין. יש מי שמפרש את התנהגותכם כחוסר התחשבות מכוונת. הפנימו את המסר שלפיו אדם נאור צובר נכסים כאשר הוא זוכה בהיענותם של הכפופים לו, בכך הוא זוכה גם בברכת שמיים.


פרגון ואהבה יכולים לעשות טוב לכם וגם לכל מי שקרוב לכם. בטחון עצמי הוא תכונה מצוינת אבל רק כשהיא באה במידה הנכונה. תנו גם לאחרים להתבטא ולהביע את רצונם. הדבר נכון גם בתחום העבודה וגם בתחום הביתי. במידה ותצליחו להתנהל יותר בנועם במישור הזוגי, תעברו יום נפלא עם פוטנציאל להמשכיות בסוף השבוע.


סוף השבוע הגיע ורובו ככולו בסימן הצלחה. מדובר בעיקר בתחום החברתי. עם זאת, חשוב לציין, כי עליכם לעשות מאמץ מינימאלי כדי לצאת החוצה על מנת שתוכלו לפגוש אנשים חדשים. ההמלצה להיום: לא חשוב לאן תגיעו ואת מי תפגשו. חיוך וגישה חיובית לדברים המתרחשים סביבכם יבטיחו לכם הנאה רבה והכרויות חדשות ומבטיחות. בשורות טובות תגענה אליכם בדרים מוזרות, כגון: על ידי שליח. אל תתייחסו לדרך אשר על-פיה הן מגיעות, אלא אך ורק לתוכן.

שימו לב לא לבזבז את רוב היום על סידורים. קחו את עצמכם בידיים והקשיבו לקצב הפנימי שיכתיב התנהלות איטית. אתם זקוקים לשקט גם כדי לנוח מהעומס בעבודה וגם כדי לנוח מהמשפחה. אתם חולמים על סוף שבוע רגוע אבל התוכניות שלכם לא בדיוק יוצאות לפועל. הבית מתמלא אנשים ואתם מגלים שיש לכם לא מעט חברים שרק מחכים להזמנה. למרות שאתם לא אוהבים כל כך כשהתוכנית משתנה, אתם מצליחים להתגמש וליהנות מהמצב. האווירה הידידותית משפרת את המורל.


התחום האישי-זוגי דורש בניה ושיקום, כתוצאה מתחושה של שחיקה ו'עייפות החומר'. צפויה תקופת מעבר לא קלה שתמשך בהתאם למידת המאמץ שתשקיעו בנושא זה. לפנויים- הקפידו להתמקד. אל תבזבזו זמן על אנשים שמראש ברור לכם שאינם מתאימים בכלל. כדאי להתחיל בהקדם, אם אפשר כבר היום. מישהו שאכזב אתכם בגדול, בעבר, מחדש קשר. אתם מתלבטים אם ללכת על צ'אנס נוסף או לנתק סופית את הסיפור הלא מוצלח הזה.

מאמרים קשורים

Back to top button