הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תופעה קוסמית משרה עליכם רוגע וביטחון. איכות גבוהה היא מילת מפתח שמאפיינת יום זה. לכל אורך הדרך אתם מקפידים שלא לרדת מהרמה אליה התרגלתם, הן בתחום העבודה והן בתחום החיים האישיים. חשוב לכם מאוד לפעול באווירה רגועה ואתם תעשו הכל כדי שכך יהיו פני הדברים. יש סביבכם אנשים שאינם מעוניינים לשתף פעולה- נסו לנטרל את השפעתם.


כוכב ונוס השולט בכם מושפע עתה מאנרגיה רוחנית. התופעה תורמת לגישה פילוסופית. אתם עלולים להיכשל בלשונכם במהלך משא ומתן הקשור בקשר עקיף לעבודה. כדאי לגלות ערנות ולהקשיב לאחרים. את הדעות הפרטיות והביקורת שיש לכם להשמיע, עכבו למועד אחר או שמרו לעצמכם. הפנימו את התפיסה שלא כול מחשבה חייבת לקבל ביטוי מילולי מיידי.

אתם מתפנקים היום על פרץ של אנרגיה הרמונית. מעורבות חברתית תחשוף אתכם למספר גדול של אנשים בהם תוכלו למצוא אחדים שמתאימים לכם באופן אישי. לא מן הנמנע שיתפתחו קשרים בעלי פוטנציאל עסקי. אתם ממוקדים מאוד ומתחילים להבין להבדיל טוב יותר בין הדברים הטפלים שהעסיקו אתכם בעבר לבין – העיקר. אתם לוקחים ברצינות רבה מדי אדם שמתלוצץ איתכם. לא כל מילה שלו צופנת משמעות נסתרת.



השבוע מתחיל עבורכם בצורה מוצלחת, במיוחד לאור העובדה שתקבלו חדשות טובות מעמיתים לעבודה. יש לשקול ברצינות שינוי מהותי במשרד. חילופי תפקידים באים בחשבון גם הם. בתחום האישי אתם נאלצים להתמודד עם חוסר אמון שמגיע ממישהו קרוב לכם. לפני שאתם נכנסים למריבה ולעמדת התגוננות כדאי לבדוק מה שורש הבעיה. ידידות טרייה מעניקה לכם דבר מה שייחלתם לו. נראה כי היא מסוג הקשרים שאי אפשר לדסקס עם אחרים.


צורת הביטוי שלכם תקבע הרבה לאן יתפתחו ענייני הבית. היו שקולים וחשבו על כול מילה שיוצאת לכם מהפה. אתם מתקשים להתמודד עם מה שעומד לפניכם ומעדיפים למצוא מפלט בפעילויות בעלות חשיבות שולית. שום דבר לא יעזור. עליכם להתמודד עם המציאות. זה לא קל אבל כול יום מקדם אתכם בכיוון הנכון ולכן אין טעם לדחות. נחישותכם ועקשנותכם מפחידות את יריביכם יותר מכפי שאתם משערים.


עומס אירועים מאפיין יום זה. אנשים שונים פונים אליכם בדרישות שונות וסותרות ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים לספק את הסחורה… לא קל לכם לסרב ואתם נופלים למלכודת של "לא נעים לי". מתי תלמדו שעליכם לפעול למען עצמכם ופחות לחשוב על אחרים? כך פועל העולם וככול שתקדימו להפנים עובדה זאת – יקל עליכם. הגיע הזמן להשקיע בפיתוח האינטואיציה שלכם או בפשטות, אל תהססו לרכוש ידע וניסיון בתחומי עולם הנסתר.


אל תתרוצצו יותר מידי. קחו את היום ב'איזי' וחלקו אחריות. העולם לא יתמוטט אם תרשו לעצמכם להוריד פרופיל ולתת לאחרים לנהל את מה שצריך להיעשות. הימנעו מנסיעות ארוכות. הקדימו לשכב לישון וודאו שיעבור עליכם לילה שקט. הכוחות הקוסמיים מציעים לכם לסמוך על מקורותיכם הטבעיים, ולא ללכת שבי אחר נוצותיהם של זרים.

השראה שאתם מקבלים מקולגה בעבודה משפיעה עליכם לטובה. אתם מסוגלים לבצע באופן הטוב ביותר את מה שהוטל עליכם. אל תדאגו יותר מידי. כל מה שעליכם לעשות זה להתארגן טוב יותר. יום מתאים להתחיל דיאטה ולהאיץ את הפעילות הגופנית. אתם זקוקים לפעילות גופנית כדי לאזן את העבודה האינטלקטואלית המאומצת. זה הזמן לבחון את רגשותיכם ולהתבונן במציאות כפי שהיא, מבלי ליפול טרף לעולם האשליות.


מצב הרוח שלכם משתפר. העליות ומורדות שחוויתם לאחרונה נשכחות. אווירה של הרמוניה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב. התחום האינטימי מספק תשובות לשאלות שלא נשאלו בקול רם. הדרך פתוחה לפניכם לפתוח דף חדש. שיחה מרתקת מתרחשת בשעות הלילה המאוחרות. יש להימנע ממלכודת השאננות. זה הזמן להתבונן סביב ולנצל את משאביכם בדרך היעילה ביותר. מדובר במשאבים חומריים כמו גם באלה הנפשיים.


היום אתם מרגישים טיפ טיפה ירודים ומחפשים מקור לתשומת לב ופינוקים. אין לכם יותר מידי עודפי אנרגיה כדי להתרוצץ. אדם קרוב יגלה סימפטיה והבנה. זה יעזור לכם להתמודד עם המצב ולהתאושש. אנרגיות ממוזלות שורות על קשר שזה עתה נרקם. אם תשחקו נכון בקלפיכם תוכלו לקחת אותו רחוק. צפויה לכם הצלחה הודות לשיתוף פעולה מצד עמיתים ומעסיקים. נראה כי הדברים רק ילכו וישתפרו.

זו שעת כושר להתחדשות ושינוי. הכוונה היא בעיקר לתחום הקריירה אך לא רק. בתחום הרומנטי אתם נמצאים בדילמה מעוררת מחשבה- מצד אחד אתם די מרוצים מהמצב הקיים. יש יתרונות בולטים של ביטחון ונוחות. אבל מצד שני, יש תחושה שמקבלים אתכם כמובנים מאליהם. אל תזדרזו. זמנים יגידו מה יקרה. הרקיע צופה מצב שהוא טוב בכללי אך יהיה עליכם להתגבר על מכשלה כלשהי הטמונה בו.


הקריירה ומקום העבודה הם נושאים שאתם מקדישים להם מחשבה רבה. זה ממש בסדר שאתם מחפשים וודאות וביטחון, אך אל תתפתו לקיצורי דרך ולאנשים שמציעים לכם הצעות מפוקפקות, תאמינו בעצמכם. בתחום האהבה, אין התרחשויות יוצאות דופן. הכול זורם על מי מנוחות וטוב שכך. הרקיע מציע לכם להתבונן בחציה המלא של הכוס ולא בחציה הריק.

מאמרים קשורים

Back to top button