הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 13.06 – 07.06

מערכת אלטרנטיבלי
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.06.20 – 31.05.2020

הורוסקופ מזל טלה

השוואות: לא כדאי שתעשו השוואות ביניכם לבין אנשים שאתם מעריצים. לכל אחד יש את הדברים המיוחדים שלו, וזה מה שיפה בסיפור הזה.

כוונות: מישהו עם המון כוונות טובות, מתערב בחיים הפרטיים שלכם. אין בזה שום דבר רע, אם לא אכפת לכם שהוא דוחף את האף.

אומץ: אם אתם מרגישים רע בגלל פליטת פה שייצאה לכם, אז זו לא בעיה לתקן אותה. אנשים יעריצו אתכם אם יהיה לכם אומץ להתנצל.

שטויות: אתם מבקשים ממישהו מדליק שיבוא קצת לקראתכם וישנה משהו בהתנהגות שלו. אם אתם בראש שלו, אין סיבה שהוא ימשיך עם השטויות האלה. 

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ בקריסטל ג'ספר אדום: הג'ספר תעזור לכם לחצות מכשולים מבלי להינזק. היא תלווה אתכם במסעותיכם אל הלא-נודע. מפורסמת בתכונותיה המופלאות בכל הנוגע לאומץ ולתעוזה. צבעה האדום הולם את אופייכם הלוהט.

לחץ לכל המוצרים עם ג'ספר אדום בקניון אלטרנטיבלי


 


מזל שור

חזרה: מישהו חוזר אליכם לאחר תקופה ממושכת של ניתוק. לפני שאתם מתלהבים, כדאי שתבררו איתו מה בדיוק גרם לו להיזכר בכם.

ביטחון: השינוי שעברתם לאחרונה הוסיף לכם המון ביטחון עצמי. עכשיו זה רק עניין של זמן עד שיתחילו להצליח לכם קטעים שפעם נתקעתם איתם.

התלבטות: צפויה לכם התלבטות בין שני אירועים שלשניהם הוזמנתם. אם אחד מהם הוא על רקע רומנטי, אז גם אתם כבר יודעים את התשובה.

שיקול: קצת נשבר לכם ממישהו שאי אפשר לסמוך עליו. אז נכון שזו לא סיבה להתנתק ממנו, אבל כדאי שתאפסו אותו. לא ככה ?

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ בקריסטל רוז קוורץ: האבן תשרת אתכם כמאזנת בין ארבעת היסודות הפועלים בנפשכם: מצד אחד יסודות האש והאוויר המעניקים לכם אנרגיה ותבונה, ומן העבר השני יסודות המים והאדמה המעניקים לכם רגשות ומעשיות.



מזל תאומים

בזבוזים: השבוע תצטרכו לבזבז קצת כסף בשביל לדפוק את ההופעה שאתם כל כך אוהבים. אם בא לכם שופינג של בגדים, לכו על זה.

אנרגיות: הכוכבים מזרימים אנרגיות רומנטיות ליחסים שלכם עם מישהו שעד עכשיו היה סתם ידיד, אבל מעכשיו יש מצב למשהו הרבה יותר רומנטי.

רכלנים: סיפור אהבה שמתחיל בבבילוי, מתגלגל הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. אל תתייחסו אל מי שמרכלים עליכם, בגלל שאתם יודעים שהם מקנאים.

קשרים: מישהו שממש עכשיו הכרתם, מסדר לכם קשרים חדשים. בזכות הקטע הזה צפויים לכם בילויים בסטייל שונה מאוד ממה שהיה עד עכשיו.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ בקריסטל סיטרין: ביכולתה של האבן לחבר בין יסוד האוויר שאתם נמנים עימו המעניק לכם ריחוף בצד אינטליגנציה, לבין יסוד האדמה שאתם כה זקוקים לו המסוגל לייצב אתכם על קרקע מוצקה. נוהגים להשתמש בה כמושכת אנרגיות ממוזלות.

לחץ לכל המוצרים עם סיטרין בקניון אלטרנטיבלי


מזל סרטן

ידידים: מישהו מהידידים שלכם מסתבך בתחום שבינו לבינה, אך דווקא לכם הולך קלף משגע. המוטרפים שביניכם עשויים להיטרף כעת יותר מהרגיל.

מחץ: נדמה לכם שאין כרגע דבר שאינכם יכולים להשיגו, ואתם מסתערים במלא כוח המחץ כדי להשיב לידיכם תפקידי מפתח חברתיים.

תחביבים: צפויים לכם אחלה קטעים עם אלה שיש ביניכם תחומי עניין משותפים. אם אתם בקטע של מוסיקה, מתבשל לכם שבוע עם המון אקשן.

ריגושים: צפוי שבוע מלא ריגושים והפתעות. צפויה לכם מתנה שאין מצב שציפיתם לה ואולי, אפילו, נסיעה שבכלל לא הייתה בתוכניות שלכם.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ באבן חן מלכית: אבן ידועה ומפורסמת שהייתה נפוצה אצל העמים שאכלסו את אסיה ואת אפריקה. יש מטפלים בקריסטלים הנוהגים לכנותה: "השוטרת הגדולה של האהבה", וזאת משום שהיא מגינה על בני הזוג מפני מעידות ובגידות.

לחץ לכל המוצרים עם מלכית בקניון אלטרנטיבלי



מזל אריה

תזוזה: אחלה קטעים מתחילים לזוז בכיוון שלכם, בזכות מישהו שיש לכם איתו סיפור מדהים. רק טוב יבוא לכם ממנו, אם תתנו סיכוי ליחסים ביניכם.

רוחניות: אתם זורמים עם קטעים שאפשר לכנות אותם 'רוחניים'. פתאום מתעוררים בכם רגשות שאף פעם לא התחברתם איתם קודם לכן.

התנתקות: זה אחלה שבוע בשביל להתנתק מקטעים שלא ממש עשו לכם טוב. אם מישהו שיחק לכם ברגשות, זה הזמן לשלוח אותו לחפש לעצמו חברים חדשים.

ירידות: צפוי לכם קטע מדהים עם חבר שהראש שלו כמו הראש שלכם. זה ממש יפה שזה ככה, רק אל תרדו על מישהו אחר שהוא לא בראש אחד איתכם.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ בקריסטל טורמלין שחור: אבן מופלאה העשויה לחבר אתכם עם תעצומות נפש שלא ידעתם על קיומם. יש מטפלים בקריסטלים הנוהגים לכנותה "האבן הפסיכולוגית", וזאת משום שהיא טובה במיוחד למצבים של חרדה או אפילו פוביות למיניהן.

לחץ לכל המוצרים עם טורמלין שחור בקניון אלטרנטיבלי



מזל בתולה

השקעה: אתם מתייחסים ברצינות למשהו שקשור לתחביב, גם אם בהתחלה התכוונתם לחפף. יש מצב שאחד ההורים שכנע אתכם להשקיע.

הפתעה: אתם תופסים דיבור עם מישהו שזוכר אתכם כשהייתם עדיין ממש קטנים. צפויות לו הפתעות כשהוא ייראה איך התבגרתם.

הערצה: יש לכם מעריץ לוהט, אבל זו לא סיבה להזניח את החברים שלכם. יש מצב שאפילו ידידים לא ממש יודעים איך להתייחס למה שעובר עליכם.

שיחה: צפויה שיחה חשובה עם חבר ממש קרוב. הדיבור הזה עוזר לכם להבין כל מיני דברים שקצת הדאיגו אתכם בזמן האחרון.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ בקריסטל אובסידיאן: מקורה של האבן הוא בהתפרצויות לבה של הרי געש. הקדמונים נהגו לרתום אותה לשרותם בכל תחומי החיים: החל מכלי מלחמה, עבור דרך חפצי-חן אטרקטיביים ועד לחלק בלתי נפרד מטקסים מיסטיים שנועדו לצרכי ריפוי של גוף ונפש.

לחץ לכל המוצרים עם אבסידיאן בקניון אלטרנטיבלי



מזל מאזניים

חוזרים: אתם חוזרים לעצמכם לאחר תקופה של חוסר וודאות. היו בה רגעים יפים ומרגשים, אבל השבוע כדאי לכם לשוב אל סגנונכם הטבעי.

היכרות: קופידון אינו מניח לכם ונוצרת היכרות חדשה שממש מכריחה אתכם לחזור אל ענייני הלב והרגש. צפויות התאהבויות מדהימות.

שטים: העניינים החברתיים שטים להם בסבבה. צפויה שיחת פיוס עם מישהו אשר יחסיכם איתו לא היו בסגנון של עמי ותמי עד עכשיו.

מרגישים: "מאזניים" רבים מרגישים בתקופה האחרונה התרגשות והתעוררות פנימית. אמונתכם בעצמכם התחזקה. אתם הרבה יותר בוגרים ובשלים. 

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ באבן טורקיז: אבן נדיבה באופייה המסייעת לעונד אותה לזכות בהישגים שלא תמיד מגיע לו לזכות בהם. נפלאה עבור אנשים הלהוטים להשביע את רצון הסובבים אותם, עד שהם נוטים לשכוח את האינטרסים שלהם עצמם [מזכיר לכם משהו?].

לחץ לכל המוצרים עם טורקיז בקניון אלטרנטיבלי


מזל עקרב

סטייל: צפוי לכם דיבור עם מישהו שמזמין אתכם לחגוג באירוע עם סטייל. כשזה קורה לכם, אל תשכחו להכניס לקטע גם את החברים שלכם.

טיולים: מה שעושה לכם טוב השבוע, זה הרבה נסיעות וטיולים. קחו את עצמכם למקומות שתמיד חלמתם עליהם, אבל איכשהו זה לא הסתדר.

אקס: יש מצב שאתם מקבלים מסר מפתיע ממישהו שהפך ל – אקס. סבבה שהוא נזכר בכם, אבל רק אתם תחליטו אם בא לכם להחזיר אותו.

פרשיות: צפויים לכם קטעים עם אנשים שנולדו במזלות האש שהם טלה, אריה וקשת. הנומרולוגיה מסדרת לכם פרשיות עם מי שמספר המזל שלהם הוא 3.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ בקריסטל קרנליאן: אבן לוהטת בגוון אדום ובוער הנוטעת אומץ ועוז בליבם של העונדים אותה. מופלאה במצבים של סערת נפש [שימו לב, עקרבים], כמו גם לריפוי דאגנות יתירה. מסייעת להכניס את הבעיות לכלל פרופורציה, תוך שהיא מדגישה את ההיבט האופטימי.

לחץ לכל המוצרים עם קרנליאן בקניון אלטרנטיבלי



מזל קשת

מתייעצים: הכוכבים צופים לכם התלבטויות סוערות בקטעים שבין בנים לבנות. אם אתם לא יודעים לאן לחתוך, אז תדברו עם מישהו שתמיד מוכן להקשיב ולייעץ.

בסבבה: האנרגיה המוטרפת שנפלה עליכם עושה לכם טוב, אבל היא עלולה להרגיז את מי שלא מפרגנים לכם. סבבה, אתם לא חייבים לצאת ראש עם כולם.

מתחברים: אם בראש שלכם להתחבר עם מישהו שמדליק אתכם, אז הכי טוב בשבילכם זה להעביר אליו הצעה סודית. אל תבקשו כלום, רק תציעו והמזל איתכם.

בלגאנים: עד עכשיו היו לכם קטעים בסבבה עם מישהו שווה ומדליק, רק שפתאום קרה משהו שגרם לבלגאן. יכול להיות שזה בגלל שמישהו מהצד טוחן לו בשכל.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ באבן לאפיס לזולי: אבן המוצאת חיבור מהיר בין תכונותיה המופלאות, לבין יסוד האש שאתם נמנים עימו. יש בכוחה להדריך אתכם במחוזותיה האפלוליים והמסתוריים ביותר של הנפש. חלומית עבור כל מי ששואף לרכוש ידע בתורת הנסתר.

לחץ לכל המוצרים עם לאפיס לזולי בקניון אלטרנטיבלי


מזל גדי

סתלבט: מישהו בפוזה של סתלבט, כבר לא כל כך אדיש כשמדובר בכם. אתם תופסים איתו קטע מוטרף, גם אם זה מישהו שהפך ל – אקס.

אישי: אתם מצליחים לתמרן בין הקטעים הרומנטיים, לבין דברים שמעניינים אתכם באופן אישי. פתאום נופלת עליכם מתנה שקשורה בקטעים האלה.

עצה: מישהו חכם נותן לכם עצה בנוגע ליחסי האהבה שלכם. אם תלכו עם הראש שלו, תגרמו למישהו מדליק להתחבר עם הרמזים שאתם שולחים לו.

לימודים: משהו שקשור במוסיקה, מסדר לכם ראש טוב. יש מצב שזה קטע שמתרחש באירוע חברתי או בזמן שאתם הולכים הביתה ממנו.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ באבן חן ג'ספר אדום: אבן מדהימה שפשוט קוראת לכם לענוד אותה וזאת משום שגם היא, כמוכם הגדיים, נמנית עם יסוד האדמה. אין כמוה כדי לחזק בנפשכם את תכונותיכם המולדות, שהן: יציבות, עקביות, שאפתנות, רצינות ונטילת אחריות. זו האבן האולטימטיבית לכל מי אשר נושא את עיניו אל כורסת המנכ"ל.

לחץ לכל המוצרים עם ג'ספר אדום בקניון אלטרנטיבלי



מזל דלי

אנרגיות: כל מה שאתם חושבים על עצמכם, זה גם מה שאנשים חושבים עליכם. אם אתם מחפשים אנרגיות טובות, תתחילו לחשוב על עצמכם דברים טובים.

מהפך: מישהו שפעם ריגש לכם את הלב, כבר לא כל כך מדליק אתכם. אם זה מה שקורה, אז אל תגררו את זה יותר מדי זמן.

דיבור: אתם תופסים דיבור עם אנשים ועם חברים שיכולים לעזור לכם או, אפילו, סתם לייעץ. בזכות זה צפויה אווירה טובה בקטעים החברתיים.

השגה: פתאום אתם קולטים שאתם יכולים להשיג מישהו שפחדתם להתפדח בגללו. יש מצב שהוא דלוק עליכם אפילו יותר ממה שאתם דלוקים עליו.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ באבן חן סודליית: אבן מופלאה המסייעת לגברים להתחבר עם הפן הנשי שלהם, כמו גם לנשים להתחבר עם הצד הגברי שבאופיין. האבן מסייעת לעונד אותה לחדור אל צפונות נפשותיהם של הסובבים אותו. האוונטורין מחזקת את הביטחון העצמי וממילא מרימה את רף הציפיות אשר יש לו לאדם כלפי עצמו.

לחץ לכל המוצרים עם סודליית בקניון אלטרנטיבלי


מזל דגים

סרטים: אל תיכנסו לסרטים בגלל קטע רומנטי שלא ישר מצליח לכם. ככה זה, יש דברים שזקוקים לזמן, ואין לכם סיבה למהר לאן שהוא.

נחמדות: אתם נורא נחמדים אל מישהו שלא ממש נחמד אליכם. אם זה מה שאתם רוצים, אז סבבה – רק שלא תאכלו את הלב בגלל השטויות שלו.

קנאה: נסיך רומנטי נדלק עליכם בזכות משהו שאמרתם או עשיתם. אז נכון שיש מישהו שתיכף יקנא, אבל זה לא מה שצריך להפריע לכם.

ניסיון: מישהו עם ניסיון, מלמד אתכם משהו שיביא לכם הרבה הצלחה. כדאי שתקשיבו לו, גם אם אתם לא מסכימים לכל מילה שהוא אומר. 

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ בקריסטל פלורייט: אבן מטריפה ביופייה הכובשת מייד את עיני המתבונן. אם שאלתם את עצמכם מהו המחצב אשר שימש לגילוף החרפושיות המפורסמות, הרי התשובה לפניכם. האבן מקימה חיץ בין העונד אותה, לבין האנרגיה השלילית הצפונה במשברי העבר אשר הותירו צלקת בנפשו.

לחץ לכל המוצרים עם פלורייט בקניון אלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button