הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.07 – 19.07

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.07.20 – 19.07.2020

הורוסקופ מזל טלה

עוזרים: יש מצב שאתם עוזרים קצת (בקטע הרומנטי) למישהו מהחברים שלכם, רק שכדאי לכם לעשות את זה בלי שאתם מעורבים בזה רגשית.

גדולים: האנרגיות שלכם מאפשרות לכם להתמודד עם קטעים בעייתיים שאחרים הסתבכו איתם. אתם הולכים להיות גדולים מהחיים וכובשים את לב האנשים.

פגישות: אתם תופסים אחלה מזל בימים הזוגיים שהם שני, רביעי ושישי. אם בראש שלכם להציע חברות או לקבוע פגישה רומנטית, זה הזמן שלכם.

סומכים: אפשר לסמוך עליכם שאיכשהו אתם מוצאים המון הזדמנויות להתווכח עם כל העולם ואחותו, אבל כמו תמיד אין לכם בעיה להשלים ולהתפייס.


 


מזל שור

מדליקים: אתם מצליחים להדליק עליכם מישהו שיש לו אחלה קשרים במקומות הנכונים. אל תתפלאו אם הוא יצליח להכניס אתכם אל מקומות בסטייל.

אווירה: הכוכבים רומזים על מזל והצלחה. צפויים לכם קטעים בסבבה כזה, אתם יודעים – באווירה רגועה, בהרבה כיף ועם אחלה אנשים שהשקעתם בהם לא מעט לב ונשמה.

זורמים: היחסים עם ההורים זורמים עם הרבה דבש ואתם בראש אחד איתם. גם אם הם מביאים לכם תג'ננה, תמיד יש לכם סבלנות לחכות עד שזה יעבור להם.

מקפיצים: הכוכבים מביאים לכם קשר רומנטי עם מישהו מקורי, מיוחד, יוצא דופן ומאוד לא שגרתי. כזה שנהנה להדהים ולהקפיץ לכם את הלב.



מזל תאומים

בילויים: צפויים לכם בילויים מהממים בחברת מישהו מטריף שגם לו נשבר מסתם שטויות וכאלה. זה סבבה שאתם והוא הולכים לחפש משמעות.

שותפים: ההורים שלכם יהיו שותפים בבעיותיכם האישיות. אתם שופכים בפניהם את הלב ורואים שהם כבר היו בסרטים שעוברים עליכם.

טבעיים: אל תסכימו לשנות לעצמכם את החיים רק בגלל שככה זה בראש המוזר של מישהו מסוים. אם זה הקטע שלו, אז שילך לחפש לעצמו חברים חדשים.

מזל: צפויים לכם קטעים בסטייל עם הרבה מזל. אתם מנהלים את ענייני החברים שלכם ונחשבים לנסיכים ונסיכות של מסיבות וכאלה.


מזל סרטן

משפחה: אתם מייחסים המון חשיבות למה שמתרחש אצלכם בבית, במשפחה ובעיקר ביחסים שלכם עם ההורים, שצפויים להיות השבוע חמים ומפנקים.

סודות: הכי טוב בשבילכם זה לשמור על 'פה סגור' בכל מה שקשור לקטעים שבין בנים לבנות. אם תצליחו להתאפק בלי לדבר על זה, יבוא לכם יופי של קשר רומנטי.

קטעים: הנומרולוגיה זורקת אתכם אל מקומות עם אנשים שמספר המזל שלהם הוא 3. יש מצב לקטעים מוטרפים גם עם מי שנולדו במזלות קשת, אריה ושור.

הצלחה: קטעים של התנדבות שאתם מקבלים על עצמכם, הולכים להפוך לסיפורי הצלחה. אל תהססו להשתחל לתוכם גם אם הם 'אוכלים' לכם את הזמן.



מזל אריה

קומבינות: צפוי לכם קטע מהמם עם מישהו שכבר המון זמן אתם מחפשים קומבינה בשביל לדבר איתו. אל תחטפו רגליים קרות בדיוק בקטע שצריך לסגור איתו עניין.

רמזים: מישהו זורק לכם רמז על מישהו מדליק שכאילו מתעניין בכם. אם אתם מתביישים ללכת על זה בצורה ישירה, תוכלו לעשות את זה בעזרת ההוא שרמז.

פעילות: חברים משכנעים אתכם להצטרף לפעילות מרתקת הקשורה בחיי חברה. יחד עם זה, אתם עוזרים לחברים שמתקשים לעבור את המשברים.

משדרים: הכוכבים גורמים לכם לשדר על גל אחד עם בני המשפחה ועם אהובי ליבכם. אבל אם אתם אריות אמיתיים, אין מצב שמישהו מכתיב לכם מה לעשות.



מזל בתולה

חיזורים: הצעת חיזור מהממת נמצאת עכשיו בדרך אליכם. אם תזרמו איתה בלי לדפוק חשבון לשום דבר, אז בהפוך על הפוך צפוי לכם גם קטע עם נסיעה מסתורית.

ספונטאניים: הכי טוב בשבילכם זה להיות הכי טבעיים שבעולם, וזה אומר שאם תהיו ספונטאניים, ככה בלי לתכנן כל דבר מראש, קופידון יביא לכם מזל באהבה.

ריגושים: הקטעים עם ההורים יהיו מרגשים ומדהימים שיופיעו בעקבות שיחות נפש. אתם נותנים להם את הכבוד שמגיע להם, והם מחזירים לכם באמון ובאהבה.

בצפר: אתם הולכים לעשות בצפר לטיפוסים שחצניים. זה יכול להיות סבבה כל עוד תקפידו לסיים את התהליך באווירה מפייסת, בלי לרכוש לעצמכם יריבים.



מזל מאזניים

משקיעים: אירוע חברתי מקורי דורש מכם קצת יותר ממה שתכננתם להשקיע בו. מצד שני, שום דבר טוב לא בא בקלות ואתם יודעים את זה.

אנרגיות: כוכב שקוראים לו וונוס מזרים אליכם אנרגיות של יופי, אהבה ומשיכה. מחזריכם והמחוזרים על ידיכם, אוהבים אתכם גם בזכות השקט הנפשי שלכם.

מדהימים: צפויים לכם קטעים מדהימים עם מישהו שהתנהגותו מקסימה אתכם. אין-אין עליכם בקטעים של מקובלות חברתית ופולאריות.

מתפנקים: נופלת עליכם אנרגיה חמימה ומפנקת עם ההורים. צפוי לכם שבוע סבבה ואפילו קפיצה מדהימה בכסף [דמי כיס] שאתם מקבלים מהם.


מזל עקרב

ריגושים: הכוכבים מביאים לכם ים של ריגושים בקטעים שבין בנים לבנות. הקטע הוא שאתם לא רגילים לריגושים האלה, אבל איכשהו הם עושים לכם טוב.

מגששים: מישהו שאתם בוטחים בו מתנדב לגשש בשבילכם אצל מישהו אחר שאתם קרועים עליו. בעצם, למה לא תתנו לו להיות השדכן שלכם ?

תקופה: אתם מוצאים שיטות מדהימות שעוזרת לכם להתגבר על קטעים שנתקעתם איתם בעבר, ככה שצפויה לכם תקופה יפה וכולם מאושרים מזה.

עקרונות: אתם לא בדיוק מאלה שמתביישים להגיד את מה שעובר לכם בראש, אבל תמיד יהיה לכם את השכל שיאפשר לכם לעצור עוד לפני שהגזמתם. גם השבוע.

קריסטלים למזל עקרב



מזל קשת

מנפנפים: אתם מצליחים לנפנף מישהו שגרם לרגשות שלכם לעלות ולרדת כמו בקרוסלה. בהמשך, צפוי לכם קשר עם מישהו חדש שמביא לכם צחוקים וכאלה.

משעשעים: קטעים מוטרפים בחיי החברה מזמינים אירועים משעשעים, ויוצרים עבורכם קשרים חברתיים שלא היו יכולים להיווצר בדרך אחרת.

שושנים: צפויים לכם אחלה יחסים עם ההורים ואם תפעילו עליהם קצת מיכולת השכנוע שלכם, הם ייתנו לכם את החופש ואת העצמאות שאתם כל כך אוהבים.

נדלקים: אתם נדלקים על בילוי חדש שמכניס המון אקשן לחיים שלכם. יש מצב שבסוף השבוע גם תצליחו למשוך אליו גם את החברים שלכם.

קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

מילים: אל תיקחו ללב את מי שהקנאה גומרת אותו ובגלל זה הוא זורק לכם מילים וכאלה. בהפוך על הפוך הוא היה שמח להתחלף איתכם.

מרגישים: חיזור מהסרטים תופס כיוון שעושה לכם ממש טוב. אם לא תתפדחו בגלל מה שאתם מרגישים, תבוא לכם הצלחה רומנטית וגם הצלחה חברתית.

סבבה: אל תעשו השוואות בין מה שקורה איתכם לבין מה שקורה עם אחרים. אתם אחלה כמו שאתם ככה שצפוי לכם סבבה של שבוע.

התחייבויות: אין-אין עליכם ביחסים עם ההורים, וזה בגלל שאתם נותנים להם את הכבוד המגיע להם, ותמיד תשתדלו להגיע איתם להסכמים שמביאים הפי לכולם.



מזל דלי

מוחקים: צפוי לכם שבוע מטריף שהולך למחוק בשבילכם את אכזבות העבר. אל תיצמדו אל קטע ישן שהתפדחתם ממנו, אלא תנו צ'אנס לקטע חדש ומוטרף.

מאוהבים:
זה סבבה שאתם מאוהבים, רק שלפעמים כדאי לכם לרסן קצת את הקצב, אתם יודעים, רק בשביל לא להיות שקופים כל כך בעיני אלה שאתם קרועים אליהם.

מתעניינים: אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם, אם אתם מתעניינים בתחומים מקוריים שלא מדברים אל אנשים אחרים. הרעיון הוא שאתם לא בני אדם שגרתיים.

אטרפים:
כולם יצטרכו להתרגל לרעיון שאתם 'דליים' מקוריים ומוטרפים, ושאין להם הרבה ברירות אלא להיכנע לראש המוטרף והלא שגרתי שלכם.


מזל דגים

ביטחון: דברים טובים קורים לכם בקטע הרומנטי וזה מעלה לכם את הביטחון העצמי. ההרגשה החלומית תשפיע לטובה גם על מה שקורה לכם בתוך המשפחה.

צלצולים: מישהו עם המון רוח וצלצולים רוצה לשכנע אתכם שאתם לוקחים את האהבה בצורה קצת ילדותית. א – ממה ? זה לא מפריע לו לחזר אחריכם. מצחיק.

מסלולים: הכוכבים ממשיכים להאיר לכם את מסלול חיי החברה, בעיקר בקטעים שצריך להפעיל בהם דמיון עשיר ויצירתיות. יצירתיות ! כן, אתם ! אלא מי ?!

מחליקים: אז נכון שלא כולם ממש מבינים את הראש היצירתי שלכם, אבל ברגע שהם קולטים, הדברים מסתדרים לכם בגיף ובסבבה. מה עוד צריך ?

קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button