הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.08.2020 – 23.08.20

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.08.20 – 23.08.20

הורוסקופ מזל טלה

קרועים: אנשים שקרועים עליכם עושים לכם כבוד במקומות הכי 'אין' והכי בכותרות. אם תתנו להם צ'אנס הם יעשו לכם סבבה גם בתחום הרומנטי.

מוטרפים: פגישות מוטרפות גורמות לכם להתייחס למבטים ולרגשות קנאה של כל מיני כאלה שהמצב הרומנטי שלהם על הפנים והם מקנאים בכם.

קשרים: הכוכבים רומזים על קשר שנמאס לכם ממנו ואתם מתחילים להשתעמם. יש מצב שבהתחלה לא תסכימו להודות בכך, אבל בלגאנים קטנוניים יעידו שמשהו התהפך.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל טלה מאוהבת, היא הולכת על הקטע הזה עם כל מה שיש לה. לא עושה חשבון ולא מתביישת ברגשותיה. כובשת בסערה את מי שנדלקה עליו.


 


מזל שור

נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שהראש שלו שונה מאוד מהראש שלכם. זה רק מוכיח את מה שהאסטרולוגיה אומרת ש – ניגודים נמשכים זה אל זו ולהיפך.

צ'אנסים: צירוף מקרים מהמם מביא לכם צ'אנס לקחת דיבור עם מישהו שאתם קרועים עליו, רק שההצלחה תלויה ביכולת שלכם לשמור את הדברים בסוד.

כיוונים: רמז שתקבלו ממישהו שמחבב אתכם, יעזור לכם לצאת מקטע רומנטי שאיבד כיוון. אל תפחדו להעמיד במבחן את הנאמנות של הצד השני.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל שור מאוהבת, היא בוחנת את הדברים בהרבה שקט ושלווה נפשית. מחזרת בעקשנות ואין לה בעיה להתחרות על מי שכבש את ליבה. מצד שני, היא ממש כועסת על מי שלא מתבייש לשחק ברגשותיה.



מזל תאומים

סרטים: צפוי קטע מהסרטים שמביא לכם כסף שנורא רציתם לקבל, רק כדאי שתיקחו מרחק ממישהו שהפטפטנות שלו עלולה להזיק לכם.

מושכים: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי שתשלבו בבגדים שלכם גוונים אדומים וחומים, ותענדו אבן חלומית שקוראים לה 'אבן – הירח'.

סודות: חשיפת סודות רגשנית מכניסה אתכם לקטע עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. מסרים של חום ואהבה נקלטים בכיף בצד השני.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל תאומים מאוהבת, היא נוהגת לדבר על זה עם כל העולם ואשתו. לא עושה מזה סוד גדול. יש מצב לקבל ממנה טלפון שיבהיר את העניינים. יש לה כושר שכנוע שמשאיר את הצד השני בלי נשימה.


מזל סרטן

סטייל: מהפכים בסטייל ובכיוון של הבילויים שלכם, יכניסו קצת יותר ריגושים לקטעים הרומנטיים וייקחו את הלב שלכם אל המקום בו הוא צריך להיות.

חמודים: מישהו שהייתם חמודים אליו ולא התחשבנתם איתו, זוכר אתכם לטובה ועוזר לכם לסגור עניין עם מישהו אחר שאתם הרוסים עליו.

דיבורים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שאתם סומכים עליו בכל מה שקשור לקטעים שבין בנים לבנות. יש מצב שהוא מצ'פר אתכם בעצה על קטע רומנטי שנתקע.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל סרטן מאוהבת, היא נוהגת לשגר מבטי אהבה אל האובייקט הנכון ומעבירה לו מסרים חמים ולוהטים. לא שוכחת להתייעץ עם קרובים וידידים. מחכה לרגע בו תוכל להתוודות על אהבתה.



מזל אריה

מזלות: יבואו לכם אחלה קטעים רומנטיים עם מחזרים שנולדו במזלות האוויר (דלי, תאומים ומאזניים) ועם אנשים שמספר המזל שלהם הוא 6.

טיימינג: אלת האהבה מבקרת אצלכם בימים שני וחמישי. אלה אחלה ימים בשביל אריות שמוכנים לקחת את הצ'אנס שלהם ולהתנהג בספונטאניות.

בלגאנים: יש מצב לבלגאנים מצד מישהו שדופק פוזות של משחקי כבוד וכאלה. הגיע הזמן שתגידו לו שאתם שהוא חמוד וכל זה, רק שאתם לא הפסיכולוגים שלו.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל אריה מאוהבת, היא מעבירה את המסר הנכון לנסיך הנכון. מפגינה התנהגות מלכותית וזוהרת. אין צ'אנס לעמוד בקסמיה. משחקת אותה בגדול כמו שמתאים ללביאה אמיתית.



מזל בתולה

חידושים: אתם מצליחים לחדש קשר שקצת כאב לכם כשהוא נגמר. אנרגיה בטעם של פעם מביאה לכם רגעים קסומים של חוויות והתנסויות שלעולם לא תשכחו.

פרטיות: יותר מדי אנשים חושבים שזה בסדר אם הם ידחפו את האף שלהם לתוך החיים הפרטיים שלכם. תגידו להם שהגיע הזמן שיפסיקו עם זה.

רכילויות: מישהו מספר לכם רכילויות על מישהו אחר שאתם מכירים. מה שמצחיק בקטעים האלה הוא שאתם מפרגנים דווקא למישהו הזה שהרכילות היא עליו.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל בתולה מאוהבת, היא נוהגת לבחון את אהבתה בכלים הגיוניים ומעשיים. מחפשת נסיך מושלם. לא מוכנה להתאכזב. אין לה בעיה להכריז על אהבתה, אבל רק כשהיא ממש-ממש סגורה על עצמה.



מזל מאזניים

פרשיות: צפויה לכם פרשייה רומנטית שכדאי לכם לשמור אותה בווליום נמוך. צפויים ווידויים מפתיעים שאיכשהו מעוררים בכם זיכרונות שהשתדלתם להדחיק.

רומזים: הכוכבים רומזים על פרשיית אהבה שסוחפת אתכם אל פרץ של רגשות. אתם מרגישים הקלה כאשר נופלות חומות שגרמו לכם להסתגר.

ביישנים: אתם רוצים לצאת מתוך הביישנות הטבעית שלכם. קופידון יורה חץ וגורם למזל הטוב לחלץ אתכם ממה שנראה כמו בלגאן רגשי.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל מאזניים מאוהבת, היא נוהגת להתייעץ עם ידידותיה, ומחפשת שליח שיעביר את המסר הנכון לאובייקט הנכון. מתעטפת באווירה רומנטית שאי אפשר לטעות בה.


מזל עקרב
משדרגים: יש מצב שמסתיים קשר שמיצה את עצמו ומתחיל קשר חדש שמשאיר אתכם עם טעם של עוד. סבבה, זה אומר שכולם יוצאים טוב מהסיפור הזה.

קליקים: צפוי קליק מהמם ביניכם לבין מישהו שרק עכשיו הכרתם. הכוכבים מעודדים אתכם לארגן לעצמכם הזדמנות בשביל לתפוס איתו דיבור ביחידות ובארבע עיניים.

עננים: אתם מצליחים לדכא טיפוס שחצן שהסתובב עם האף שלו בעננים. כהמשך טבעי יצוצו קטעים בהם צ'ילבות לשעבר, יהפכו להיות סאחבים בהווה.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל עקרב מאוהבת, היא נוהגת להעביר מסרים מסתוריים אל האובייקט שכבש את ליבה, ומשגרת אליו אנרגיה רומנטית שממגנטת אותו על מבטיה.

קריסטלים למזל עקרב



מזל קשת

לומדים: מישהו קרוב מלמד אתכם שיטה שתעזור לכם להימנע מתסכולים בתחום הרומנטי. חוצמזה שיש לו הרבה ניסיון הוא גם נורא חכם.

לוהטים: חיזור לוהט מוליד דיבור עם מישהו שעד עכשיו רק חלמתם עליו. בדרך מוזרה, כלשהי, אתם תופסים את עצמכם מדברים איתו על תחביבים משותפים.

חיבורים: הנומרולוגיה מפגישה אתכם עם מקומות, קטעים ואנשים הקשורים למספר 7, הנחשב למספר רוחני של מזל והצלחה בשביל המון בני אדם.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל קשת מאוהבת, היא משוחחת על זה בגלוי, בפתיחות ועם המון חן וקסם אישי. מוכנה לתת צ'אנס, אבל יודעת להישמר ממחזרים לא רציניים.

קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

גלישות: מישהו שגם עד עכשיו לא ממש נקרעתם עליו, עובר את גבול הטעם הטוב וגולש אל קטעים שמביאים לכם את הג'ננה. זה הזמן לנפנף אותו.

שידוכים:
צפויים לכם קטעים עם ים של שידוכים ודייטים מדליקים. בהתחלה אתם לא ממש בראש של הסיפור הזה, אבל החל מיום שלישי אתם מסתקרנים ונדלקים.

שיחות:
מישהו מבין בצורה שגויה את כל מה שאתם מספרים לו על אהבה וכאלה. צפויה שיחת הבהרה בשביל להסביר לו למה באמת אתם מתכוונים.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל גדי מאוהבת, היא בודקת, לפני הכול, שמדובר בקשר רציני ואיכותי. אין מצב שהיא תשפוך את ליבה עוד לפני ששקלה ובחנה את כל הפרטים.



מזל דלי

מסרים: מתהדק הקשר עם מישהו שכבר המון זמן יש לכם איתו חילופי מסרים. יש מצב שאתם עפים על הקטע הזה ומקווים לייצב אותו.

תשומי: ברגע שתסכימו להוציא מהראש שלכם את אכזבות העבר, ישר יבואו לכם הזדמנויות חדשות עם מחזרים שמתפללים שתעניקו להם קצת תשומי וכל זה.

טריקים: השיטה הכי טובה להדליק את מי שאתם נטרפים עליו היא לעשות משהו לא צפוי. בתור דליים אמיתיים זה לא משהו שצריך להסביר לכם.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל דלי מאוהבת, היא מחפשת דרכים ושיטות מדהימות ומקוריות כדי להעביר את המסר למי שצריך. הכיף הכי גדול שלה הוא להדהים ולהפתיע את הצד השני.

קריסטלים למזל דלי


מזל דגים

חוויות: צפויה לכם חוויה בחברת מישהו שכבר מזמן שמתם עליו עין, רק שהכוכבים לא היו בראש אחד איתכם. השבוע יש לכם צ'אנס להזדמנות נוספת רק צריך לבדוק שהוא פנוי.

הצעות: אלת האהבה מציעה לכם להרשות גם לצד השני להשקיע בקשר. זה ממש בסדר אם תרמזו לו שגם אתם קיימים בעולם. לא ככה?

שיקולים: בילוי אל תוך הלילה מכניס מישהו מדליק אל תוך החיים שלכם. אם מישהו מסיפור קודם ממשיך לשחק אותה אדיש, שילך לחפש לו חברים חדשים.

טיפ טיפה מאוהבת: כאשר בת מזל דגים מאוהבת, אין מצב שלא יראו את זה עליה. היא הופכת לחולמנית ורומנטית עד שהצד השני נשאר בלי מילים. אין לה בעיה להיסחף ברגשותיה אל חופים אבודים.

קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button