הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.09 – 30.08

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.09.20 – 30.08.20

הורוסקופ מזל טלה

מטריף: קטע רומנטי שלא ממש הייתם סגורים עליו, מביא לכם בילוי מטריף. גם הצד השני יוצא מהקטע הזה מרוגש על כל הראש.

סיכון: אתם מוכנים לקחת סיכון ובלבד שלא תצטרכו לשבור את העקרונות שלכם. אין לכם סיבה לדאוג, אנשים יכבדו את היותכם אמיצים וישרים.

ראש: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שאפשר סוף-סוף לשפוך בפניו את הלב. מה שכן, אל תתפלאו אם דווקא עם המישהו הזה, לא יהיה לכם קטע רומנטי.

מדהים: טרנד מדהים תופס אתכם בדיוק בזמן הנכון. עושה רושם שזה משהו שבא בחו"ל וגרם לכם להידלק עליו.


 


מזל שור

סבבה: קטעים מוזרים שבכלל לא היו בראש שלכם, מתבררים כדבר הכי טוב שקרה לכם בזמן האחרון. עכשיו אתם לומדים שבכל בלגאן יש גם משהו סבבה.

צ'אנס: יש מצב שאתם לוקחים ללב את מה שקורה אצל מישהו שאתם מחבבים. אם יש לכם צ'אנס לעזור, סבבה – ואם לא, אז אין מה לעשות. לא ככה?

צחוקים: מישהו יושב ומחכה שתקבלו החלטה רומנטית שמשפיעה גם עליו. המצחיק בסיפור הוא שזה בכלל לא מישהו שאתם מתכוונים אליו.

בישולים: אין לכם ממה לחשוש בכל הנוגע ליחסי חברות שמתבשלים על אש נמוכה. מה שצריך להדאיג אתכם הם דווקא יחסים שמסתחררים מהר מדי.



מזל תאומים

לוק: עושה רושם שאתם טיפה מאוכזבים ממישהו שכל מה שיש לו בראש זה רק ה-לוק שלו ושל אחרים, ובכלל לא מעניין אותו האפי.

רמזים: יוצא לכם אחלה שבוע בשביל לרמוז למישהו שקצת בא לכם עליו. אז נכון שלא צריך לצעוק את זה בקולי קולות, אבל מותר ללחוש.

בילוי: אתם מצליחים לסדר לכולם את הראש בנוגע לבילוי שהלך והסתבך. עושה רושם שהם חיכו למישהו שיבוא ויפתור להם את הבעיה.

כוכב: אתם חולמים על קטע שבו רואים אתכם מככבים במרכז העניינים. צפויה לכם הפתעה ענקית כאשר מתברר שזה בדיוק מה שקורה לכם גם במציאות.


מזל סרטן

התחברות: מישהו שאכפת לכם ממנו, מתלונן או רומז שאתם מזניחים אותו. תנסו לחשוב… אולי זה בגלל מישהו אחר שהתחברתם איתו בזמן האחרון.

מילים: אתם מחליפים מילים עם מישהו שגם הוא מחפש לעצמו קשר קצת יותר משמעותי ממה שיש לו. יש מצב שיוצא לכם לעשות משהו חשוב ביחד איתו.

לב: מישהו נותן לכם משהו שאולי לא שווה הרבה כסף, אבל בשביל הלב שלכם זה כל העולם. מה עוד צריך לבקש בשביל שתהיו מרוצים?

גלישה: אתם אומרים את מה שיושב לכם על הלב וגורמים למישהו להתרגש עד דמעות. אז עכשיו תצטרכו לחשוב ככה טוב-טוב אם זה מתחיל לגלוש בכיוון רומנטי.



מזל אריה

ירידה: אתם לא ממש מהססים לרדת על מישהו בגלל משהו שהוא עשה או אמר. אז נכון שהיה לכם קצת לא נעים, אבל בסוף תשמחו שאמרתם לו.

טיפוס: מישהו רוצה שתקדישו לו את כל הזמן הפנוי שיש לכם. אם הוא כזה אנוכי ושתלטן, אז כדאי לכם לחשוב שוב על כל העניין איתו.

תוכניות: אל תנסו לתכנן מראש כל צעד וכל מילה שתגידו למישהו שבא לכם עליו. אם זה מה שתעשו, אז הספונטאניות שלכם עלולה להתחרבש.

תחרות: צפויה לכם תחרות מול מישהו שנחשב לכוכב גדול בתחום הזה. אם לא תחששו להפגין ביטחון עצמי, יש מצב שתצליחו לקפל אותו.



מזל בתולה

כיבוש: תנו לעצמכם הזדמנות לכבוש את ליבו של מישהו שנדלקתם עליו. זה אומר שאם רק תדברו על זה עם החברים שלכם, לא יקרה כלום.

השפעות: הדברים הטובים שקורים לכם, משפיעים גם על הבית וגם על ההורים והאחים. מצד שני, אל תיקחו ללב אם יש ביניהם מישהו שלא ישר מראה לכם את זה.

מוסר: מישהו שלא ממש הולך לו, מנסה להטיף לכם מוסר. אם תקשיבו לעצות שלו, אתם עלולים למצוא את עצמכם במקום בו הוא נמצא.

התנדבות: זה ממש יפה מצידכם שאתם הולכים להתנדב למשהו שעשוי לעזור למישהו שזקוק לזה. גם אם הוא לא יודה לכם ישירות, זה יביא לכם מזל וברכה.



מזל מאזניים

ניסיון: מישהו עם הרבה ניסיון, עוזר לכם לצאת מקטע שהיה עלול לבאס אתכם. אין צורך שתודו לו בגדול, גם מתנה צנועה עשויה להתקבל בברכה.

חברות: אם היה בראש שלכם לרמוז על אהבה או להציע למישהו חברות, כדאי שתדעו שהימים הכי טובים שלכם הם שלישי ורביעי.

עצות: מישהו אומר לכם את מה שהוא חושב על איך שאתם מנהלים את החיים הרומנטיים שלכם. אז נכון שעצות כולם יכולים לתת, אבל הפעם כדאי שתקשיבו לו.

שדכנים: החברים שלכם הם השדכנים הכי טובים שתצליחו למצוא. אם בא לכם על מישהו, אל תתביישו להגיד להם שילכו לגשש אצלו.


מזל עקרב

דימוי: אתם לא צריכים לאכול לעצמכם את הלב בגלל מישהו שהבטיח לכם הבטחות ולא ממש קיים. אם מדובר בקטע רומנטי, אז תגידו לעצמכם ש – ההפסד כולו שלו. לא ככה?

מקובלות: החברים שלכם הם הדבר הכי טוב שקורה לכם. אל תשכחו את זה גם אם יבוא לכם קטע רומנטי עם מישהו שלא כל כך מחבב אותם.

קנאה: מישהו שמקנא בכם, מפמפם לכם את השכל על מישהו אחר שאתם רוצים בו. זה בגלל שהוא מקנא ולא בגלל שממש אכפת לו מה קורה איתכם.

רכילות: שמועה ארסית עלולה לגרום לכם לשנות את התנהגותכם כלפי מישהו חמוד. אז לפני שאתם ממהרים לשנות משהו, כדאי שתבדקו אולי זו סתם רכילות.

קריסטלים למזל עקרב



מזל קשת

ביטחון: אתם תופסים ביטחון עצמי כלפי מישהו שעד לא מזמן קצת הדאיג אתכם. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא רק לא להשפיל אותו.

נפנוף: אתם מנפנפים מישהו מעצבן מתוך החיים שלכם, ומכניסים במקומו מישהו אחר ששווה הרבה יותר מהקודם. עושה רושם שמישהו נוסף הוא שגרם לכם להתפכח.

הפתעות: אתם מצליחים להפתיע את כולם עם משהו מדהים שמשדרג את ה-לוק שלכם. סבבה, אבל לא כדאי שתלכו עם הקטע הזה רחוק מדי.

פירגון: הקסם האישי שלכם גורם למישהו לחשוב פעמיים לפני שהוא כועס עליכם. אז נכון שהוא מפרגן לכם יותר משהוא מפרגן לאחרים, אבל ככה זה בחיים.

קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

תיקון: מישהו חושב שאתם נורא אדישים כלפיו, אבל זה בכלל לא נכון. כדי לתקן לו את הטעות, מותר לכם לזרוק לו איזו מילה שתרגיע אותו.

בילוי: אתם יוצאים לבילוי שאפילו הדרך אליו שווה דיבור. יש מצב שתפגשו שם מישהו שאין לכם שום צ'אנס לפגוש בנסיבות אחרות.

פרצוף: יש מצב שתצטרכו לומר למישהו מעצבן את המילים ששמרתם במיוחד בשבילו. אם הוא יעשה פרצוף מופתע, זה בגלל שהתאפקתם עד עכשיו.

דיבור: אם בראש שלכם לקבל עצה טובה בקטע רומנטי או אינטימי, אל תפנו אל מי שלא מבין כלום בדברים האלה. כדאי שתדברו רק עם בעלי ניסיון או ידע.



מזל דלי

ביישנות: תצטרכו להתקלף מהביישנות אם בראש שלכם להעביר למישהו מסר רומנטי. אל תצפו שגמדים קטנים יעשו בשבילכם את העבודה.

חדש: מישהו חדש שמגיע מרחוק, עשוי לשנות את מה שקורה איתכם בקטעים שבין בנים לבנות. זה סבבה לגמרי כל עוד אתם שומרים על הכבוד שלכם.

בלבול: מישהו מבלבל לכם את המוח על משהו אחד, אבל רוצה מכם משהו בכלל אחר. אם אתם יודעים איך מתנהגים עם נוכלים, אין לכם בעיה לטפל בו.

ניצחון: אתם מצליחים להביס את אחד מהמתחרים בכם בקטע שאמור להיות רומנטי. סבבה, אבל אל תריבו איתו בגלל שבהמשך יש מצב שתהיו חברים שלו.

קריסטלים למזל דלי


מזל דגים

מבטים: אתם מסתכלים למישהו בעיניים ואומרים לו את מה שאתם מרגישים בלב. גם אם התשובה שלו לא תהיה משהו, לפחות תדעו היכן אתם עומדים איתו.

עצבים: כדאי שתתחילו להתנתק ממישהו שמתייחס אליכם כאילו שאתם הרכוש הפרטי שלו. אם זה מה שבאמת קורה, אתם לא זקוקים לחברים שכאלה.

חיזורים: אל תתרגשו אם יש מישהו שצוחק עליכם בגלל שאתם מחזרים אחרי מישהו אחר. בסוף, הדברים יסתדרו לטובתכם, ואז נראה מי יצחק אחרון.

אקסים: קטע רומנטי שפעם לא ממש הצליח לכם איתו, חוזר אל החיים שלכם. כמו שזה נראה, אז הפעם ילך לכם איתו הרבה יותר טוב.

קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button