הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.10.2020 – 18.10.20

מערכת האתר
השבוע הקרוב בסימן שינוי חיובי בכל התחומים! מי הולך לקבל חופשה מהעבודה ומי הולכת לקבל מסר מסתורי ממישהו מהעבר? כל מה שעומד לקרות לכם בשבוע הקרוב!
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים!

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 17.10.20 – 11.10.20



הורוסקופ מזל טלה
תוכניות: יבואו לכם קטעים מדהימים עם מישהו שרק עכשיו קלטתם את הראש שלו. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את התוכניות האחרות שיש לכם.

טיימינג: צפויים לכם קטעים מרגשים במקומות חלומיים ובטיימינג הכי לא מקובל. זה יקרה לכם בחברת כל מיני כאלה שלא ממש דופקים חשבון לאחרים.

החלטיות: אל תטחנו את עצמכם בגלל משהו שאתם רוצים לעשות אבל פוחדים מפדיחות. הכי כדאי לכם זה לעשות את המשהו הזה ולתת לאחרים לחשוב מה שהם רוצים.

חיבה: תשתדלו לשמור על איפוק ברגע שתקלטו שיש מישהו שמקנא בכם. יש מצב שאתם אפילו מחבבים את המישהו הזה וזה אומר שלא כדאי לכם לעשות בלגאן. 

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 


 


מזל שור

מילים: לא כדאי שתאכלו לעצמכם את הלב בגלל משהו שאתם חושבים שמישהו אמר עליכם. אם תתנו לזה זמן אז תראו שזה בכלל לא מה שחשבתם.

יחסים: כולם נורא בעד שתעשו משהו עם מישהו שהיחסים שלכם איתו על הפנים בזמן האחרון. לא ייפול מהכבוד שלכם אם אתם תהיו אלה שתעשו את הצעד הראשון.

הורסים: נופלים עליכם קטעים הורסים במקומות בילוי שאפילו לא חלמתם עליהם. כל זה קורה לכם בחברת מישהו שעד לא מזמן לא הייתם סגורים עליו.

מתנות: בדרך אליכם נמצאת מתנה שעברה הרבה גלגולים וכאלה. יש מצב שזה קשור למישהו שחזר מארץ רחוקה או מישהו שמתגורר מעבר הים.

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 



מזל תאומים

סרטים: צפויים לכם קטעים מהסרטים עם מישהו שהאופי שלו הפוך מהאופי שלכם אבל איכשהו אתם תמיד בראש אחד איתו. מוזר אבל זה ככה.

רכילויות: זה שיש כאלה שמרכלים עליכם לא אומר שאתם צריכים לחטוף את הג'ננה. מה שזה אומר זה רק שאתם מקובלים ופופולאריים שגורמים למישהו לקנא.

אנרגיות: צפויות לכם אחלה אנרגיות מכוכבים שאחראים על היופי ועל האהבה, וזה בא להגיד שה- לוק שלכם הולך להיות מסחרר יותר ממה שחלמתם.

נזרקים: איכשהו אתם נזרקים אל תוך בילוי שלא כולם מבסוטים ממנו, אבל אם אתם סגורים על המצפון שלכם אז אין לכם סיבה לוותר עליו.


מזל סרטן

 רמזים: מישהו בראש טוב רומז לכם שאתם לא צריכים לבטל את האישיות שלכם בשביל מישהו אחר שאתם דלוקים עליו. כדאי שתקשיבו לו בגלל שהוא מבין עניין.

גולשים: יש מצב שאתם גולשים אל תוך החיים הרומנטיים של מישהו אחר. זה אומר שאולי אתם טיפה מעורבים יותר מדי אבל זה לשיקול דעתכם.

חיבורים: אתם מקבלים רמז עבה ממישהו שנורא בא לכם להתחבר איתו וכאלה. סבבה, אתם לא צריכים אף אחד בשביל שיסביר לכם את הרמז הזה.

זורמים: אתם זורמים עם קטע רומנטי שרק עכשיו מתחיל להתעורר אחרי הרבה זמן שהיה רדום. זה אחלה ואל תתנו לאף אחד לקלקל לכם.

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 



מזל אריה

צחוקים: צפויים לכם קטעים רומנטיים שיתחילו ב-כאילו צחוקים ודאחקות אבל ייתפסו כיוון של שיחות נפש וכאלה. אתם מנפנפים את מי שעלול לקלקל לכם וזה טוב.

תפילות: מתגשמות לכם תפילות שהתפללתם עליהן בלב ובשקט. עושה רושם שמישהו שמע את מה שאתם מבקשים וכאילו הגשים לכם משאלות.

הפתעות: יש מצב ל-קצת אכזבות ממישהו שהיו לכם תקוות לגביו. מה שמוזר פה הוא שדווקא מישהו שלא ממש התייחסתם אליו עושה לכם את השבוע.

מדליקים: צפויים לכם קטעים הורסים ומדליקים עם דברים שקשורים לבגדים וכאלה. יש מצב שהקולבים שלכם הולכים לחגוג וככה גם אתם. 

♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 



מזל בתולה

ניחושים: הקטעים הרומנטיים שלכם זורמים בכיוון שעד עכשיו לא היה בראש שלכם. פתאום אתם קולטים שיש דברים שאי אפשר לנחש אותם מראש.

הזוי: אתם מפתיעים את עצמכם ויורדים מקטע הזוי שלא ממש הביא לכם אהבה אמיתית אבל איכשהו התמדתם איתו. עכשיו רק השמיים הם הגבול.

אהבה: הכוכבים מביאים לכם אהבה גדולה אבל בתנאי שתזרמו אליה עם הלב שלכם ולא עם העצות שמישהו אחר שופך עליכם. חומר למחשבה.

שיקולים: יתגשמו לכם אחלה קטעים עם מישהו שנחשב למקובל ופופולארי. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם חייבים לעשות את כל מה שבראש שלו. לא ככה?



מזל מאזניים

 התאמות: הנומרולוגיה מסדרת לכם קטעים מוטרפים עם אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם מושפעים מהמספר 8 שנחשב למספר רומנטי.

מזלות: המפה האסטרולוגית צופה לכם השבוע קטעים מפתיעים עם אלה שנולדו במזלות שור, דגים ועקרב. המספר של מזל עקרב הוא 8 ככה שהכול מסתדר.

סודות: יש לכם סוד שאתם משתפים בו מישהו שאפשר לסמוך עליו. פתאום מתברר שגם לו יש סוד שהוא מחליט לשתף אתכם בו. ממש מוזר, לא ככה? 

שיחות: צפויה לכם שיחה מעניינת עם מישהו שפעם היה לכם קטע איתו. אם אתם רוצים שהכול יתגלגל בסבבה, אל תזכירו לו את הקטעים המבאסים שהיו. 

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 


מזל עקרב

לבבות: אם אתם מרגישים שהלב שלכם מלא ברגשות שקשה לכם איתם, אז אולי הגיע הזמן שתשתפו עוד מישהו במה שעובר עליכם. תחשבו על זה.

חשדות: כדאי שתתחילו לחשוד בכוונות של מישהו שנותן לכם יותר מדי מחמאות. יכול להיות שזה מה שהוא חושב אבל גם יכול להיות שיש לו אינטרסים.

התפייסות: השבוע אתם מתפייסים עם מישהו שחתול שחור עבר ביניכם לבינו. מה שמצחיק פה הוא שאף אחד כבר לא ממש זוכר איך הכול בכלל התחיל.

כיוונים: היחסים הרומנטיים תופסים את הכיוון הנכון בדיוק כמו שהיה בחלומות שלכם. סבבה, רק שעכשיו אתם צריכים להחליט מה בדיוק אתם הולכים לעשות עם זה.

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 

קריסטלים למזל עקרב



מזל קשת

 כישרונות: זה הזמן הכי טוב בשביל להשקיע בכישרונות שלכם. לכל אחד מכם יש כישרון ייחודי שהוא צריך לעשות איתו משהו ולא סתם לבזבז אותו.

הופעה: ה – לוק שלכם הולך להביא לכם ים של מבטים ומחמאות. צפויה הרגשה טובה גם לאלה מבינכם שלא היו רגועים בקטע הזה.

מסרים: קופידון שולח חץ אל תוך סיפור רומנטי שהתחיל לגמרי במקרה. פתאום יופיעו כל מיני מסרים ורמזים שיוכיחו ששום דבר לא קורה ככה סתם.

עצמאיים: אם אתם קשתים אמיתיים אז מה שממש חשוב לכם זה להרגיש חופשיים ועצמאיים ושאף אחד לא סוגר אתכם. השבוע אתם הולכים לדסקס את הקטע הזה.

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 

קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

התמוגגות: אתם תתמוגגו מרוב מחמאות שתקבלו מאנשים שכבר המון זמן לא יצא לכם לפגוש. הקטעים האלה יימחקו לכם כל מיני אכזבות קודמות.

הצעות: נופל עליכם ים של חיזורים ושל הצעות לחברות ואהבה אבל אתם מעדיפים ללכת על מישהו מסוים שהאטרף זה בנשמה שלו. 

חוויות: מישהו בראש טוב מספר לכם דברים שעד עכשיו שמר בסוד ולא הסכים לדבר עליהם. איכשהו אתם זורמים איתו אל תוך חוויה משותפת לכם ולו.  

אטרף: לא כדאי שתעשו משהו מוטרף רק בשביל שמישהו יתחיל להתייחס אליכם, אבל כדאי שתרמזו לו שהוא לעולם לא ידע מה הוא מפסיד.

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 



מזל דלי

מזל: יבוא לכם מזל גדול בזכות משהו שאתם עושים בשביל מישהו שזקוק לכם. כל מה שתתנו עכשיו מכל הלב יחזור אליכם כפל כפליים.

מעריצים: צפויים לכם קטעים מטריפים עם מישהו שיש לו ים של מחזרים ומעריצים אבל זה לא אומר שאתם צריכים להרגיש נחותים לידו. גם הוא זקוק לכם.

ריגושים: לכוכב שלכם קוראים אוראנוס והוא מביא לכם המון אקשן בקטעים הרומנטיים. מה שהכוכב הזה יודע לעשות הכי טוב זה ריגושים.

ידידות: יש מצב לקטעים רומנטיים עם מישהו שעד עכשיו היו לכם איתו רק יחסים של ידידות וכאלה. עושה רושם שפשוט נדלקתם זה על זו ולהיפך.

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 

קריסטלים למזל דלי


מזל דגים

אסרטיביות: אל תקשיבו למישהו שתמיד יש לו מה להגיד ותמיד יש לו הערות ביקורתיות. אתם ממש לא צריכים אותו לידכם והגיע הזמן שתעשו משהו.

עיניים: שימו לב למישהו שרואים בעיניים שלו שהוא מאוהב בכם אבל יש לו בעיה להגיד את זה בקול רם. שווה לתת לו צ'אנס רק בזכות זה שהוא חמוד וכל זה.

מוטרפים: אם היה לכם בראש לעשות שינויים מוטרפים ב – לוק שלכם, כדאי שתחשבו על זה שוב. הכוכבים רומזים שהכי יפה לכם זה הטבעי.

משתדלים: אתם נורא משתדלים לעשות טוב למישהו שלא מבין את הכוונות שלכם. יש מצב שאם תעזבו אותו בשקט הוא יתחיל לקלוט את הראש שלכם.

 ♥ לקלפי הטארוט יש מסר חיובי עבורך. לחץ לבחירת פריסת הטארוט שלך ♥ 

קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button