הורוסקופ שבועי

הורוסקופ שבועי דלי – תחזית אסטרולוגית שבועית מזל דלי

הורוסקופ שבועי למזל דלי- תחזית אסטרולוגית שבועית מזל דלי: מה עומד לקרות לילידי מזל דלי בשבוע הקרוב על פי מצב הכוכבים וניתוח אסטרולוגי לכל תחומי החיים

הורוסקופ שבועי דלי ל – 20.04.24-14.04.24. כדי להפיק את המירב מתחזית אסטרולוגית זו, מומלץ לקרוא את כל התחזית ולהשתמש במידע והטיפים שקיבלתם מהכוכבים.

כוכבים ומזלות: כוכב אוראנוס השולט במזל דלי מקיים עתה יחסים קוסמיים עם הכוכבים מארס ויופיטר. מצב הכוכבים הכללי מראה שצפויים אתגרים בשבוע הקרוב. ייתכנו חילוקי דעות או לחצים מצד הממונים או שותפים עסקיים, דבר שעלול לגרום לתסכול ומתח. חשוב להישאר רגועים ולהתמקד במטרות לטווח ארוך.
ראשון עד שלישי: אנשים שלא הייתם מתנגדים לחברתם, ממשיכים להתחבא מאחורי חומות של שתיקה. אם אינכם מתכוונים להיות היוזמים, כדאי שתרדו מהסיפור הזה.
זה הזמן להרבות בבילויים מבלי להרהר בפרשיות חסרות סיכוי. דווקא סגנון נהנתן ובלייני יעניק לכם את הקשר שאתם נכספים לו. במפגשים עם דמויות בעלות השפעה, אתם משאירים רושם טוב במיוחד. העניינים יצליחו לכם הודות למקוריות, מרדנות וחריגה מהמוסכמות.

רביעי עד שבת: נחסך מכם הטורח הכרוך בנסיעה מתישה. נראה כי מישהו מוכן לפגוש אתכם במקום הנוח לכם. אנשים שמסוכסכים עם עצמם יחפשו אצלכם מזור לצרותיהם. זה בסדר כל עוד אינכם מנסים לשחק את תפקיד הפסיכולוגים שלהם. צפויה שיחה מפתיעה עם אדם שעבדתם עימו בעבר. גם אם אינכם נלהבים לחזור לעבוד במחיצתו, כדאי שתיזהרו בכבודו.
טיפ שבועי: בבחירת קלף מחפיסת קלפי מודעות עבור ילידי מזל דלי הופיע המסר הבא: אתם תמצאו שותף יצירתי אשר יחד עימו תצליחו לממש מיזם עסקי.
מסר מקלפי הטארוט: בפריסת קלפי טארוט שנערכה במיוחד עבורכם עלה בגורל קלף ארבעת המטבעות. קלף זה מייצג תקופה של חוסר יציבות, והתלבטות בנוגע ליחסים רומנטיים. המסר העיקרי של קלף זה הוא שעליכם להימנע מלקבל החלטות מהירות. יתכן שאתם חשים כאילו אין ברירה אחרת, אבל זה הזמן לעצור ולשקול את המצב בצורה יסודית ומעמיקה. אם אתם מרגישים שמשהו מעכב אתכם, מומלץ לקבל תשובה אישית. לקבלת תשובה אישית מקלפי הטארוט, לחץ /לחצי כאן
טיפ מיוחד לשבוע הקרוב: קריסטלים אנרגטיים הם בעלי תדר אנרגטי מיוחד שיכול לעזור לנו להגיע לאיזון, להצליח יותר, לעזור לנו בהתמודדות עם קשיים שאנו חווים ובמיקוד היכולת להגשמה עצמית. לקריסטלים המתאימים למזל שלך, לחץ כאן
~ הורוסקופ יומי
קיבלת מסר חיובי מהיקום – לחץ לפתיחה ~
לחץ / לחצי להורוסקופ יומי למזל דלי ~



 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי ❁
♥ לחץ למפה אסטרולוגית אישית מלאה 
רוצה לקבל תחזית אישית מהאסטרולוגים של אלטרנטיבלי? לחץ / צי כאן עכשיו  

מאמרים קשורים

Back to top button