הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל סרטן – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל סרטן לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל סרטן נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי סרטן לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל סרטן:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם סרטנים כמוכם צפויים לכם קטעים שאפילו הדובשנית הכי מתוקה, והכי מוקצפת, והכי עם קצפת והכי נוטפת דבש – נראית לידם כמו לימון חמוץ, וזה אומר שאם אתם מחפשים לעצמכם חיים של צוף ושל ריבה ושל המון סוכר – אין-אין כמו הסרטנים [ממש כמוכם] בשביל הקטעים האלה. אוי, כמה שאתם אוהבים את ההתפנקות הזו. עם הבתולות הולכים להיות לכם יופי של קטעים, וזה משום שאיתם יהיו לכם חיים שלא משגעים את סדר היום היציב שלכם, אלא בדיוק להיפך – הם [הבתולות] יסדרו לכם חיי יום-יום מאורגנים ויציבים בדיוק כמו שאתם מחבבים. עם המאזניים אתם זורמים בכייף כזה, אז נכון שזה לא משהו שמקפיץ לכם את הלב מתוך הגוף, אבל מאפשר לכם להתחבר עם השקט והשלווה שאתם זקוקים להם. . אבל מה, הנה הגענו אל הפרס הגדול שלכם שקוראים לו ה"גדיים", שזה בכלל סיפור אחר: הגדיים יהיו החברים הכי טובים שלכם, בלב ובנפש: אתם הרוסים על איך שהם מעניקים לכם הרגשה טובה ותמיד כייף לכם לבלות בחברתם ואיכשהו הם תמיד מצליחים להדליק אתכם, וגם אם חשבתם על הקטע של בנים-בנות, אתם יודעים – תמיד כדאי לכם לתת עדיפות לגדיים. עם הדגים צפויים לכם רגעים מעניינים, בעיקר בחוגים שאתם מבלים בהם לאחר שעות הלימודים – תחביבים וכאלה, אתם יודעים. השוורים מחזירים אתכם למסלול הנכון עם האופי היציב והשפוי שלהם ומסדרים עבורכם עולם רגוע, אוהב, מפנק וידידותי – בדיוק כמו בחלומות שלכם. עם התאומים צפויות לחזור אליכם אותן סערות רגשיות ומוטרפות שהיו לכם עם הטלאים, ככה שאתם צריכים להחליט מה בדיוק אתם רוצים. נו, החלטתם ? יופי ! עכשיו, לכו על זה. 


טיפים והזדמנויות: אתם נדלקים על קטע רומנטי שתופס כיוון שונה ומקורי ממה שאתם רגילים. גם אם ההתנהגות של מישהו נראית קצת מוטרפת, עדיין אתם הרוסים עליו. אתם שולחים רמזים למישהו שלא ישר מחזיר לכם תגובות לרמזים האלה. אולי כדאי לכם לדבר איתו קצת יותר ברור ובלי רמזים. צפויה לכם מתנה שבכלל לא קשורה למשהו שהיה לכם בראש. המישהו שנותן לכם אותה רוצה שתדעו שאתם ממש חשובים בשבילו. הפחד שלכם מפני פאדיחות, עלול לעכב לכם קשר שיכול להתגלגל בכיוון רומנטי. אז נכון שלא צריך לחשוף את כל הרגשות, אבל אפשר רק קצת. מישהו אומר לכם מילים יפות, רק שאתם לא ממש מאמינים לו. כדאי שתיקחו התייעצות עם מישהו שאתם סומכים עליו, בשביל שהדברים יהיו קצת יותר ברורים.



לימודים: תפקידים בבית הספר שאתם מקבלים על עצמכם, הולכים להפוך לסיפור הצלחה: אל תהססו להשתחל לתוכם גם אם הם אוכלים לכם את הזמן. עושה רושם שאתם הולכים להשקיע את הלב ואת הנשמה וזה עושה מה-זה טוב לציונים שלכם, ומשמח אתכם ואת ההורים – אז מה עוד צריך?

עם ההורים: השנה תצטרכו לגלות התחשבות: בסיפור הזה יש הרבה תן וקח, עכשיו הגיע תורו של התן. אתם מייחסים המון חשיבות למה שמתרחש אצלכם בבית, במשפחה ובעיקר ביחסים שלכם עם ההורים, שצפויים להיות חמים ומפנקים.
תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button